eres Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Jak powyżej, na jałowym czuć wyraźnie gubienie rytmu, podczas jazdy to samo. KTS nie znalazł nic konkretnego, czy ktoś miał podobny problem? Może jakieś sugestie zanim rozbiorę pół wozu w poszukiwaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A jak wyglądają świece oraz regulacja luzów zaworowych? Może od tego trzeba zacząć, później cewki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Świece po wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Jak wypadają na jakich obrotach? Zmiana paliwa coś daje? Auto seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Auto 100% seria, wypada na jałowym, podczas jazdy również, bez pałowania żeby nie wpadł w stuk, przyspieszenia na poziomie NA Paliwo 98, pewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Mhm dziwne że już na niskich obrotach się to dzieje. Jesteś pewien że to wypadanie zapłonu co się dokładnie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Mhm dziwne że już na niskich obrotach się to dzieje. Jesteś pewien że to wypadanie zapłonu co się dokładnie dzieje Na jałowym traci płynność, wypada z rytmu, bujnie leciutko silnikiem, ewidentnie to słychać i czuć. Podczas przyspieszania (delikatnego bo boje się żeby nie wpadał w stuk) wyraźnie czuć, że nie napędza się płynnie, ma chwilowe przerwy. Zastanawia mnie czemu KTS nic nie widzi, totalne zero błędów. Może przyczyna leży w czymś innym niż zapłon, ale zachowania silnika ewidentnie na to wskazują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Sądzę że to nie jest wypadanie zapłonu. Sprawdź dokładnie wszystkie węże podciśnieniowe jak są ok odłączyć wtyczkę sondy i sprawdzę czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Czy jest różnica ciepły/zimny? Sprawdź lewe powietrze przy kolektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Nie ma różnicy czy na ciepło czy na zimno, jest tak samo. To raczej nie sonda bo kts by to wyłapał, tak mi sie przynajmniej wydaje. poszperam przy dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 skąd diagnoza że wypada zapłon jak nic na to nie wskazuje ? może stukowy poległ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Powtórzę raz jeszcze, diagnostyka ecu nie pokazała żadnych błędów, stąd w początkowej fazie eliminuje wszystkie uszkodzenia typu lambda, czujniki etc. Zachowanie zarówno na jałowym jak również w czasie dodawania gazu podczas jazdy typowe dla gubionego zapłonu, niemniej jednak nie upieram się przy tym, szukam przyczyny zaistniałego problemu. btw nierówna praca na jałowym i uszkodzony stukowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Ja mam podobnie ale moc jest. Lekko bujnie na jałowym czasem. Ale u mnie obawiam się że to zbliżające się zawory z racji instalacji LPG. Jak komputer nic nie znalazł to może te przewody albo cewka któraś. Z tym brakiem mocy to najbardziej w stronę luzów zaworowych bym stawiał ale wróżbity z siebie robić nie chcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Wszstkie opisane przez ciebie objawy wskazują na wypadanie zapłonów. Dlaczego ECU nie rejestruje błędu? Odpowiedź jest banalna - ponieważ częstość wypadania zapłonu nie przekracza błędu 2%. Czyli na 1000 obrotów wału zapłon wypadnie mniej niż 20 razy. Teraz do sedna, jakie jest podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym? Cewki wszystkie FK0186? Czy może jakaś się zdarzyła inna? Przyczyną wypadania zapłonu mozę być lewe powietrze dostające się do jednego z runnerów kolektora dolotowego. Przykład runner pierwszego cylindra gdzie podpięte jest podciśnienie regulatora ciśnienia paliwa. może być uszkodzony oring wtryskiwacza również może taki efekt wystąpić. Najpierw jednak sprawdź układ zapłonowy ew. ustawienie rozrządu (Czy się znaki zgadzają). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 @Paulus, dzięki za rzetelne info, pisząc o błędach miałem na myśli uszkodzoną cewkę, która by się pokazała w ktsie. Sprawdzę vacum w dolocie w Pon i jesli nie będzie odbiegał od normy (sprawdzałem już wężyki i dolot i nie widziałem nic niepokojącego) to wezmę się za rozrząd, który był zmieniany kilka tyg temu (przez poprzedniego właściciela). Cewki na 99% są te same ale sprawdzę to raz jeszcze. Dzięki serdeczne za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Miałem dokładnie takie same objawy. Powodem był przestawiony rozrząd o jeden ząbek na wałku wydechowym w głowicy od strony kierowcy. Również po wymianie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Podobno czesto pada czujniki wału. :/ Nie zapomnij napisac jak zdiagnozujesz usterkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Kable ok? świece suche? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 poszukaj freessm albo romraiderem, kts sie nie nadaje do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Cewki wszystkie FK0186? Cewki mają oznaczenie FKO140, jest jakaś zasadnicza różnica pomiędzy nimi a 186 o których napisałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Obstawiam przestawiony rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Zapomniałem ze ostatnio i mi przerywał, ale pomogło przeczyszczenie kostek na cewkach i przeglad swiec. W sumie to tylko rozebrałem,złożyłem i przeszło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew 86 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 ja mialem to samo, sporadyczne wypadanie zapłonu stwierdzone w jetronicu. wymienilem swiece nie przestało wywalało checka czasami i ciezej odpalał. kupiłem nowe cewki. dalej to samo... okazalo sie ze ... walnieta byla cewka, a stara zalała jedna nowa swiece . wstawilem z powrotem stare swiece i nowe cewki i problem zniknął. jakby co to mam cewke na podmianke fk 0186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Cuda się zdarzają, cewki poleżały przez noc na stole, może były nieco zawilgocone i wyschły, styki przeczyszczone, poskładane bez żadnych zamian i działa. Czekam na kolejny defekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się