JanekS Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 pytanie jak w temacie - prawie nowe mam, grube, ledwo co przejechaly a juz bicie zlapaly....poleci ktos jakis adres coby im dac jeszcze szanse? dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Mierzyłeś je? Czy tylko na podstawie odczuć zza kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jak szybko złapały to bicie? Na wszelki wypadek zdemontowałbym, wyczyścił piaste / tarcze i złożył jeszcze raz (najlepiej na smarze ceramicznym w sprayu). Ja w ten sposób pozbyłem się początkowego bicia prawie nowych tarcz (jakieś trzy miesiące po wymianie, jak korozja zaczęła się rozwijać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jaka firma tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) zawieź najpierw do tokarza na pomiar bicia - założy na tokarke przyłoży czujniczek zegarowy i bedzie wszysko jasne zapłacisz z 10pln a jak okaza sie krzywe to zawsze mozesz oddac na reklamacje jezeli sa nowe. Jezeli nie upalales i tarcza została prawidłowo założona to tak sama z siebie sie nie skrzywi... Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) chlopacy, dzieki za dobre checi i porady ale ja mniej wiecej wiem o co kaman w hamulcach i rozchodzi mi sie tylko o adres dobrego warstatu z tokarka w miescie Warszawa ps. tarcze ATE, zadziwiajaco dobrze i dlugo mi sie sprawdza komplet w lesniku zony a u mnie zonk, moze z 5kkm przejechaly w dobrym stanie. wogole moja statystyka z tarczami z popularnej polki jest kiepska. raczej prawidlowo zakladam i raczej specjalnie nie upalam...albo mi sie wydaje...jedno i/lub drugie ) ps2. serio sa jakiekolwiek szanse skutecznego reklamowania pogietej tarczy?? zawsze mi sie wydawalo ze byloby "w kaluze pan wjechal" albo "uzytkowane niezgodnie z instrukcja", albo co... Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez JanekS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 wg. mnie wlasnie to uslyszysz od sprzedawcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Albo niefachowy montaż Jeśli jeszcze nie znalazłeś, to gdzieś na Ryżowej jest mistrz od toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ja przetaczałem na samochodzie u tego pana: http://www.maro-mechanika.home.pl/ fachowiec starszej daty, ma niezłą szlifierkę oraz wiedze. Cena chyba nawet mniejsza niż std toczenia a szybciej i niweluje się niedokładności piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Tutaj dobrze robi takie rzeczy, polecam. Sporo aut się przewija tak że czasem trzeba poczekać. http://www.blonski.com.pl/kontakt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATRIX Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Z doświadczenia wiem, że krzywe tarcze często są uznawane na reklamacji. To już nie ta jakość produktów co kiedyś i producenci nie wzbraniają się od uznania bubla. Nie może być tylko śladu smaru na tarczy w miejscu styku z piastą bo to najczęstsze paściarstwo mechaniorów. Prawidłowy montaż to dobrze oczyszczona piasta i przyleganie tarczy na sucho do piasty. W przypadku smarowania bardzo duże prawdopodobieństwo skrzywienia tarcz i 100% odrzucona reklamacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Prawdopodobieństwo skrzywienia jest duże jak wjedziesz w wodę z gorącymi tarczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Nie może być tylko śladu smaru na tarczy w miejscu styku z piastą bo to najczęstsze paściarstwo mechaniorów. Prawidłowy montaż to dobrze oczyszczona piasta i przyleganie tarczy na sucho do piasty. W przypadku smarowania bardzo duże prawdopodobieństwo skrzywienia tarcz i 100% odrzucona reklamacja. Hmm, moje doświadczenia są zgoła odmienne. Ostatni przykład: OE tarcze założone po porządnym oczyszczeniu piasty, bez żadnego smaru. Po 3 miesiącach i ok. 8-10kkm przebiegu pojawiło się bicie przy hamowaniu. Zdemontowałem tarcze (tym razem osobiście), oczyściłem wszystko (były już ślady korozji) i zmontowałem ponownie na smarze ceramicznym w sprayu. Zachowałem położenie tarcz i piast względem siebie (choć nie wiem czy miało to znaczenie). Bicie zniknęło i nie pojawiło się do dzisiaj a minął już rok (i 30kkm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się