MariuS Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Szukam info na temat najrozsądniejszego doboru sprężarki do mojego auta: GC8 GT MY00: shortblock seria EJ207 STI New Age głowice Impreza GT wtryski żółte 440ccm + Deatschwerks DW200 (255LPH) intercooler WRX 2005 + natrysk + wysoki kórnik Blob Sti Wydech 3" na szerokim DP napędy STI P1 Obecnie siedzi TD04L która górą nie daje rady. Przeznaczenie auta: KJS itp zabawy. Turbo ma wstawać stosunkowo najwcześniej. Strojenie na ile się uda - nie więcej jak okolice 290- 300KM raczej (zależy od tego na ile wtryski pozwolą) Skłaniam się ku VF35 lub VF48. VF48 mam okazję nabyć w sprawdzonym stanie. Czy Vf48 jest P&P w stosunku do TD04L czy nie pasuje? I czy będzie to odpowiednia sprężarka do mojego celu... Wszelkie porady bardzo wskazane. Edytowane 2 Lutego 2016 przez MariuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja właśnie zmieniłem na td05 16g i szczerze polecam. Wstaje bardzo nisko i góra tez jest mocarna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Tutaj jest fajna rozpiska http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1141476 Dla okolic 300hp Td05 są bardzo dobrą alternatywą dla IHI, to prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 I spokojnie wyjdzie więcej niz 300 na niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja właśnie zmieniłem na td05 16g i szczerze polecam. Wstaje bardzo nisko i góra tez jest mocarna A dokładniej jak to wstaje masz jakiś wykres? Nisko to znaczy ile według Ciebie? Chodziło mi ostatnio po głowie takie turbo. A jakie turbo polecicie do wrx 01 żeby wstawało jak najwcześniej i żeby nie trzeba było robić mapy na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Coś około 3tys juz jest robota Nie mam wykresu niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Mam u siebie vf35 jak chcesz napisz puszcze ci wykres:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja w EJ207 na Vf29 mam bara przy 3kRPM i nie puchnie do 8. Na przy 30 stopniach na dworze i paru przejazdach, gorzej sie dokręca ale to Marius sam Ci mówiłem jak jechaliśmy. No ale to nie sprawa turbiny, bo wystarczyło spryskać cooler i juz jechało normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 A jakie turbo polecicie do wrx 01 żeby wstawało jak najwcześniej i żeby nie trzeba było robić mapy na razie. Tak łatwo nie będzie,zmiana turbo to remap konieczny,w innym przypadku może się skończyć remontem silnika. Obecnie siedzi TD04L która górą nie daje rady. Przeznaczenie auta: KJS itp zabawy. Turbo ma wstawać stosunkowo najwcześniej. Najlepiej będzie poddać swoje stare turo regeneracji i modyfikacji,wtedy góra się poprawi a dół nie ucierpi.Napisz do Pegi na PW w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A jak mi się turbo powoli kończy w forku 2.5 xt to co czynić? Pompuje jeszcze dobrze tylko juz góry nie trzyma. Mapa zrobiona była. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuS Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Moje td04 jest w bdb stabue tylko jak to bywa przy młych sprężarkach nie daje dobrego boosta u góry. Nie chcę hybrydy bo to droga zabawa. A td04 nie wygeneruje takiego boosta żeby uzyskać okolice 300km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Skieruj te pytanie do maktreka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A jak mi się turbo powoli kończy w forku 2.5 xt to co czynić? Pompuje jeszcze dobrze tylko juz góry nie trzyma. Mapa zrobiona była. Jak turbo dobrze pompuje,nie ma dymienia czy nadmiernego poboru oleju,wastegat,solenoid działają poprawnie,to turbiny nie ma się co czepiać.Tu masz dość ciekawe wpisy http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/58573-forester-25-xt-my05-jakie-mocniejsze-turbo-czy-wtryski-850cc/ Moje td04 jest w bdb stabue tylko jak to bywa przy młych sprężarkach nie daje dobrego boosta u góry. Nie chcę hybrydy bo to droga zabawa. A td04 nie wygeneruje takiego boosta żeby uzyskać okolice 300km. Na td 04 faktycznie 300KM się nie zrobi,VF48 to raczej do 2,5T turbinka,stracisz sporo na dole,jeśli już to szukałbym sprawnej VF35,będzie wstawać trochę później ale góra będzie sporo lepsza niż na TD04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Na td 04 faktycznie 300KM się nie zrobi,VF48 to raczej do 2,5T turbinka,stracisz sporo na dole,jeśli już to szukałbym sprawnej VF35,będzie wstawać trochę później ale góra będzie sporo lepsza niż na TD04. so true: http://zapodaj.net/3...4daf93.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Kefir ten wynik z wykresu to ze stratą na koła czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Wynik ze strata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 To elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 so true: http://zapodaj.net/3...4daf93.jpg.html @@kefir cyferki podobne do moich Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Gratki sratki dzieki wczoraj trzeci bieg padl przez te niutony albo zmeczenie materialu ty jaka masz u siebie ?? 4.11 czy 4.44 czuje ze zbieram na 6b albo chociaz 5b z z forka 2.5 xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 U mnie siedzi 5mt TY754vb1ca czyli 4,44 z MY99 Type-RA (z DCCD) i daje radę jak na razie 383Nm to jeszcze bezpieczny set na 5mt STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Niby bezpieczny ale u mnie klękło robie chyba hybryde zobaczymy sie uda , dobra skrzynie masz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jaka hybrydę? Ja moment obrotowy mam podobny jak u Ciebie i skrzynia P1 jeszcze żyje. Tyle ze nie często upalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Wynik ze strata przecież na tym wykresie jest moc na silniku, a nie na kołach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Na kołach jest 260 około U mnie straty pokazane są mniejsze - na kołach 282... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrev Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Odkopuje aby nie zakładać kolejnego tematu. Czy zmieniając td04 na vf48 trzeba również zmienić śrubę banjo z restryktorem oleju? Spotkałem się z sprzeczny informacjami niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się