Skocz do zawartości

WRX STI hawkeye jaka geometria


irektob

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,szukałem i nie znalazłem, jakie są ustawienia geometrii kół przód i tył w STI hawkeye 2007,będę bardzo wdzięczny ...

Edytowane przez irektob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do jazdy na co dzień,miałem na myśli...


nikt nie ma fabrycznych danych,potrzebuję jeszcze pochylenie i wyprzedzenie koła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem  ;)

Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejszy rozstaw kół przedniej osi w porównaniu do osi tylniej zaowocuje przeniesieniem balansu auta z podsterowności w kierunku nadsterowności. Jednak dzieje się to kosztem bardziej nerwowej reakcji auta na ruchy kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

 

Przód max negatyw i zbieżność na 0, tył zbieżność na 0, kąty nie ustawiane jeśli do jazdy na co dzień

ponawiam prośbę,jakie wyprzedzenie zwrotnicy,wiem że normalnie jest nie ustawialne-chcę do kontroli

-jaki negatyw zalecany przez subaru?przód i tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem  ;)

Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić ;)

 

Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Krótkie i pewnie lamerskie pytanie, ale cóż forumową szyderę przyjmę dzielnie. Czy założenie 5mm dystansów ma na tyle duży wpływ, że muszę zrobić na nowo geometrię ? To, że remap jest obowiązkowy to wiem ;)

Podłączam się pod pytanie, ale dla dystansów 22mm. Podobno poza remapem nic nie trzeba ustawiać, ale wolę się upewnić ;)

Z tym remapem tak serio?Nie znam sie ale co ma wspólnego rozstaw kół z ECU?
Taki żart forumowy. Niektórzy twierdzą, że po zmianie chlapaczy trzeba robić remap...
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam odgrzeję kotleta bo akurat jestem w temacie, zmieniając zawias szukałem ustawień, ale to bardzo ciężki temat, a więc   kąt pochylenia kół przednich tolerancja -0,55  do 0,05 stopnia, wyprzedzenie na przodzie 2,50 do 4,20,  zbieżność od - 0,05 do 0,05 czyli najlepiej około 0.  kąt pochylenia mcphersona w stosunku do zwrotnicy ok 11,4 stopnia.   Teraz tył pochylenie koła -.2,00  do -1,00 oczywiście negatyw zbieżność -0,05 do 0,05, kąt pochylenia fabrycznie nie jest regulowany, można dołożyć śruby mimośrodowe, a teraz takie standardowe badanie  np u mnie jak jest przod pochyl -0,11  zbieżność -0,02  tył pochylenie -1,51  i zbieznosc -0,01      Dodam, że mam zawias H&R gwintowany  i regulować wszystkim mozna bardzo pięknie, ale nie chcę robić z auta taczki na lotnisko:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...