przemekka Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Tak. Takie At-ki miałem. W sumie to nie zastanawiałem się nad indeksem. I tak miałem boxa na dachu, więc o szybkiej jeździe nie było mowy. Na asfalcie było nienajgorzej, nie były bardzo głośne, nieźle trzymały na suchymi mokrym. Z tym, że nie jeździłem więcej niż 150-160. Natomiast nie są to opony na błoto, co widać na filmie z Rumunii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Forek jako SUV jest bardzo dobrym wyborem. Czasami można jechać na dukty gruntowe, czy będzie to N/A lub XT bez znaczenia. "Dzielność" mają porównywalną. Po lesie robię ok 10kkm rocznie i nie ryzykuje delikatnego Forka, są lepsze stare konstrukcje Disco, Patrol, Navara ,B2500 itp... W lasach gdzie poluje często przydaje się wyciągarka niestety w Forku instalacja i używanie jest dość ryzykowne ze wzgledu na brak ramy. Przydaje się też paka i tu bezkonkurencyjny jest pickup. Są różne konstrukcje dedykowane różnym potrzebom. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez MUrsus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @Przemekka, @MUrsus, @Czarne_Koronkowe dziękuję za odpowiedź Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamyr Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Kolego MUrsus a mógłbyś podać orientacyjnie ile wyniosła was ta wyprawa do Armenii\Gruzji? Szczególnie interesuje mnie koszt paliwa. Może być na pw rzecz jasna. Pozdrawiam i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 @pamyrOdpowiedziałem na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamyr Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 @pamyr Odpowiedziałem na PW. Ok, dzięki wielkie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Forek jako SUV jest bardzo dobrym wyborem. Czasami można jechać na dukty gruntowe, czy będzie to N/A lub XT bez znaczenia. "Dzielność" mają porównywalną.... No okazuje się że nie tylko Forester potrafi być taki dzielny w terenie.... także inne modele SUBARU "ogólnie dają radę" - oglądać od 1:40 ubaw ale i poniekąd podziw dla kolegów gwarantowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Niestety odpadli 2:50 ;-) "odważna" załoga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Niestety odpadli 2:50 ;-) "odważna" załoga. Ależ skąd, zmienili sprzęgło i walczyli kolejny dzień. Dopiero utopienie auta ich zatrzymało. Warto obejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamyr Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A jeszcze pytanko ile Forester 2.0 n/a pali przy jeździe autostradowej rzędu 140 - 180 km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Bardzo duża rozbieżność prędkości. Przy 140 km /h pali ok "12 Przy 180 km/h pali 14 - 15 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 chyba, że pod wzniesienie/wiatr - wtedy należy dodać ~25% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bangokorea Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Cześć zdecydowałem się kupić takiego Forestera z rocznika 2015. Auto jest od dealera i ma niewielki przebieg 200 km. W związku z powyższym w trybie pilnym;) (mogę jeszcze zrezygnować) mam do was użytkowników kilka pytań i będę wdzięczny za odpowiedzi: 1. Czy do tego silnika da się założyć instalację lpg? Oczywiście do końca gwarancji (3 lata + 2 dodatkowe) nie mam zamiaru tego robić ale w związku z tym, że samochód docelowo ma zostać u mnie na długo, conajmniej 8 lat to po gwarancji chciałbym założyć. 2. Czy ktoś z was miał jakieś większe problemy z tym samochodem? Jakieś poważne usterki? 3. Czy w tym roczniku i wersji exclusive system audio ma ten mirror link i starlink? 4. Czy macie jakieś problemy z oknem dachowym typu trzeszczenie? 5. Ile orientacyjnie wychodzą was coroczne przeglądy? Wymieniał już ktoś z was w trakcie przeglądu tarcze/klocki/świece i mógłby podać koszty? 6. Czy spalanie rzeczywiste mieści się w granicach 8-12l? 7. No i ostatnie banalne...czy kupilibyście go drugi raz? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. Aktualnie jezdze 2015 1. Czytalem gdzies ze tak nie ma problemu 2. Zadnych.Po roku padl czujnik parkowania, ale to nie Subaru. Byl dokladany przed zakupem w Polsce 3. Tak 4. Zadnych. Cicho i przyjemnie. Jedynie mogloby sie zamykac automatycznie lub z kluczyka. Jak sie zapomni zamknac to moze byc basen 5. Robilem miesiac temu. Niecale 1200 PLN.Tarcze/klocki nie wymienialem 6.Jadac trase Gdynia-Elblag i nie przekraczajac 90 km/godz nawet 7. Jadac A1 i majac 140 km/godz to 9,7 7. Zdecydowanie TAK Mam nadzieje ze juz kupiles, a moja odpowiedz jest dla przyszlych pokolen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się