AndyOZ Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Witam! Zastanawiam się bardzo poważnie nad zakupem Outbacka III i mam kilka pytań z owym zakupem związanych. W grę wchodzą dwie opcje silnika 2.5 v4 lub 3.0 v6. Raczej skłaiałbym się ku 3.0. Obowiązkowo w automatycznej skrzyni biegów. Interesują mnie konkretne koszty utrzymania od strony warsztatowej. Mieszkam w kraju, gdzie benzyna jest bardzo tania za to roboczogodzina mechanika samochodowego średniej klasy kosztuje około 400pln. Rozstrzał cenowy w przypadku tego modelu jest bardzo duży i zapewne nie przypadkowy. Czyli najkrócej jak można - na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie? co się najczęściej psuje? Co z rozrządem (słyszałem, że wymienia się go co 105000km)? Na jakie przebiegi się decydować (zakładamy, że wszystkie autka są regularnie serwisowane)? Co z niezawodnością (pod koniec roku planuje wyprawę i jakieś 10-15tys km trase będzie miał ten samochó do przejechania)? Z góry dzięki za wskazówki. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 . Mieszkam w kraju, gdzie benzyna jest bardzo tania No to Panie tylko H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 W H6 masz spokój z rozrządem bo jest łańcuch i zdaje się z tych trwalszych, nie tak jak w współczesnym Wagu:) Natomiast same koszty części, napraw są droższe, 2,5 litra to taki kochany silnik, że samemu można jeszcze dużo rzeczy robić i generalnie nie trzeba wybitnych specjalistów, żeby go ogarniać. H6 jest niezawodny ale potrzebuje ogarniętych fachowców np do regulacji zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuscan Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Mam wrażenie że jazda na Pb w 3.0 automat wychodzi taniej, niż 2.5 manual - chodzi mi o serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Jak paliwo masz tanie bierz h6. Nie pożałujesz wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Jako właściciel h4 powiem Ci żebyś nie pajacował i kupił h6 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 jak wyżej, nie analizuj zbytnio kosztów i bierz h6;) tam tylko trzeba zdaje się dobrze sprawdzić i dbać o układ chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Jako właściciel h4 powiem Ci żebyś nie pajacował i kupił h6 Szacun za tą opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 tylko 3.0 miałem i byłem zachwycony 2.5 jest zasłaby na 1680kg auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 OBK 2.5 to 1455 kg Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Technik Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam, Opisze Ci Problemy Z Ktorymi Zderzylem Sie Po Zakupie OBK 2,5 SOHC: - Check Engine + Crouse (Code 420 Niewydolnosc Katalizatora) - Po Wymianie Kata Nic Sie Nie Zmienilo. Pomgla Tulejka Za 5 PLN (Najprostrzy Emulator Drugiej Sondy). Zainwestowalem Rownierz W Prosty Skaner OBD; - Szarpal Na Rozgrzanym Sprzegle Przy Ruszaniu (Wymiana Sprzegla, Wysprzeglika, Dwumasy, Docisku, Lozyska); Nie Zniechecaj Sie Sa To Wspaniale Auta Lecz Wymagajace. Ponizej Sugestie Na Co Zwrocic Uwage Przed Zakupem: - Na Zimnym Przed Odpaleniem Sprawdz Stan Oleju. Niski Stan Moze Wskazywac Iz Silnik Ma Tendencje Do Brania Oleju; - Sprawdz Czy Nie Ma Wyciekow Wokol Dekli Zaworowych; - Sprawdz Uklad Hamulcowy. Odpal Silnik I Wcisnij Do Konca Pedal Hamulca Powinie Swobodnie Wejsc W Podloge Bez Uskokow I Strzelania (Kupilem Auto Z Zapieczonymi I Pogietymi Prowadnicami Zaciskow Co Zaskutkowalo Wymiana Tarcz/ Klockow); - Po Odpaleniu I Wejsciu Na Nominalne Obroty 700 [Obr/Min] Zamknij Drzwi/ Okna Wylacz Radio/ Nawiew I Obsluchaj Czy Buda Nie Wpada W Wibracje I Nic Nie Stuka; - Koniecznie Wez Auto Na Kanal Sprawdz Pod Spodem: Stan Ukladu Wydechowego/ Podlogi/ Zawieszenia/ Walu Napedowego/ Wyciekow Z Przekladni. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy1410 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Bardzo duzo informacji:-) Dzieki bo tez szukam H 6:-) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się