Skocz do zawartości

lusterka przekładka jdm gc8


kefir

Rekomendowane odpowiedzi

wiem że temat przekładek był tu wiele razy poruszany , chodzi mi jednak o jedną konkretną rzecz. Czy żeby widzieć dobrze w prawym lusterku wystarczy zmienić tylko to mocowanie na europejskie?? lusterka mam elektryczne ale to chyba nie rzutuje?

 

http://allegro.pl/mocowanie-lusterka-prawe-subaru-impreza-93-00-i5082254896.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zrobienia hybrydy lusterek jdm oraz kontynentalnych potrzebujesz w zasadzie tylko tych podstaw..trójkątów...tylko to sprawia, że w kontyentalnym lusterku widzisz tak jak trzeba :)

 

Przerobiłem już z 5 takich kompletów...Więc jakbyś potrzebował szczegółowych informacji= służę radą :)


Aby wszsytko ugryźć tak jak trzeba...Musisz mieć komplet lusterek jdm z przełącznikiem oraz komplet lusterek kontynentalnych EU

 

CO WAŻNE- OBA KOMPLETY MUSZĄ BYĆ Z TYCH SAMYCH ROCZNIKÓW...tzn. jesli masz jdm'y z przedlifta to i europejskie takie muszą być...Niestety inaczej ich nie sposób ożenić bez meeega dużej rzeźby...Uwierzcie- przerabiałem to :)

 

 

w zasadzie cała reszta jest na zasadzie podmianki właściwie samych tych mocowań...tyle że do pełni przeróbki trzeba uzbroić sie w pilnik lub kątóweczkę...we wkładach obu wersji lusterek...przy ich mocowaniach są takie nadlewki półokrągłe...niestety w jdm'ach są w innym miejscu niż w mocowaniach europejskich...wystarczy je tylko "naciąć"lub wypiłować w odpowiednim miejscu..lub usunąć z mocowania...obie wersje bedą ok :)

 

 

 

I JEDNA OSTATNIA UWAGA :)

 

Niestety samo mocowanie...tzn ten trójkąt z lusterkiem różni się mocowaniami śrub, które są od spodu...

Nie wiem jak to wyjaśnić...jesli weźmiemy mocowanie z europejczyka i choćby na sucho włozymy w nie wkład z jdma to od spodu spostrzec można że tylko jeden otwór się pokrywa...drugi jest nie co przesunięty- natomiast trzeci w ogóle nie pasuje :/

 

Ale nie ma tego złego...U mnie w jednym komplecie który jeździ do dziś cały wkład trzyma się tylko na tej jednej śrubce i absolutnie nic się nie dzieje :)

 

Wcześniej te wkłady nawiercałem i gwintowałem nowe otwory ale to bez sensowna robota...Innym rozwiązaniem , które przetestowałem bez zastrzeżen to wklejenie ich na stałe na klej do szyb...trzyma jak beton...minus? już tego nie rozbierzemy raczej bez straty :)


A więc podsumowując...Gra warta świeczki...to już druga moja subarka z takimi hybrydami...dwa komplety poszły do ludzi i jeżdżą do dziś :)

 

 

Najważniejsze by były z tego samego rocznika- czy przed lift 93-96 czy po liftowe 96-00

Druga rzecz...to mocowanie które właśnie zostaje z naszych kontynentalnych lusterek mają w środku (gdzie wchodzi w nie całe lusterko) takie wypustki...w jdm'ach są w innym miejscu...i albo wyszlifujemy je w mocowaniach...albo natniemy we wkładach w odpowiednim miejscu...Nie da się nie zauważyć o co kaman...Tuż po rozebraniu lusterek :)

3cia i ostatnia rzecz...choć wkłady jdm po wyszlifowaniu wejdą jak w masło w te kontynentalne trójkąty które montujemy do drzwi...to jednak śruby od ich spodu prawie na pewno nie będą pasowały..tzn. nie wszystkie...

Zaręczam...albo przykręcić je na jedną śrubkę....nawiercać nowe otwory i je gwintować (kupa roboty- bez sensu)

albo nałożyć czarny klej do szyb...złozyć wszystko- przycisnąć czekając do wyschnięcia i montować jak jest :)

Nie do wyrwania będą...

 

ot i tyle z mej tyrrady...sory za tak przydługi wywód :)

 

Aha...przycisk jest także raczej potrzebny...tyle że tutaj akurat nie ma róznicy czy przed czy poliftowy :)


P.S....odnośnie tego linku to te mocowania nie mają żadnego wpływu na widoczność lusterek jdm :)

 

 

Cała róznica tkwi w samym lusterku...czyli tym elemencie które jest na stałe przykręcone do drzwi...czyli te jakby trójkąty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegą wyżej w 100%. Ja co prawda przerobiłem te 3 otwory na śruby ale myślę że sposób kolegi z klejem lub jedną śrubą tez działa ;) Mam taki zestaw u siebie od 1.5 roku i naprawdę polecam. Mało roboty a dużo radości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się rozpisałem...ja wiem ;-)

Ale to.prosta robota...sam to wykonałem już kilka dobrych lat temu...bez podpowiedzi z zewnątrz...metoda prób i błędow...i wszystko co napisałem jest przeze mnie sprawdzone :-D

.nie pasuje jedynie gdy mamy np.poliftowego jdma a wkłady europejskie z przedlifta...te lusterka sa wtedy zupełnie inne wewnątrz...da sie to rzeźbić ale gra nie warta zachodu...uwierzcie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

cześć, odkopuję temat. Czy funkcja elektrycznego składania lusterek w GC8, występowała tylko w JDM? Jeśli tak to w jakich wersjach?

 

Pytanie główne: czy ktoś swapował tą funkcję? jakieś wskazówki?

@@WueM zakładał do chrupka składane lusterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie sytuacja taka sama, europejski GT, chciałbym żeby składały się jak w JDM

 

Sytuacja nie taka sama ;) Choć pewnie też do ogarnięcia. Potrzebna będzie jeszcze kawałek instalacji elektrycznej i JDM-owy panel do ich obsługi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wszystko wyżej przeze mnie napisane

 

Jak zrobić hybrydy z jdmowych składanych elektrycznie do europejskiej obudowy by pokazywały tak jak powinne :D

Oczywistym ze warto mieć do tego i przycisk z jdm'a jest on dodatkowo z opcja składania/rozkładania

 

Wiązka nie jest taka ważna...i tak trzeba przeciągnąć dodatkowe przewody

 

 

Ja ostatni tak przerobioby zestaw dodatkowo doposażylem w podgrzewanie

 

Wszystko masz zawarte wyżej :D

Założenie samych jdmowych lusterek nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ nie będą dobrze pokazywały co się dzieje za pojazdem

 

Kwestia inaczej wyprodukowanych "trójkątów" przy lusterkach z racji rhd/lhd

 

Niestety składane el.lusterka występowały tylko w Japonii

 

Można oczywiście zamontować je tak jak są...ale ustawienia ich będą dalekie od idealnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...