Skocz do zawartości

baca

Użytkownik
  • Postów

    260
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WWL
  • Auto
    MY08 blue mica Lanos N/A

Ostatnie wizyty

1777 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baca

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

30

Reputacja

  1. Witam,

     

    Widziałem na forum, że udało Ci się rozwiązać problem podłączenia radia kenwooda z Navi do m.in. Forestera III. 

    Mam ten sam problem. Fabrycznie w moim foresterze 2011 r. mam zamontowanego clariona, kupiłem seryjne radio kenwooda z 2010 r. Oczywiście wtyczki nie pasują. 

    Czy masz dalej dostęp do tych odpowiednio przerobionych wiązek ?

    Z chęcią bym zamówił :)

    Pozdrawiam

  2. Na początku wątku są wszystkie manuale
  3. ...głodnemu chleb na myśli....
  4. Hej Panowie i Panie, wpadłem na pomysł organizacji spota w Warszawie ze strzelaniem. Jeżeli bylibyście chętni to chętnie pociągnę organizację
  5. Z końcówką KF2 to wersja amerykańska jest. Poza tym podobno występuje jeszcze wersja dla kierownicy po prawej stronie, ale ja nie spotkałem się. Z tą wersją amerykańską jeden z kolegów z tego forum miał problem dotyczący softu. Według mnie najlepiej poszukać jest sprawdzonej wersji EF2.
  6. Śrubki nie ruszaj, bo zaburzysz sobie proporcje mieszanki. Ta śruba nie jest zapieczona, tylko wkręcona na kleju, dlatego tak się trzyma. W manualu jest, że blaszka ma być uchylona na 3 mm od pozycji całkiem zamknięte.
  7. Jeżeli nie regulowałeś śrubki, wina nie leży po stronie wychylenia przepustnicy...
  8. Te błędy pojawiają się przy odpiętym MapSensorze. Sprawdź, czy wtyczka jest dobrze wpięta. Był już tutaj taki przypadek... Moment dokręcenia śrub przepustnicy to 8 Nm. Te uszczelki są bardzo wrażliwe na przekręcenie, a złe spasowanie widać po odciśniętym miejscu rowka wycięcia MapSensora, który graniczy z krawędzią kolektora. Teź tak miaem, jak mi si zachciało czyścić przepustnicę. W końcu kupiłem kilka uszczelek i klucz dynamometryczny, i uczyłem się poprawnie przykręcać
  9. Z doświadczenia wiem, że po każdym zdjęciu przepustnicy, trzeba dać nową podkładkę, odpowiednio przyłożyć przepustnicę i dokręcić odpowiednim momentem... Ostatnio nawet opracowałem pewien patent na dopasowanie przepustnicy do kolektora.
  10. ...jak wyglądało to porządne umycie przepustnicy...? Tylko niczego nie pomiń, bo nie pomogę....
  11. ...że niby chcesz obrazić wszystkich co jeżdżą wolnossakami...? Będę w Gdańsku takim gównem w przyszły weekend, możemy się sprawdzić ... A motto życiowe brzmi - nieważne ile masz KW w dowodzie rejestracyjnym, tylko jak jeździsz
  12. fotki wklej, bo jest się czym pochwalić, a i dla potomności będzie
  13. Ale co już stoisz i czekasz ? :-) ...właśnie przed chwilą się jarnąłem, że dziś jest czwartek, a nie piątek, o czym byłem święcie przekonany... Czyli wczoraj była środa, a nie czwartek...
  14. Przepustnica, którą dokręciłem na starej uszczelce na oko. Po wymianie na nową uszczelkę i dokręceniu 0,8 Nm jak ręką odjął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...