Robert Bistuła Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Witam, ktos z was może wie jaka jest dokladna procedura przyuczania ??? tak jak to serwisy robia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 standardowo to chyba po montażu zdjęcie klemy, reset ECU i kilka kilometrów na PB (jeśli auto ma LPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 jak zdejmiesz na chwile to komputer nie zawsze się zresetuje,zdejmij klemę naciśnij parę razy na hamulec do oporu wtedy się komputer zresetuje,załóż klemę zapal auto zostaw na parę minut na wolnych aż się wentylator włączy i wolne obroty ustabilizują po parunastu kilometrach komputer się wszystkiego nauczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Odkopuje. Pytanie, jutro biorę się za czyszczenie przepustnicy i krokowca i pytanie odnośnie adaptacji. Pozdrawiam jakim czasie na resetuje się komputer? Drugie, czy jak będzie się adoptować przepustnica to wystarczy zostawić ją na parę minut jak wspomniał @namiotczy też zaraz pojechać z 10-15 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Mobilki: przeczytałem juz wszystkie tematy związane z przepustnicą, krokowcem itp. W dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na to co mnie trapi W Lanosie bez gazu - czy po wykręceniu przepustnicy i oczyszczeniu z nagaru delikatnie jakimś cleanerem z wyłączoną klemą to wkońcu trzeba adoptować czy nie? Mogę sobie to poprostu na spokojnie zrobić czy mam się wcześniej martwić że coś zepsuje. You tub jest zalany filmami o czyszczeniu przepustnicy w innych samochodach i nic tam nie adaptują. Ja już nie wiem. Sory nie znam się. Nie jestem laikiem z dziedziny mechaniki ale już w tym przypadku zgłupiałem. To jak to w końcu jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 ja na przykładzie swojego WRX GD moge powiedziec tylko tyle ze zadnej adaptacji nie bylo. Po czyszczeniu krokowca zalozylem tylko nowa usczelka i tyle. Ani nie odpinalem aku ani nic innego nie robilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 To co odkręcać, grzebać? czy czyścić wg instrukcji poprzez wtryskiwanie cleanera bez wyciągania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 18 godzin temu, FelipoF1 napisał: To co odkręcać, grzebać? czy czyścić wg instrukcji poprzez wtryskiwanie cleanera bez wyciągania... wiesz co, jedz do kogos kto sie na tym zna, duzo nie zaplacisz a przynajmniej zrobi Ci ja należy. Uszczelka nowa sobie kup, bo stara bedzie tylko na smietnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzięki kupilem nową uszczelkę ale jednak zaryzykuję i sam wyczyszczę. Dzięki Dzięki kupilem nową uszczelkę ale jednak zaryzykuję i sam wyczyszczę. Dzięki Już po robocie: nic się nie wyświetla, obroty pracują równo, nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy po za tym że narazie nie podnoszą się obroty podczas wysprzęglania. W moim przypadku przepustnica była dość czysta, lekki nalot. Kanał biegu jałowego praktycznie bez nalotu - czysty. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez FelipoF1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 W sierpniu robiłem czyszczenie przepustnicy i wymianę uszczelki. Mam problemu z obrotami bo gdy zwalniam np do świateł na luzie to obroty (z minimum 3000) spadają do 1000 i odbijają do 1500 i spadają ponownie do 500 gdzie już jest normalnie. Wydaje mi się ze chyba nie zrobili adaptacji wiec chce to zrobić ale zastanawiam się czy ma to jakieś znaczenie jak mam założoną przedłużkę na/do lambda 2 (do oszukiwania błędów silnika na LPG) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się