Marcinvvv Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Witam serdecznie towarzyszy Chciałbym wymienić komplet tulei zawieszenia, wahaczy itp w mojej imprezie gt z 1998r ( model 1999 ). Czy ktoś ma jakieś informację jakie tuleje potrzebuję ? Czy jest uniwersal w każdym modelu czy każdy się różni. Jaką twardość poliuretanów wybrać ? Samochód jak większość, na weekendowe "upalanie" , raczej torowe niż rajdowe. Liczę na pomoc Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Zależy co chcesz zrobić z auta. Jeśli tylko tor to poli.. Jeśli i tor i jeżdżenie na co dzień, a pewnie tak bo seryjny GTk się w takiej roli lepiej sprawdza to moim zdaniem ori gumy. Mam w GT poli i to te bardziej na co dzień czyli czerwone. W STi ori gumy. STi pomimo "twardszego" zawieszenia jest przyjemniejsze w podróżowaniu. Poliuretany wiadomo mają przewagę w trwałości. Jedyne poli które robi robotę moim zdaniem to twarde/żółte na maglownice. Inne auto po założeniu bez skutków ubocznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinvvv Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Jednak zostane przy poliuretanie , 90%tor 10%street wiec mysle ze warto dalej jednak szukam jakiegos schematu jakie tuleje potrzebuje i ile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 na stronie strongflexa czy powerflexa masz rozpiskę i schematy całego zawiasu włącznie z numerami tulei z tego co kojarzę są też całe sety na cały zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 W firmie Deuter z Olkusza masz to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Ja nawet na taką jazdę poleciłbym seryjna gumę. Czy na drodze czy na torze zawieszenie ma pracować a przy poliuretanie to rożnie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinvvv Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Na stronie strongflexa trzeba wybrac rozmiary , a na stronie deutera ile sztuk i do czego , a tego wlasnie nie wiem. Niezaleznie od tego czy poliuretan czy guma nie wiem w dalszym ciagu jakie potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Ja nawet na taką jazdę poleciłbym seryjna gumę. Czy na drodze czy na torze zawieszenie ma pracować a przy poliuretanie to rożnie bywa Lub krok dalej , tuleje z katalogu STI są twardsze od oem . Sam wywaliłem poli z auta bo denerwowało mnie skrzypienie i trzeszczenie i jakoś tak zawieszenie nie pracowało jak bym chciał , wrzuciłem wszystkie gumy sti i jest bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Kowal, moglbys podrzucic wiecej informacji nt tych tulei sti? I ich twardosci. Piszesz ze twardsze, nasz jakies szczegoly? Ja zamowilem caly zestaw gum wg nr vin do type r i dostalem gumy bez logo sti. Sprawdzalismy kilka razy i dostalem te ktore byly montowane fabrycznie. Wciaz bez logo sti. Jestem ciekaw czy to bylo akcesorium do zamowienia ekstra. Czy seryjnie montowali takie jak w eu gt. Do rzeczy, bardzo dobrze ze planujesz taka wymiane. Gumy zawiasu jakie by nie byly maja killanascie lat. wymiana powinna przyniesc pozytywny rezultat i odczuwalna poprawe. Ja tez myslalem w ktora strone pojcs, powerflex, oem...I finalnie zastosowalem oem zestaw. Buda gc8 szczegolnie sztywna nie jest, gdzies ten naprezenia musza sie rozejsc. Jak guma nie wytlumi to pojdzie w bude. Moim zdaniem ograniczenie punktow amortyzacji w tym aucie wrozy przerzuceniem pracy na bude co na dluzsza mete odbije sie na komforcie i stabilnosci pracy calego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 @@dirkdiggler, pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinvvv Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Kowal, moglbys podrzucic wiecej informacji nt tych tulei sti? I ich twardosci. Piszesz ze twardsze, nasz jakies szczegoly? Ja zamowilem caly zestaw gum wg nr vin do type r i dostalem gumy bez logo sti. Sprawdzalismy kilka razy i dostalem te ktore byly montowane fabrycznie. Wciaz bez logo sti. Jestem ciekaw czy to bylo akcesorium do zamowienia ekstra. Czy seryjnie montowali takie jak w eu gt. Do rzeczy, bardzo dobrze ze planujesz taka wymiane. Gumy zawiasu jakie by nie byly maja killanascie lat. wymiana powinna przyniesc pozytywny rezultat i odczuwalna poprawe. Ja tez myslalem w ktora strone pojcs, powerflex, oem...I finalnie zastosowalem oem zestaw. Buda gc8 szczegolnie sztywna nie jest, gdzies ten naprezenia musza sie rozejsc. Jak guma nie wytlumi to pojdzie w bude. Moim zdaniem ograniczenie punktow amortyzacji w tym aucie wrozy przerzuceniem pracy na bude co na dluzsza mete odbije sie na komforcie i stabilnosci pracy calego auta. Widzę że wszyscy polecają ori więc nie będę się upierał i rzeczywiście pójdę w tym kierunku @@dirkdiggler, pw czy mógłbyś również dla mnie podesłać kilka informacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Kowal, moglbys podrzucic wiecej informacji nt tych tulei sti? I ich twardosci. Piszesz ze twardsze, nasz jakies szczegoly? Ja zamowilem caly zestaw gum wg nr vin do type r i dostalem gumy bez logo sti. Sprawdzalismy kilka razy i dostalem te ktore byly montowane fabrycznie. Wciaz bez logo sti. Jestem ciekaw czy to bylo akcesorium do zamowienia ekstra. Czy seryjnie montowali takie jak w eu gt. Do rzeczy, bardzo dobrze ze planujesz taka wymiane. Gumy zawiasu jakie by nie byly maja killanascie lat. wymiana powinna przyniesc pozytywny rezultat i odczuwalna poprawe. Ja tez myslalem w ktora strone pojcs, powerflex, oem...I finalnie zastosowalem oem zestaw. Buda gc8 szczegolnie sztywna nie jest, gdzies ten naprezenia musza sie rozejsc. Jak guma nie wytlumi to pojdzie w bude. Moim zdaniem ograniczenie punktow amortyzacji w tym aucie wrozy przerzuceniem pracy na bude co na dluzsza mete odbije sie na komforcie i stabilnosci pracy calego auta. Dobrze powiedziane. Buda z gc8 ma juz conajmniesz 16 lat. Ten ułamek sztywności jaki daje poli tylko pogorszy stan budy. Ja sam jeździłem na strongflexie i oem gumach i zawsze polecę oem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Jeśli poliuretan to ten miększy, ale naprawdę nie ma sensu bez rozpórek -nie tylko górnych - i bez niskich opon , a to w takim przypadku twardo się robi i szkoda budy jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinvvv Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Już mnie przekonaliście wszyscy będą ori STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Kowal, moglbys podrzucic wiecej informacji nt tych tulei sti? I ich twardosci. Piszesz ze twardsze, nasz jakies szczegoly? Ja zamowilem caly zestaw gum wg nr vin do type r i dostalem gumy bez logo sti. Sprawdzalismy kilka razy i dostalem te ktore byly montowane fabrycznie. Wciaz bez logo sti. Jestem ciekaw czy to bylo akcesorium do zamowienia ekstra. Czy seryjnie montowali takie jak w eu gt. Seryjnie i w JDM STI i w EU GT tuleje w zawieszeniu były takie same, twarde tuleje STI był dostępne z katalogu akcesorii do sportu, taki katalog do GC8 zamieściłem w linku jn: sti_parts_gt_kat.pdf miłej lektury Edytowane 1 Czerwca 2016 przez szociu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Wow, dzięki. Co za lektura. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Lub krok dalej , tuleje z katalogu STI są twardsze od oem . Sam wywaliłem poli z auta bo denerwowało mnie skrzypienie i trzeszczenie i jakoś tak zawieszenie nie pracowało jak bym chciał , wrzuciłem wszystkie gumy sti i jest bajka A gdzie znajdę takie tuleje do GD WRX? InterCarsy i inne cuda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinvvv Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Lub krok dalej , tuleje z katalogu STI są twardsze od oem . Sam wywaliłem poli z auta bo denerwowało mnie skrzypienie i trzeszczenie i jakoś tak zawieszenie nie pracowało jak bym chciał , wrzuciłem wszystkie gumy sti i jest bajka A gdzie znajdę takie tuleje do GD WRX? InterCarsy i inne cuda? poszło PW @pablosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się