Jump to content

Blokady anty kradziezowe w Subaru


Krzychu24
 Share

Recommended Posts

Ciekawi mnie temat blokad anty kradziezowych w Subaru. Posiadacie jakies ? Czy w Subaru sie nie montuje bo jest za glosne , za bardzo rzuca sie w oczy i przez to nie kradna  ?  ;)     Osobiscie posiadam tylko fabryczny imobiliser i zastanawiam sie jaka skuteczna blokade moglbym dorzucic do mojej swinki..

Link to comment
Share on other sites

Jako nowy tutaj, już kilka razy widziałem powtarzający się wątek - nie ma skutecznego zabezpieczenia. Możesz zamontować co chcesz, a jako właściciel autolawet, z doświadczenia powiem Ci że zawsze mogę wciągnąć auto w ciągu kilkudziesięciu sekund na najazd i odjechać - więc specjaliści robią to szybciej :)

Jak ktoś mądrze napisał - lepiej zainwestować w dobre ubezpieczenie.

Edited by Daroot
Link to comment
Share on other sites

Wydawało mi się, że standardem jest jakiś dodatkowy alarm. Ja mam taki zintegrowany z turbo tajmerem i centralnym zamkiem. Domyka szyby, czeka aż TT przestanie działać, wyje jak trzeba i daje mi większe poczucie spokoju. A co do zabezpieczeń to nie mam złudzeń - bo po to są, żeby je łamać :P

Link to comment
Share on other sites

odcięcie zapłonu - tniesz przewód zasilający np pompę paliwa - robisz ukryty przełącznik - trochę czasu zajmuje zanim się znajdzie gdzie to jest ale jest jedno ale

nie może to być oklepane miejsce typu przycisk pod kierownicą czy fotelem



ojciec od dziewczyny miał coś takiego w Passacie b5fl dodatkowo porobione coś z wiązką silnika ,że jak nie podpięło się bezpiecznika to komputer diagnostyczny nie widział sterownika silnika - nie dało się nic zrobić bez w.w bezpiecznika


w vectrze mieliśmy zrobioną przerwę na zasilaniu listwy wtryskowej - wystarczyło dotknąć przycisk i auto odpalało


 

Link to comment
Share on other sites

Wydawało mi się, że standardem jest jakiś dodatkowy alarm. Ja mam taki zintegrowany z turbo tajmerem i centralnym zamkiem. Domyka szyby, czeka aż TT przestanie działać, wyje jak trzeba i daje mi większe poczucie spokoju. A co do zabezpieczeń to nie mam złudzeń - bo po to są, żeby je łamać :P

 

możesz powiedzieć jakiej firmy masz ten alarm?

Link to comment
Share on other sites

Wciągniesz  wciągarką na zblokowanych kołach, można też opony podlać olejem - guma idzie wtedy jak po maśle, a można też wrzucić auto na rolki, sekund 5 i obracasz i wyprowadzasz jak chcesz, nawet alarmu nie obudzisz. 

Link to comment
Share on other sites

Wciągniesz  wciągarką na zblokowanych kołach, można też opony podlać olejem - guma idzie wtedy jak po maśle, a można też wrzucić auto na rolki, sekund 5 i obracasz i wyprowadzasz jak chcesz, nawet alarmu nie obudzisz. 

 

 

Przyzwoity alarm zaraguje. W poprzednim samochodzie miałem jakiegoś Clifforda z antynapadem i czujnikami zbliżeniowymi, aktywował nie tylko przy przechyleniu ale nawet przy samym zbliżeniu się do samochodu. W mieście oczywiście mało praktyczne, ale jak masz swój podjazd to nikt się nie zbliży na pół metra bo alarm zawyje.

Coś w ten deseń:

 

 

 

Ten konkretny Clifford dało się też sparować z trackerem. Raz zapomniałem wyłączyć przed oddaniem na serwis, antynapad aktywował się mechanikowi po kilkuset metrach, w ciągu minuty miałem telefon z centrali Trackera i od wkurzonego mechanika stojącego na środku skrzyżowania.  :biglol:

Link to comment
Share on other sites

 

Wydawało mi się, że standardem jest jakiś dodatkowy alarm. Ja mam taki zintegrowany z turbo tajmerem i centralnym zamkiem. Domyka szyby, czeka aż TT przestanie działać, wyje jak trzeba i daje mi większe poczucie spokoju. A co do zabezpieczeń to nie mam złudzeń - bo po to są, żeby je łamać :P

 

możesz powiedzieć jakiej firmy masz ten alarm?

 

Nie to, żebym miał jakąś obsesję permanentnej inwigilacji, ale jestem przeciwnikiem podawania takich informacji ;). Dlatego też dziwi mnie naklejanie wlepki z nazwą producenta autoalarmu na oknach samochodu. Chyba, że dla zmyłki z nazwą innego producenta :P.

W każdym razie jest to już stary alarm, zakładany jeszcze przez poprzedniego właściciela. Podejrzewam, że wiele alarmów ma funkcję sprzężenia z TT i szybami. Pozostaje kwestia dobrego elektryka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...