Łewap30 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam. Chciałem zapytać czy tłoki mają być zamontowane strzałką do rozrządu czy do zamachu. Wiem, że w innych autach przeważnie strzałką do rozrządu ale może subaru rządzi się innymi prawami. Proszę jeszcze o informacje czy są jakieś specjalne wytyczne do montażu korbowodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 A stronę rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 A dziękuję. A czy korbowody mają jakieś wytyczne tzn. zamki na dole czy u góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Fachu sie uczysz. Na YouTube obejrzyj Subaru engine asembly koleś ładnie wszystko pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Nie. Ale lepiej jak wypowie się ktoś kto ma większe doświadczenie z tymi silnikami. Sam robię wszystko i lubię być pewny. Film oglądałem, jest dosyć pomocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 To wszystko łatwe jak konstrukcja cepa i tak jak kilkoma kluczami złożyć silnik od malucha tak i w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Fakt, tragedii nie ma. Chcę tylko uniknąć błędów podczas składania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Ja jak bym to robił drugi raz to bym wsadzał na nowym wale korby tłoki i głowice na prześwietlenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) To właśnie będzie robione. Wał, korby, tłoki, pompa oleju nowe. Cylindry do szlifu, głowice do regeneracji. Wychodzę z założenia, że jak robić to porządnie dlatego jestem taki dociekliwy. PS Mój post "Brokat w oleju". Wytrzymał jeszcze 25000km. Edytowane 5 Listopada 2015 przez Łewap30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 mówicie o tym? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Tak dokładnie ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 buahahahahaha , świetny film , jak ktoś tak składa silniki to tylko życzyć powodzenia …. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Po pierwsze to dziękuję za odwiedzenie mojego tematu mojemu autorytetowi. Film jest jedynie pomocą a nie priorytetem. Potrzebuję jedynie tylko kilku wskazówek dlatego o nie poprosiłem. Człowiek uczy się całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 buahahahahaha , świetny film , jak ktoś tak składa silniki to tylko życzyć powodzenia …. A co on robi źle jeśli można wiedzieć, oprócz tego że warunki troszkę kiepskie (pytam bo nie kumam anglikańskiego ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Właśnie będę miał swapowany silnik bo mi panewka poleciała to sobie zajrzę do starego i spróbuję poskładać korzystając z tego filmiku.@carfit Jest coś co ten facet robi źle i trzeba do tego podejść inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 @carfit Jest coś co ten facet robi źle i trzeba do tego podejść inaczej? +1? co facet robi nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Nie płaci za to warsztatowi ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 @carfit Jest coś co ten facet robi źle i trzeba do tego podejść inaczej?+1? co facet robi nie tak? Pierwszy raz widze zeby ktoś wystawił na pełne słońce , blok , tłoki , pierścienie , a potem to próbował mierzyć szczelinomierzem . Wynik z pewnością bedzie prawidłowy , nie wspominam o nie doczyszczonej i nie obrobionej powierzchni bloku od strony głowic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Juz nie przesadzaj koleś na pewno wszystko pomierzyl a potem wstawił filmik dla buraków jak składać silnik. I napewno ten koleś ma większy przemiał niż ty w swoim życiu. Przecież powiedział ze jest super master od składania silników Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 robi się dziwnie w tym temacie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Juz nie przesadzaj koleś na pewno wszystko pomierzyl a potem wstawił filmik dla buraków jak składać silnik. I napewno ten koleś ma większy przemiał niż ty w swoim życiu. Przecież powiedział ze jest super master od składania silników Subaru. Nie wiem czy jest master , czy nie , ale w ten sposób z pewnością nie powinien pokazywac na filmiku. Patrz na pierwszy lepszy film z brzegu, jest tego cale mnóstwo w sieci i zobacz różnice . Zastosowany smar do składania silnika na pierwsze uruchomienie , pod panewki również , równe powierzchnie , pod głowice itd. https://youtu.be/byfNt-0iP6U 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 buraków co najmniej dziwne stwierdzenie, ciekawe kto jest większym :/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się