elmo Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Albo wpadnij na spota miejscowego. Pełny przegląd Subaraka gwarantowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlicjaO Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 wiesz, co to chyba nie jest jakies super pokazowe auto.... ten perfidny buraczany kolor latem oklejalam folia pseudo-carbon i jak na pierwszy raz ujdzie ale pozostawia wiele do zyczenia jako ze warunki garazowe:D i okazalo sie jaka temperatura jest do tego potrzebna:P a o co chodzi z tym spotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Dziękuję, postaram się nie naduzywac uprzejmosci:DŻadne nadużywanie, jeśli mogę to zawsze pomogę @@AlicjaO, Nie ufaj temu zboczeńcowi Że niby ja ten zboczeniec? Miałeś nie mówić nikomu;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlicjaO Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 niezla łatke kolega Ci zrobil:D:D mam wyrzuty sumienia bo ja sie na farmacji znam a nie na samochodach i zadaje tzw glupie pytania:D jak jest tu admin to moze zdjac ten temat;) Odpala bez problemu, ale jak w skrzyni olej jest zimny, to trudno wrzucić jedynkę. Następne biegi wchodzą bez problemu. To jest norma. Oczywiście można zmienić olej na schell gear 75/90, ale nie wiem czy warto do auta tymczasowego przewody zaplonowe kupilam Zapłonowe czy rozruchowe? oczywiscie ze rozruchowe mialam na mysli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A u mnie plyn powyzej max i wspomaganie nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlicjaO Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A moze byc powyzej max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 nie powinien. A u mnie plyn powyzej max i wspomaganie nie dziala A pompa wspomagania żyje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A moze byc powyzej max? Jak będzie zbyt dużo, to może wywalić. Nie powinno zaszkodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 bo ja sie na farmacji znam oooo..... witam koleżankę po fachu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 To chyba jakiś fake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Wydaje mi sie ze juz dziala, odlalem, odpowietrzylem i jest lzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlicjaO Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) bo ja sie na farmacji znamoooo..... witam koleżankę po fachu.... Witam;) Edytowane 16 Stycznia 2016 przez AlicjaO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Czy taki plyn do wspomagania bedzie ok? Zostalo mi po poprzednim aucie a musze dolac. http://zmienolej.pl/pl/oleje-do-wspomagania-kierownicy/2851-olej-do-pompy-wspomagania-amsoil-synthetic-universal-power-steering-fluid-psf-0473l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Czy taki plyn do wspomagania bedzie ok? Zostalo mi po poprzednim aucie a musze dolac. http://zmienolej.pl/pl/oleje-do-wspomagania-kierownicy/2851-olej-do-pompy-wspomagania-amsoil-synthetic-universal-power-steering-fluid-psf-0473l W wersji mobilnej nie widzę czym jeździsz ale wydaje mi się, że forkiem sg. W tej sytuacji lej książkowo czyli olej do skrzyn automatycznych klasy dextron 3. Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Przepraszam ale nie mogę się powstrzymać............................ Co robi Policjant w Białymstoku? Sljedzi! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać. bzdura często powielana... wymień to zobaczysz różnicę w pracy układu. Każdy płyn się zużywa, ten we wspomaganiu też. Czy taki plyn do wspomagania bedzie ok? Zostalo mi po poprzednim aucie a musze dolac. http://zmienolej.pl/...fluid-psf-0473l niby można jak typowo na dolewkę to bym wlał, ale pomyśl nad wymianą całości na nowy DIII Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać.bzdura często powielana... Rozumiem, że Twoim zdaniem jeśli np w układzie siedzi dexron 3 to można na dolewkę uzupełniać śmiało np. Dexronem 2. ?No to ja nadal pozostanę przy swoim "bzdurnym" podejściu... Edytowane 19 Listopada 2016 przez irek200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Rozumiem, że Twoim zdaniem jeśli np w układzie siedzi dexron 3 to można na dolewkę uzupełniać śmiało np. Dexronem 2. ? akurat w przypadku pATF'u do wspomagania patrzysz głównie na kolor, a nie na normę. Taki Valvo Maxlife ATF możesz wlać zarówno do DII i DIII (normy: GM Dexron IID, IIE, III, IIIH). Spełnia zresztą też obie normy Subaru (AFT, ATF-HP), a płyny fabrycznie nie są polecane zamiennie. Obie normy są na tej samej bazie, różnią się kilkoma parametrami ale podobne różnice są wśród różnych producentów wewnątrz tej samej normy. Do skrzyni zdecydowanie trzeba się trzymać ściśle zaleceń i nie mieszać norm, ale we wspomaganiu obciążenia są zdecydowanie mniejsze. Zresztą wydaje mi się, że nawet w serwisówce do SF jest jako płyn do wspomagania wpisane DII albo DIII. Edytowane 20 Listopada 2016 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Ja o niebie, Ty o chlebie... Kolega pytał o możliwość zastosowania AMSOIL SYNTHETIC UNIVERSAL POWER STEERING FLUID. Dexron iii jest olejem mineralnym z przeciwutleniaczami zapobiegajacymi m.in. korozji i to głównie różni go od DII. Oprócz tego posiada dodatki łagodniej traktujące uszczelnienia. Dlatego jeśli jest rekomendowany przez producenta DIII to należy na dolewkę użyć DIII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Ja o niebie, Ty o chlebie... zapytałeś wyraźnie o mieszanie DII i DIII w poście na który Ci odpowiadałem, więc dostałeś dokładnie na to odpowiedź... Kolega pytał o możliwość zastosowania AMSOIL SYNTHETIC UNIVERSAL POWER STEERING FLUID. na to była prosta odpowiedź w pierwszym poście, do którego się przyczepiłeś wyrywając część z całego kontekstu i teraz masz pretensje nie wiem o co. Dexron iii jest olejem mineralnym z przeciwutleniaczami zapobiegajacymi m.in. korozji i to głównie różni go od DII. Oprócz tego posiada dodatki łagodniej traktujące uszczelnienia. Dlatego jeśli jest rekomendowany przez producenta DIII to należy na dolewkę użyć DIII. wszystko gra, tylko wyżej Ci napisałem i udowodniłem, że są płyny spełniające obie normy, więc po co się spinać n/t różnic skoro na rynku masz dobre płyny spełniające obie normy... Jak Ci nadal mało to zrób sobie cross norm tego Amsoila PSF i zobacz co dostaniesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się