Skocz do zawartości

Marzenie moje SUBARU - Forek SH 2.5 XT - 3-miasto


Batik

Rekomendowane odpowiedzi

Od zawsze marzenie - Subaru. Zawsze miała być Impreza WRX, ale mając rodzinę 2+1+pies, w opcji + dziecko + pies decyzja padła na Forestera. Mega ciężko jest znaleźć auto z manualem i tym silnikiem, nie mówię już o stanie aut. Po 4 miesiącach poszukiwań nareszcie jest! (w sumie przez ten czas pojawiło się 5 aut!):

 

Zdjęcia z suszarki, postaram się wstawić lepsze:

 

IMG_0462.jpg

 

IMG_0465.jpg

 

IMG_0467.jpg

 

A tu z Focusem (poprzednim wozidłem):

 

IMG_0460.jpg

 

IMG_0461.jpg

 

Przebieg 89 300. 1 właściciel od nowości.

 

Wyposażenie Exclusive:

 

Dach panoramiczny z szyberdachem

Dostęp bezkluczykowy

Skórzane fotele

Fotel kierowcy regulowany elektrycznie

Ksenony + halogeny

Bluetooth Parrot

Czujniki cofania

Tempomat

Sterowanie radiem z kierownicy

Kierownica i mieszek skórzane

Lusterka elektryczne podgrzewane

Podgrzewane pióra wycieraczek

Klimatyzacja automatyczna

Radio ze zmieniarką na 6 płyt

Wzmacniacz pod siedzeniem kierowcy

 

Do zrobienia:

 

Rozrząd

Świece

Olej + filtry

Zderzaki do lakierowania, przedni sklejenie albo wymiana

Ramka halogenu

 

W planach:

 

Lusterko fotochromatyczne

Kamera cofania

Lusterka składane elektrycznie z kierunkowskazami

Klimatyzacja 2-strefowa

Światła do jazdy dziennej w drogowych + doświetlanie zakrętów

Hak

Grill czarny z siatki

Rozpórka przód, ew. stabilizatory z STI.

Felgi 17' na lato, te z auta do regeneracji/oklejenia.

 

Przy okazji pytanie do kolegów z Trójmiasta o serwis - czytałem na forum same negatywne opinie o ASO i nie-aso. Dostałem propozycję promocyjnej wymiany rozrządu od ASO Koper - tam gdzie był serwisowany do tej pory. Warto do W-wy jechać na rozrząd? Czy może macie jakiś serwis w okolicy Trójmiasta? 

 

Co do felg - jakie jeżeli nie seryjne? Myślałem o TN1, pytanie jak to będzie wygladać?

 


1001.png

 

Edytowane przez Batik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do miejsca serwisu to zupełnie nie pomogę - chcę tylko napisać, że Twój Forester wygląda na bardzo ładnie zachowany egzemplarz. Cztery miesiące to znów nie nie tak długo chyba... Ja szukałem i czekałem dziewięć miesięcy ale też mam auto starsze i w znacząco mniejszym budżecie więc pewnie było relatywnie trudniej mimo wszystko. Życzę radości z użytkowania i frajdy z jazdy. Fajne zestawienie silnika z manualem - niech się sprawuje! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziękuję. Automat jakoś mnie nie przekonał, pozatym koniecznie miał być 2.5 XT. 

 

Rzeczywiście wnętrze jest w bardzo dobrym stanie, z zewnątrz wymaga dopieszczenia / zrobienia zderzaków. Postaram się opisywać na bieżąco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojej Imprezki wczoraj wrzuciłem Tomason'y-takie jak masz na zdj (pomalowane na złotą perłę) i wygląda bardzo dobrze :) Uważaj tylko na ET, nie wiem jak w Foresterach, ale w Imprezach minimum et45, a te felgi mają bodajże et35 więc może coś tam trzeć. (jeżeli się mylę- niech mnie ktoś poprawi) :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo,

 

jako psychofan forków SH (a jest tu takich na forum chyba niewielu ;) ) gratuluję!  :thumbup:

 

Faktycznie o manuale trudno, o manuale z ciemną tapicerką wręcz bardzo trudno, z panoramą trafiłeś szóstkę w totka :D tylko szkoda że skóra, ale różne są preferencje.
 

co do felg to moim osobistym faworytem są butki z wersji tS czy STI, generalnie chodzi o 12 ramienne obręcze Enkei STI

 

subaru_forester_ts_2010_10-390x310.jpg aZaUWvgm.jpg

 

do forka jednak pasują bardziej masywne "szprychy", zbyt cienkie wyglądają potem komicznie w aucie o mało delikatnej sylwetce.

 

oczywiście do Forków SH jak najbardziej pasują też 17 z SG, choć może zbyt klasyczne ;)

 

Alloy_Wheel_17_Inch_large.jpg

 

Jak znajdziesz jakieś fajne lusterko fotochromatyczne to daj znać, sam chcę wymienić (lekko zaśniedziałe i wg mnie OEMowe jest za małe)
Z kamerą cofania ponoć nie ma problemu, ale ty masz podstawowe radio... do kamery powinno być to "lepsze" radio z ekranem/navi
Składane lusterka poliftowe... poluj na okazje, ale Forki SH rzadko miały składane, więc tu będzie albo sprowadzenie z JP? albo przeróbka na zamówienie (zakładam że nie tanio), nie zabijałbym się o to.

Klima 2strefowa ponoć P&P wystarczy tylko panel zmienić na poliftowy. Ciekawe.
Moduł świateł dziennych- aktualnie nad tym "pracuję", tylko mi nie odpowiada brak tylnych świateł.
Hak mam, choć nie potrzebuję, grill z siatki- sam szukam i poluję na tzw "okazję" ;)

Z rozpórką mała uwaga- po zamontowaniu niektórzy odnotowali trzeszczenie plastików w kabinie, choć może nie ma w tym reguły
Oryginalne felgi nie oklejaj, ładnie to nie będzie i szkoda struktury oryginalnego alu, ale niestety co do regeneracji się nie wypowiem, swoje dałbym pewnie do pomalowania.

Pozdro.

 

PS. rozrząd przy 89tyś? przecież planowo jest przy serwisie na 105tyś czy chodzi o lata?
PPS. gdzie z tyłu znaczek "XT"?
PPPS. wydaj jeszcze parę złotych na ładne końcówki wydechu, te z Legacy/OBK pasują świetnie, no chyba że docelowo cały wydech zmieniasz.

Edytowane przez cOijN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Batik Gratuluje zakupu, też mi się taki marzył ale z racji dostepności skończyło się na SBD ;)

 

@cOijN

 

Klima 2strefowa ponoć P&P wystarczy tylko panel zmienić na poliftowy. Ciekawe.

 

Czy to jest pewna informacja? Ktoś na forum już to robił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, testował @@baca

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26261-co-dzisiaj-zrobiłemam-przy-swoim-subaraczku/?p=2255465

 

nota bene ten sam baca, który podpowiada jak połapać temat kamery cofania, więc może się przydać kontakt ;)

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45350-montaż-kamery-cofania/page-2

Edytowane przez cOijN
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dzięki za porady. Parę planowanych modyfikacji udało znaleźć mi się przed zakupem (pomysłów).

 

Jak znajdziesz jakieś fajne lusterko fotochromatyczne to daj znać, sam chcę wymienić (lekko zaśniedziałe i wg mnie OEMowe jest za małe)\

Z kamerą cofania ponoć nie ma problemu, ale ty masz podstawowe radio... do kamery powinno być to "lepsze" radio z ekranem/navi
Składane lusterka poliftowe... poluj na okazje, ale Forki SH rzadko miały składane, więc tu będzie albo sprowadzenie z JP? albo przeróbka na zamówienie (zakładam że nie tanio), nie zabijałbym się o to.

Klima 2strefowa ponoć P&P wystarczy tylko panel zmienić na poliftowy. Ciekawe.
Moduł świateł dziennych- aktualnie nad tym "pracuję", tylko mi nie odpowiada brak tylnych świateł.
Hak mam, choć nie potrzebuję, grill z siatki- sam szukam i poluję na tzw "okazję" ;)

Z rozpórką mała uwaga- po zamontowaniu niektórzy odnotowali trzeszczenie plastików w kabinie, choć może nie ma w tym reguły
Oryginalne felgi nie oklejaj, ładnie to nie będzie i szkoda struktury oryginalnego alu, ale niestety co do regeneracji się nie wypowiem, swoje dałbym pewnie do pomalowania.

Pozdro.

 

PS. rozrząd przy 89tyś? przecież planowo jest przy serwisie na 105tyś czy chodzi o lata?
PPS. gdzie z tyłu znaczek "XT"?
PPPS. wydaj jeszcze parę złotych na ładne końcówki wydechu, te z Legacy/OBK pasują świetnie, no chyba że docelowo cały wydech zmieniasz.

1. Lusterko - na razie nie znalazłem, szukam powoli. OEM jest też dość drogi. Masz fotochrom, czy zwykłe? Myślę nad tym z opcją otwierania bramy, ale może coś się pojawi na alledrogo, generalnie czekam.

2. Temat kamery cofania obserwuję i czekam na finał. Generalnie planuję zmianę radia na NAVI i aktualizację softu. Z 2 strony myślę, czy ma to sens mając bluetooth parrota. 

3. Lusterka - patrzyłem na polifty, cena spora. Temat na przyszłość. Narazie widziałem b. tanio włącznik do lusterek (regulacja + składanie). Czy SG miał takie samo podświetlenie? Bo ten panel składania + regulacji jest identyczny.

4, Klima zgodnie z tematem pasuje. To na pewno będe robił. Miałem obawy, czy polift ma takie same kolory tego elementu srebrno - szarego, ale wygląda na to że tak. To będzie 1 z pierwszych modów,

5. Miałem ledy w poprzednim aucie. Mogę podrzucić linka - dzienne na 30 % zamiast halogenów lub długich, doświetlanie zakrętów halogenami i opcja come home. koszt około 300 zł. Mi to jak najbardziej pasuje. Narazie jeżdżę w dzień na halogenach i pozycyjnych i denerwuje mnie podświetlenie (jak zrobisz za mocno na dzień w nocy znowu trzeba ściemniać).

6. Hak - głownie do wożenia platformy na rowery. Bedzie demontowalny.

6. Grill - będzie polowanie, masz konkurencję :P

7. Rozporka - temat na później.

8. Z tymi felgami myślę - właśnie o takie fotki mi chodziło - rzeczywiście te szprychowe tak sobie wyglądają na forku. Musiałoby być duże koło, a ja mam opony 17 seryjne. Hmmm, pomyślę. NA pewno muszę kupić 2 zestaw. Czy ktoś ma jakies doświadczenia z malowaniem? A może kupić 2 seryjne, a te pomalować ma jakis inny kolor, ew polerka felg?

 

P.S. Auto jest z lipca 2008, więc 7 lat minęło. ASO mówi 105tyś/ 7 lat. Więc zrobię płyny i świece i swojego mechanika, rozrząd w W-wie. Czy ktoś montował filtry nie OEM? Jaka jest różnica? Pytam bo wydawało mi się, że OEM jest z materiału, a nie papierowy jak większość zamienników.

P.P.S. Znaczka XT nie było. A czy nie było tak w oryginale, że SH XT nie miał znaczka? Z 2 strony korci, żeby przykleić z SG lub SJ (twn nawet bardziej będzie pasował)

P.P.P.S. Wydech z zewnątrz jest podrdzewiały. narazie nie planowałem zmieniać, choć dźwięk SG jest super!. Pomyślę. Moze jakies linki :)

 

 

@Batik Gratuluje zakupu, też mi się taki marzył ale z racji dostepności skończyło się na SBD ;)

 

Długo szukałem, choc na forum użytkownicy szukają znacznie dłużej. Powiem szczerze, że miałem wahania - a może SBD. Ale z jakiegos tam doświadczenia zakupowego aut wiedziałem, że w końcu coś się trafi. Nie miałem też ciśnienia na zmianę. Obiecałem sobie szukać max 1 rok, w przypadku niepowodzenia kupić S-maxa :P

 

Chciałem wpaść na zlot w ten lub poprzedni czwartek, ale wysłali mnie służbowo za granicę i wracam w weekend jak się wszystko uda :)

 

Słuchajcie, chciałbym się jeszcze poradzić - ten mój przedni zderzak - ASO sugerowało wymianę. Na allledrogo da się znaleźć w granicy 400-500 zł + malowanie. A może klejenie plastiku? Musiałbym podrzucić dokładniejsze fotki - jest pęknięty w 2 miejscach (pod halogenem i obok tej poziomej dziury pod grilem). Do tego brakuje 1 pionowej poprzeczki w poziomej dziurze pod grilem. Chodzi mi o to miejsce:

 

subaru_forester_ts_2010_10_390x310.jpg
 
 

dzieki, biore sie za temat :)

A mając MY 2011 nie masz lusterek poliftowych i klimy 2-strefowej?

Edytowane przez Batik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Lusterko - na razie nie znalazłem, szukam powoli. OEM jest też dość drogi. Masz fotochrom, czy zwykłe? Myślę nad tym z opcją otwierania bramy, ale może coś się pojawi na alledrogo, generalnie czekam.

2. Temat kamery cofania obserwuję i czekam na finał. Generalnie planuję zmianę radia na NAVI i aktualizację softu. Z 2 strony myślę, czy ma to sens mając bluetooth parrota. 

3. Lusterka - patrzyłem na polifty, cena spora. Temat na przyszłość. Narazie widziałem b. tanio włącznik do lusterek (regulacja + składanie). Czy SG miał takie samo podświetlenie? Bo ten panel składania + regulacji jest identyczny.

4, Klima zgodnie z tematem pasuje. To na pewno będe robił. Miałem obawy, czy polift ma takie same kolory tego elementu srebrno - szarego, ale wygląda na to że tak. To będzie 1 z pierwszych modów,

5. Miałem ledy w poprzednim aucie. Mogę podrzucić linka - dzienne na 30 % zamiast halogenów lub długich, doświetlanie zakrętów halogenami i opcja come home. koszt około 300 zł. Mi to jak najbardziej pasuje. Narazie jeżdżę w dzień na halogenach i pozycyjnych i denerwuje mnie podświetlenie (jak zrobisz za mocno na dzień w nocy znowu trzeba ściemniać).

6. Hak - głownie do wożenia platformy na rowery. Bedzie demontowalny.

6. Grill - będzie polowanie, masz konkurencję :P

7. Rozporka - temat na później.

8. Z tymi felgami myślę - właśnie o takie fotki mi chodziło - rzeczywiście te szprychowe tak sobie wyglądają na forku. Musiałoby być duże koło, a ja mam opony 17 seryjne. Hmmm, pomyślę. NA pewno muszę kupić 2 zestaw. Czy ktoś ma jakies doświadczenia z malowaniem? A może kupić 2 seryjne, a te pomalować ma jakis inny kolor, ew polerka felg?

 

P.S. Auto jest z lipca 2008, więc 7 lat minęło. ASO mówi 105tyś/ 7 lat. Więc zrobię płyny i świece i swojego mechanika, rozrząd w W-wie. Czy ktoś montował filtry nie OEM? Jaka jest różnica? Pytam bo wydawało mi się, że OEM jest z materiału, a nie papierowy jak większość zamienników.

P.P.S. Znaczka XT nie było. A czy nie było tak w oryginale, że SH XT nie miał znaczka? Z 2 strony korci, żeby przykleić z SG lub SJ (twn nawet bardziej będzie pasował)

P.P.P.S. Wydech z zewnątrz jest podrdzewiały. narazie nie planowałem zmieniać, choć dźwięk SG jest super!. Pomyślę. Moze jakies linki :)

 

*Długo szukałem, choc na forum użytkownicy szukają znacznie dłużej. Powiem szczerze, że miałem wahania - a może SBD. Ale z jakiegos tam doświadczenia zakupowego aut wiedziałem, że w końcu coś się trafi. Nie miałem też ciśnienia na zmianę. Obiecałem sobie szukać max 1 rok, w przypadku niepowodzenia kupić S-maxa :P

 

**Słuchajcie, chciałbym się jeszcze poradzić - ten mój przedni zderzak - ASO sugerowało wymianę. Na allledrogo da się znaleźć w granicy 400-500 zł + malowanie. A może klejenie plastiku? Musiałbym podrzucić dokładniejsze fotki - jest pęknięty w 2 miejscach (pod halogenem i obok tej poziomej dziury pod grilem). Do tego brakuje 1 pionowej poprzeczki w poziomej dziurze pod grilem.

1+2. chyba zwykłe, ja myślę o takim lusterku z ekranem do kamery cofania :)

Ewentualnie zmiana radia na Kenwood i kamera itp, ale koszty nieadekwatne do stopnia w jakim potrzebuję radia z navi, telefon na BT to już dla mnie herezja (moje prywatne i mało popularne zdanie ;) )

3. podświetlenie SG jest zielone, SH czerwone :) panel to pół biedy, ja nawet nie znalazłem fotek mechanizmu składania z SH (tudzież Imprezy GH) by porównać czy jest identyczny jak z Forka SG, to co znalazłem to ludzie całe lusterka wymieniali, koszta ostraszają.

4. to powodzonka :) mnie zwykły panel fabryczny bardziej pasuje, w dualu przeniesli moc nawiewu i "mode" na przyciski i trzeba patrzeć (sic!) na ekranik by cokolwiek ustawić, tymczasem stary panel obsługuje się praktycznie bez patrzenia. w trasie pół biedy, w miescie kicha imho.

5. dokładane ledy- nigdy, to ja już wolę xenony wypalać :) ale cały czas rozważam moduł dziennych + fajne 'chłodniejsze' żarówki długich + tryb autostradowy migaczy (autom. 3 mignięcia) + ewentualnie doświetlanie skrętu.

z podświetlaniem faktycznie klapa- w słońcu musi być max bo nic nie widać, w nocy wali po oczach. no cóż, taki model :)

6. Hak mam też odejmowalny, robi za dodatkowy zderzak, rowery pewnie zacznę za rok wozić to się na coś przyda.

Grill można dostać ale kwoty są niedorzeczne, rzędu 1600zł?

http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Atrapa-chlodnicy%2C-grill/137

Jak coś znajdę ciekawego to się podzielę :)

8. właśnie dobrze wygląda 12 spoke, tylko musi mieć trochę "mięsa". Z malowaniem nie doradzę, jedno na co warto jednak zwrócić uwagę, to to że one mają pewną strukturę i niektóre metody mechaniczne mogą spowodować jej bezpowrotne wytarcie. Ja bym poszukał możliwości "regeneracji" plus ewentualnie zabezpieczenie czymś (plasti dip?). 2 komplety takich samych troszkę nuda ;)

9. 7 lat, tak podejrzewałem. U mnie rozrząd z nieASO, więc mam sporo nieOEM.

10. intrygujące z tym znaczkiem XT, wydawało mi się że były, ale możliwe że jednak tylko w US.

11. srebro w spreju by pokryć rudę na puchach i powinno jakiś czas być ok, więcej o końcówkach tutaj:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79290-forester-iii-ko%C5%84c%C3%B3wki-wydechu/

u mnie z salonu Forek już wyszedł z takimi końcówkami: http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Koncowka-tlumika-chromowana/245

były montowane pod tym samym numerem >D0518FG010 również w OBK

są jeszcze takie ale nie wyglądają tak dobrze

95xrnW7l.jpg

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m4ver, o 04 Oct 2015 - 18:45, powiedział: dzieki, biore sie za temat :) A mając MY 2011 nie masz lusterek poliftowych i klimy 2-strefowej?

ponoc mam pierwszego w Polsce forka poliftowego: lusteka z keirunkowskazami, ale w srodku wszystko stare np. zegary i klima :)

Edytowane przez m4ver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m4ver, o 04 Oct 2015 - 18:45, powiedział: dzieki, biore sie za temat :) A mając MY 2011 nie masz lusterek poliftowych i klimy 2-strefowej?

 

ponoc mam pierwszego w polsce forka poliftowego: lusteka z keirunkowskazami, ale w srodku wszystko stare np. zegary i klima :)

 

taaa, no bywały takie przypadki, właśnie się na allegro/otomoto dziwiłem tym poliftowym że jest taki miszmasz, środek częściowo nowy, grill stary, lusterka nowe, albo stary grill a w środku nowe. Nie wiem jak to możliwe i zawsze podejrzewałem że takie auto ogłaszane jako bezwypadkowe to pewniakiem jakiś składak. A tu ponoć one tak przypłynęły, nie dąłbym wiary gdyby mi tego nie pisała już któraś osoba :)

jeszcze w 2l ssakach wszefł FB (zamiast starego EJ20) i ciekawe czy tu były konsekwentnie nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam was jeszcze raz o ten zderzak - Słuchajcie, chciałbym się jeszcze poradzić - ten mój przedni zderzak - ASO sugerowało wymianę. Na allledrogo da się znaleźć w granicy 400-500 zł + malowanie. A może klejenie plastiku? Musiałbym podrzucić dokładniejsze fotki - jest pęknięty w 2 miejscach (pod halogenem i obok tej poziomej dziury pod grilem). Do tego brakuje 1 pionowej poprzeczki w poziomej dziurze pod grilem.

 

Kleic czy nowy? :)

 

 

Ciekawe rzeczy piszecie z tym liftem. Jednak ta marka ma w sobie to coś zakręconego :)

 

Wracam właśnie z wyjazdu służbowego, nie mogę się doczekać kolejnej przejażdzki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam was jeszcze raz o ten zderzak - Słuchajcie, chciałbym się jeszcze poradzić - ten mój przedni zderzak - ASO sugerowało wymianę. Na allledrogo da się znaleźć w granicy 400-500 zł + malowanie. A może klejenie plastiku? Musiałbym podrzucić dokładniejsze fotki - jest pęknięty w 2 miejscach (pod halogenem i obok tej poziomej dziury pod grilem). Do tego brakuje 1 pionowej poprzeczki w poziomej dziurze pod grilem.

 

Kleic czy nowy? :)

 

 

Ciekawe rzeczy piszecie z tym liftem. Jednak ta marka ma w sobie to coś zakręconego :)

 

Wracam właśnie z wyjazdu służbowego, nie mogę się doczekać kolejnej przejażdzki :)

 

Wszystko zależy od zakresu prac i zależy od 'spawacza'. Można plastik tak zrobić, że nie będzie śladu a potem odmalować za ~200/300zł. Możesz znaleźć używany w kolorze na allegro lub tu na giełdzie (to chyba najmniej kosztowne rozwiązanie).... generalnie możesz wszystko :D łącznie z kupowaniem nowego w ASO i oddaniem do malowania (czyli cena z ASO + malowanie)  :)

Nauczyłem się przy subaru, że rozwiązania można podzielić czas/finanse - szybko&drożej oraz dłużej&taniej :P

Edytowane przez SOpEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, jak wyżej, celowo nie pisałem bo to trochę... hmm no ty sam powinieneś zdecydować, podpowiem jak mi doradził znajomy, bo u mnie zderzak był po "przygodzie" z małym dzikiem (o ile dobrze pamiętam, bo to poprzednik miał)

 

cNpeVVR.png

 

pęknięcie przy halogenie jest sklejone, ale zaczyna to "wyłazić" i brzydko wyglądać, od spodu ten plastikowy chlapacz też pęknięty.

natomiast mi doradzono by nie ruszać i zrobić kiedyś przy okazji, np. jakbym sam go (odpukać) gdzieś bardziej uszkodził albo ktoś mi (z ubezp.).

podobny dylemat mam z paroma mniejszymi wgniotkami (grad czy jaki pieron), w oczy się nie rzuca, ale zrobić przy okazji to taniej wyjdzie.

 

ale to oczywiście sprawa indywidualna, mnie to bardzo nie boli, dla kogoś innego może być wkurzające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alledrogo widzialem w granicy 400 zł + malowanie. Dobrze, ze mi pokazałeś fotkę. Mam dokładnie w tym samym miejscu. Miałeś klejone na gorąco?

 

A zderzak jest do lakierowania i tak, denerwuje mnie to wiec na wiosnę i tak to zrobię. Ale myślę co lepiej po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alledrogo widzialem w granicy 400 zł + malowanie. Dobrze, ze mi pokazałeś fotkę. Mam dokładnie w tym samym miejscu. Miałeś klejone na gorąco?

 

A zderzak jest do lakierowania i tak, denerwuje mnie to wiec na wiosnę i tak to zrobię. Ale myślę co lepiej po prostu.

Jak oddasz do dobrego speca od spawania plastiku to nie będzie pękać i takie coś to pewnie za 50-100zł zrobi. Pewnie przyda się odmalować ten kawałek, ale to sam powinieneś dać radę zrobić sprayem strukturalnym do plastiku - boll'a na przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...