irektob Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Witam wszystkich,szukałem i nie znalazłem, jakie są ustawienia geometrii kół przód i tył w STI hawkeye 2007,będę bardzo wdzięczny ... Edytowane 9 Lutego 2016 przez irektob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Przód max negatyw i zbieżność na 0, tył zbieżność na 0, kąty nie ustawiane jeśli do jazdy na co dzień Edytowane 10 Lutego 2016 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 A do jazdy sportowej? A dlaczego negatyw ma być ustawiony do jazdy codziennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 do jazdy na co dzień,miałem na myśli... nikt nie ma fabrycznych danych,potrzebuję jeszcze pochylenie i wyprzedzenie koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Podjedź do zakładu co robią geometrię i oni maja w programie to ci podadzą info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Nic nie musisz zmieniać jeśli wszystko jest ustawione na oryginalne wartości . W jakim celu wrzuciłeś dystanse na tył ? Słyszałem że to zmniejsza podsterowność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zawsze myślałem że poszerzenie przodu zmniejsza podsterowność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Mniejszy rozstaw kół przedniej osi w porównaniu do osi tylniej zaowocuje przeniesieniem balansu auta z podsterowności w kierunku nadsterowności. Jednak dzieje się to kosztem bardziej nerwowej reakcji auta na ruchy kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Przód max negatyw i zbieżność na 0, tył zbieżność na 0, kąty nie ustawiane jeśli do jazdy na co dzień ponawiam prośbę,jakie wyprzedzenie zwrotnicy,wiem że normalnie jest nie ustawialne-chcę do kontroli -jaki negatyw zalecany przez subaru?przód i tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol1908 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU?Taki żart forumowy. Niektórzy twierdzą, że po zmianie chlapaczy trzeba robić remap... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Witam odgrzeję kotleta bo akurat jestem w temacie, zmieniając zawias szukałem ustawień, ale to bardzo ciężki temat, a więc kąt pochylenia kół przednich tolerancja -0,55 do 0,05 stopnia, wyprzedzenie na przodzie 2,50 do 4,20, zbieżność od - 0,05 do 0,05 czyli najlepiej około 0. kąt pochylenia mcphersona w stosunku do zwrotnicy ok 11,4 stopnia. Teraz tył pochylenie koła -.2,00 do -1,00 oczywiście negatyw zbieżność -0,05 do 0,05, kąt pochylenia fabrycznie nie jest regulowany, można dołożyć śruby mimośrodowe, a teraz takie standardowe badanie np u mnie jak jest przod pochyl -0,11 zbieżność -0,02 tył pochylenie -1,51 i zbieznosc -0,01 Dodam, że mam zawias H&R gwintowany i regulować wszystkim mozna bardzo pięknie, ale nie chcę robić z auta taczki na lotnisko:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się