Outback 15 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Czy bać się zakupu OBK MY 2015 w dieslu z CVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Odpowiedź zna tylko wróż Maciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A czego masz sie bac. Bardzo dobry samochod i swietna kombinacja CVT+diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Do tego w miarę dobre warunki gwarancyjne. Wszystko zależy jakie robisz roczne przebiegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jak sie boisz to zawsze mozesz kupic Wieswagona, beda teraz w dobrych promocjach na calym swiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Ale było parę opinii, że po przejażdżce 2,5 ludzie zapominali o 2,0D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jak kupowalem, to niestety nie moglem przetestowac OBK 2.5 bo takiego nie mieli. Dali mi na jazde probnaa Forestera 2.5 CVT - po mniej niz 5 minutach wrocilem do garazu, zeby im to oddac. Wylo przy przyspieszaniu jak nieboskie stworzenie. Wchodzilo na wysokie obroty, wyraznie brakowalo mu mocy. Silnik OBK 2.5 to troche wiecej mocy, ale czy wystarczy to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Gdzie mieli taką konfigurację Forestera? Wysłane z mojego Passport przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 OBK jest przede wszystkim cichutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Gdzie mieli taką konfigurację Forestera? Wysłane z mojego Passport przy użyciu Tapatalka Przepraszam, rabnalem sie oczywiscie bylo 2.0 benzyna. Roznica w mocy silnika miedzy OBK 25 KM. Moze lepiej sobie daje rade w OBK-u, ale ten w Forku zrobil na mnie wtedy przy kupnie bardzo zle wrazenie. Niedawno z reszta mialem okazje przejechac sie OBK benzyna z CVT i tez nie bylem zachwycony wchodzeniem na obroty, bylo lepiej niz w Forku, ale nie tak jak w 2.0D.. Edytowane 24 Września 2015 przez Gregorius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Gregorius jak napewno wiesz albo i nie silniki wolnossace osiagaja swoja max moc przy czerwonym polu. Jezeli chcesz przyspieszyc musisz taki silnik wkrecic na obroty w przypadku manualnej skrzyni biegow zredukowac i zakrecic do czrwonego pola obrotomierza w przypadku cvt skrzynia robi to za ciebie. Jezeli uwazasz to za katowanie auta to jestes w bledzie. Ja osobiscie nie odwazylbym sie kupic sbd nawet z cvt. Wole zeby auto jak to okreslas wylo niz klekotalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Wole zeby auto jak to okreslas wylo niz klekotalo Z tym, że (w przypadku MY15) to "wycie" przy przyspieszaniu nie różni się niczym od "wycia" przy przyspieszaniu dowolnym autem z MT. Jedyna różnica to taka, że po przyspieszeniu i osiągnięciu prędkości przelotowej przez pewien czas CVT "czeka" na wyższych obrotach na to co będzie się działo dalej. Lekkie odpuszczenie gazu przyspieszy moment podwyższenia biegu i redukcji obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Gregorius jak napewno wiesz albo i nie silniki wolnossace osiagaja swoja max moc przy czerwonym polu. Jezeli chcesz przyspieszyc musisz taki silnik wkrecic na obroty w przypadku manualnej skrzyni biegow zredukowac i zakrecic do czrwonego pola obrotomierza w przypadku cvt skrzynia robi to za ciebie. Jezeli uwazasz to za katowanie auta to jestes w bledzie. Ja osobiscie nie odwazylbym sie kupic sbd nawet z cvt. Wole zeby auto jak to okreslas wylo niz klekotalo W pewnych warunkach to kręcenie na czerwone wiele i tak nie pomoże w słabej wolnossącej benzynie np. jadąc pod górkę - i tak nie pojedzie. Klekot tutaj wygrywa dzięki turbinie. Wolnossacy musi mieć dużą pojemność i wtedy jest inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Nie okreslam tego, jako "katowanie", ale w przypadku CVT nie jest to "akustyczne" odczucie przyjemne, ani dla kierowcy, ani dla pasazera. Mysle, ze w DIT bedzie sie duzo lepiej sprawowalo z CVT. To sa tylko moje subiektywne odczucia i nic wiecej. Kupujac OBK-a mialem zamiar kupic benzyne z CVT, ale jednak zmienilem zdanie i jak na razie nie zaluje. Mnie nic nie klekocze, gladko i plynnie przyspiesza od momentu nacisniecai pedalu. W swojej karierze keowcy jezdzilem i benzynowcami i dieslami. Kazdy ma swoje plusy i mnusy. Obecnie jezdze dieslem, ale w przy nastepnej zmianie bede celowal raczej w dobra hybryde. Edytowane 25 Września 2015 przez Gregorius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Krótko i zwięźle mogę potwierdzić dobre wrażenia z jazdy OBK 2,0D CVT, model MY13. Fajnie się tym olbrzymem przyspiesza, chodzi cichutko i płynnie. Niby mało KM jak na taką masę, ale moment nadrabia. jedyny mankament-długo się nagrzewa zimą i nierówna praca na biegu jałowym. Ale podobno TTTM. No i w ogóle to jest mój pierwszy automat - bałem się automatów, wręcz uważałem to za dziwactwo...ale chyba dobrze trafiłem bo od pierwszych chwil jestem tą skrzynią zachwycony. Edytowane 8 Października 2015 przez ajwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się