irektob Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 (edited) Witam wszystkich,szukałem i nie znalazłem, jakie są ustawienia geometrii kół przód i tył w STI hawkeye 2007,będę bardzo wdzięczny ... Edited February 9, 2016 by irektob Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 (edited) Przód max negatyw i zbieżność na 0, tył zbieżność na 0, kąty nie ustawiane jeśli do jazdy na co dzień Edited February 10, 2016 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 A do jazdy sportowej? A dlaczego negatyw ma być ustawiony do jazdy codziennej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
irektob Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 do jazdy na co dzień,miałem na myśli... nikt nie ma fabrycznych danych,potrzebuję jeszcze pochylenie i wyprzedzenie koła? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki_wrx_prodrive Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Podjedź do zakładu co robią geometrię i oni maja w programie to ci podadzą info Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
svavo Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Nic nie musisz zmieniać jeśli wszystko jest ustawione na oryginalne wartości . W jakim celu wrzuciłeś dystanse na tył ? Słyszałem że to zmniejsza podsterowność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fester1986 Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Zawsze myślałem że poszerzenie przodu zmniejsza podsterowność ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Mniejszy rozstaw kół przedniej osi w porównaniu do osi tylniej zaowocuje przeniesieniem balansu auta z podsterowności w kierunku nadsterowności. Jednak dzieje się to kosztem bardziej nerwowej reakcji auta na ruchy kierownicą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
irektob Posted May 27, 2016 Author Share Posted May 27, 2016 Przód max negatyw i zbieżność na 0, tył zbieżność na 0, kąty nie ustawiane jeśli do jazdy na co dzień ponawiam prośbę,jakie wyprzedzenie zwrotnicy,wiem że normalnie jest nie ustawialne-chcę do kontroli -jaki negatyw zalecany przez subaru?przód i tył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabol1908 Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.elich Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU?Taki żart forumowy. Niektórzy twierdzą, że po zmianie chlapaczy trzeba robić remap... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexClyde Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 Witam odgrzeję kotleta bo akurat jestem w temacie, zmieniając zawias szukałem ustawień, ale to bardzo ciężki temat, a więc kąt pochylenia kół przednich tolerancja -0,55 do 0,05 stopnia, wyprzedzenie na przodzie 2,50 do 4,20, zbieżność od - 0,05 do 0,05 czyli najlepiej około 0. kąt pochylenia mcphersona w stosunku do zwrotnicy ok 11,4 stopnia. Teraz tył pochylenie koła -.2,00 do -1,00 oczywiście negatyw zbieżność -0,05 do 0,05, kąt pochylenia fabrycznie nie jest regulowany, można dołożyć śruby mimośrodowe, a teraz takie standardowe badanie np u mnie jak jest przod pochyl -0,11 zbieżność -0,02 tył pochylenie -1,51 i zbieznosc -0,01 Dodam, że mam zawias H&R gwintowany i regulować wszystkim mozna bardzo pięknie, ale nie chcę robić z auta taczki na lotnisko:) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now