Skocz do zawartości

Płyn do wspomagania...;) miło jeśli ktoś mi pomoże


AlicjaO

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz, co to chyba nie jest jakies super pokazowe auto....:) ten perfidny buraczany kolor latem oklejalam folia pseudo-carbon i jak na pierwszy raz ujdzie ale pozostawia wiele do zyczenia jako ze warunki garazowe:D i okazalo sie jaka temperatura jest do tego potrzebna:P a o co chodzi z tym spotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezla łatke kolega Ci zrobil:D:D


mam wyrzuty sumienia bo ja sie na farmacji znam a nie na samochodach i zadaje tzw glupie pytania:D jak jest tu admin to moze zdjac ten temat;)


Odpala bez problemu, ale jak w skrzyni olej jest zimny, to trudno wrzucić jedynkę. Następne biegi wchodzą bez problemu. To jest norma. Oczywiście można zmienić olej na schell gear 75/90, ale nie wiem czy warto do auta tymczasowego


 

 

przewody zaplonowe kupilam

Zapłonowe czy rozruchowe?

oczywiscie ze rozruchowe mialam na mysli...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

W wersji mobilnej nie widzę czym jeździsz ale wydaje mi się, że forkiem sg. W tej sytuacji lej książkowo czyli olej do skrzyn automatycznych klasy dextron 3. Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać.

 

bzdura często powielana... wymień to zobaczysz różnicę w pracy układu. Każdy płyn się zużywa, ten we wspomaganiu też.

 

 

 

Czy taki plyn do wspomagania bedzie ok? Zostalo mi po poprzednim aucie a musze dolac. http://zmienolej.pl/...fluid-psf-0473l

 

niby można jak typowo na dolewkę to bym wlał, ale pomyśl nad wymianą całości na nowy DIII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Płynów we wspomaganiu nie należy mieszać.

bzdura często powielana...
Rozumiem, że Twoim zdaniem jeśli np w układzie siedzi dexron 3 to można na dolewkę uzupełniać śmiało np. Dexronem 2. ?

No to ja nadal pozostanę przy swoim "bzdurnym" podejściu...

Edytowane przez irek200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że Twoim zdaniem jeśli np w układzie siedzi dexron 3 to można na dolewkę uzupełniać śmiało np. Dexronem 2. ?

 

akurat w przypadku pATF'u do wspomagania patrzysz głównie na kolor, a nie na normę. Taki Valvo Maxlife ATF możesz wlać zarówno do DII i DIII (normy: GM Dexron IID, IIE, III, IIIH). Spełnia zresztą też obie normy Subaru (AFT, ATF-HP), a płyny fabrycznie nie są polecane zamiennie.

Obie normy są na tej samej bazie, różnią się kilkoma parametrami ale podobne różnice są wśród różnych producentów wewnątrz tej samej normy.

Do skrzyni zdecydowanie trzeba się trzymać ściśle zaleceń i nie mieszać norm, ale we wspomaganiu obciążenia są zdecydowanie mniejsze.

 

Zresztą wydaje mi się, że nawet w serwisówce do SF jest jako płyn do wspomagania wpisane DII albo DIII.

Edytowane przez ozarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o niebie, Ty o chlebie...

Kolega pytał o możliwość zastosowania AMSOIL SYNTHETIC UNIVERSAL POWER STEERING FLUID.

Dexron iii jest olejem mineralnym z przeciwutleniaczami zapobiegajacymi m.in. korozji i to głównie różni go od DII. Oprócz tego posiada dodatki łagodniej traktujące uszczelnienia.

Dlatego jeśli jest rekomendowany przez producenta DIII to należy na dolewkę użyć DIII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja o niebie, Ty o chlebie...

 

zapytałeś wyraźnie o mieszanie DII i DIII w poście na który Ci odpowiadałem, więc dostałeś dokładnie na to odpowiedź...

 

 

 

Kolega pytał o możliwość zastosowania AMSOIL SYNTHETIC UNIVERSAL POWER STEERING FLUID.

 

na to była prosta odpowiedź w pierwszym poście, do którego się przyczepiłeś wyrywając część z całego kontekstu i teraz masz pretensje nie wiem o co.

 

 

 

Dexron iii jest olejem mineralnym z przeciwutleniaczami zapobiegajacymi m.in. korozji i to głównie różni go od DII. Oprócz tego posiada dodatki łagodniej traktujące uszczelnienia. Dlatego jeśli jest rekomendowany przez producenta DIII to należy na dolewkę użyć DIII.

 

wszystko gra, tylko wyżej Ci napisałem i udowodniłem, że są płyny spełniające obie normy, więc po co się spinać n/t różnic skoro na rynku masz dobre płyny spełniające obie normy...

Jak Ci nadal mało to zrób sobie cross norm tego Amsoila PSF i zobacz co dostaniesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...