Skocz do zawartości

wiskoza MY07 jest czy nie ma ?


pitravenwolf

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Waszmościny i Waszmościowie!

Szperam i szperam i muszę się przyznać do pewnego zagubienia. Dlatego proszę o pomoc. Czy w 158Km , manualu , wolnym ssaku  Forku II SG po lifcie (2007) jest ta wiskoza czy nie ma ? a jesli jest to gdzie, jak działa i najważniejsze  - czym sie objawia zużycie ?

Tematem się zająłem bo przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. Pojechałem do przyjaciela mechanika, który stwierdził lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiem... Proszę o pomoc bo naprawde nie ogarniam o co chodzi z tą wiskozą. Dzięki i pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. 
 
 
Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał. 
Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta. 

 

 

Dokładnie u mnie też jest majster który twierdzi że bez reduktora nie ma wisko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów.

 

 

Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał.

Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta.

 

Dokładnie u mnie też jest majster który twierdzi że bez reduktora nie ma wisko.

To niech uchyli rabka tajemnicy jak jest napęd przekazywany na tył bo może jest coś czym tutaj nie wiemy!

Te stuki to właśnie objaw wiskozy.

Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów.

 

 

Zaprzyjaźniony mechanik zapewne pierwszy raz miał subaru w warsztacie, inaczej takich pytań byś nie zadawał.

Warto, aby diagnozę wydał ktoś, kto zna te auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym manualu w Subaru jest wisko w centralnym dyfrze (poza większością STI, gdzie zamiast wisko jest DCCD).

 

Co innego jeśli chodzi o tylny dyfer, bo tutaj (w przypadku Forestera SG) zdania są podzielone. Wg moich doświadczeń w terenie, ten forek jej nie ma, natomiast wg katalogu powinna być. ;)

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów. 
 
 

dzieki, a jakie sa objawy jej zuzycia ?  i co najważniejsze  - koszty naprawy (mniej wiecej) a moze lepiej od razu całą skrzynie wymienic ?

Mechanik - to prawda  - nie jest wyspecjalizowany w Subaru.

 

a co do tych pytan :przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ?

Dzięki z góry za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz wiskozę. W tylnej części skrzyni biegów.

 

 

dzieki, a jakie sa objawy jej zuzycia ? i co najważniejsze - koszty naprawy (mniej wiecej) a moze lepiej od razu całą skrzynie wymienic ?

Mechanik - to prawda - nie jest wyspecjalizowany w Subaru.

 

a co do tych pytan rzy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ?

Dzięki z góry za odpowiedź

Wisko wisko! Gdzieś regenerowane po 6 stowek widziałem. Z tą skrzynia to nie szalej:-) Poszukaj bo któreś łożyska dobrze wymienić. Ogólnie kupa postów o wiskozie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a co do tych pytan :przy skręcie kół i cofaniu z tyłu dochodzi odgłos przeskakiwania - tak jak gdyby koła były kilkudziesiętnokątne a nie okrągłe. czy lekki luz na przegubie wchodzącym do dyfra spowodowany zużywajacym się łożyskiemmoże być za to odpowiedzialny czy to jednak co innego ?

 

Typowe objawy zużytej wiskozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...