Hiszpanu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zauważyłem że silnik na zimnym przy przyspieszaniu tak ponad 1.2k tyś obrotów do ok. 2-2.5 tyś obrotów klekota jak diesel, tyle że troche ciszej. Na ciepłym nic nie słychać, autko od wymiany oleju przejechało 6,5 tyś km i wzięło ok. 70 ml oleju, czyli nawet nie trzeba było dolewać. Może to wina luzów zaworowych? Tyle że jak byłem u mechanika spytać się czy to na 100% pykają mi zawory, dostałem odpowiedź że to wtryski a silnik ładnie pracuje. Chyba że to objawy jak do panewki? Silnik to ej22 n/a w gf 2001r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Albo legendarny piston-slap Typowe: słyszalne na zimno, na ciepło cichnie. Panewki dają dokładnie odwrotne zjawisko. Jeśli się nie mylę, to polubić, jeździć, nie katować na zimno. Zdrówka! Luke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Myślę, że to piston. Mi czasem na zimno poklepie z 2 minutki. Zależy od humoru czasem nic a czasem poklepie. Latem prawie w ogóle nie klepie zimą bardziej Edytowane 4 Stycznia 2016 przez SOpEL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 piston slap classic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Rozgrzewam właśnie zawsze delikatnie do 2,5 tyś i myślałem że prawie sezon od kupna poszedł na marne jak by to była panewka, ale na szczęście nie mam się czego obawiać, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 W takie mrozy to aż przykro stać obok zimnego pracującego boksera czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panewki to domena turbo, wolne ssaki mogą spać spokojnie A klekot na mrozie to STM - szczególnie z większym przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jechac benzyna i slyszec diesla tez jest dosc przykre Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 U mnie tak samo.Co ciekawe w mazdzie ze zwykla rzedowka bylo tak samo.Wspolna cecha obu silników?reczna regulacja luzow zaworowych.Jeszcze mazda pojechałem do zakładu obróbki glowic to mi majster pwiedzial ze to normalne bo materiał musi sie rozszerzyć od temp.żeby osiągnąć odpowiednie luzy zaworowe.U mnie jak odpalę na mrozie nawet ,to na wolnych obrotach cisza ,dopiero przy przydpieszaniu dźwięk jak z nowoczesnego diesla.Jak się nagrzeje cisza.Latem praktycznie nie występuje.Piston slap ba filmikach w sieci brzmi o wiele gorzej,słychać go tez na wolnych obrotach .Chyba ze to zalezy od stopnia zaawansowania. W sumie to przydatna rzecz-taki stróż zeby nie pałować na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panewki to domena turbo, wolne ssaki mogą spać spokojnie kiedyś też tak myślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Co to jest ten piston- slap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/23010-piston-slap-da-si%C4%99-z-tym-%C5%BCy%C4%87/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panewki to domena turbo, wolne ssaki mogą spać spokojnie kiedyś też tak myślałem. Mimo wszystko częstotliwość występowania w turbo znacznie większa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się