Skocz do zawartości

Forek 2.5 XT 211KM MY05


arnoldpe

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę po zakupie, ale pochwalić się przyszedł czas  B) Po oddaniu w dobre ręce (pozostał na forum) mojego pierwszego Forka 2.0 158KM w końcu udało mi się zostać właścicielem wymarzonego FXT 2.5 211KM MY05

 

Aktualny przebieg 201.000 

 

Serwis:

 

W NL przy przebiegu 186.000 wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody (FV)

 

W PL 1 lutym 2015 przy przebiegu 193.000 (na wszystko FV)

 

  • SLS wymienione na komplet KAYby 
  • nowy olej w silniku na MOTUL 6100 Synergie+
  • nowy olej w napędzie MOTUL 75W90 Gear 300
  • nowy filtr paliwa / filtr oleju / filtr powietrza 
  • 4 świece 
  • wymieniony płyn chłodniczy 
  • 2 łączniki i 2 tuleje stabilizatora przód 

Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV)

  • nowe tarcze przód ATE
  • nowe klocki przód TRW
  • olej w silniku na Millers 10w40
  • filtr oleju 
  • filtr powietrza 
  • wykonana laserowa geometria 
  • kupiona oryginalna płyta z nawigacją PL i działa  B) jakby co mam namiary (koszt 170 zł na AlleDrogo)

Aktualne zdjęcia :) Granatowy metalik + żółta Świnia + żółte nakrętki na wentyle :D

 

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

FXT 2.5 211KM MY05

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękny :)

 

nie wiem jakoś z poprzeników SH mi ten SG przedliftowy najbardziej podchodzi.

tysięcy bezstresowych kilometrów życzę!

 

PS. tak niezręcznie trochę, ale jak tu wygląda z UPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękny :)

 

nie wiem jakoś z poprzeników SH mi ten SG przedliftowy najbardziej podchodzi.

tysięcy bezstresowych kilometrów życzę!

 

PS. tak niezręcznie trochę, ale jak tu wygląda z UPG?

Dzięki.

 

Wróżby UPG zostawmy w spokoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica?

 

 

Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt.

158 nie wypada ;) Męczył się Misiu strasznie, wył i skrzeczał jak wciskałeś pedał. XT to diabeł wcielony, pełna moc z dołu, mega elastyczny, od 90 kmh nie trzeba redukować na 4 przy wyprzedzaniu, no chyba że potrzebujesz wcisnąć w fotel pozostałych pasażerów Edytowane przez arnoldpe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Wróżby UPG zostawmy w spokoju

 

nic nie pisałem! :ph34r:  ;)

 

158 nie wypada  ;) Męczył się Misiu strasznie, wył i skrzeczał jak wciskałeś pedał. XT to diabeł wcielony, pełna moc z dołu, mega elastyczny, od 90 kmh nie trzeba redukować na 4 przy wyprzedzaniu, no chyba że potrzebujesz wcisnąć w fotel pozostałych pasażerów

Do tego jezeli w mieście chcesz pojeździć spokojnie to tez masz taka możliwość, pedal gazu nie jest napalony jak szczerbaty na suchary, także w korku poruszasz sie jak zwykłym autem.

 

Podsumowując przy 2.5 XT For 2.0 158 km nie jedzie jak to piszą hehe

 

fajna recenzja, podobne mam odczucia. co nie zmienia faktu, że ja swoim ssakiem ostatnio zaliczyłem przekroczenie 29kmh plus punkty... w XT mogłoby się to skończyć drożej  :twisted:

 

ale może mnie też kiedyś będzie stać  :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje raz jeszcze. Piękna maszyneria!  :twisted:

 

 

Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica?

 

 

Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt.

różnica jak między krzesłem a krzesłem elektrycznym :)

 

 

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje zakupu i aby służył dobrze :)

Musi :) 

 

fajna recenzja, podobne mam odczucia. co nie zmienia faktu, że ja swoim ssakiem ostatnio zaliczyłem przekroczenie 29kmh plus punkty... w XT mogłoby się to skończyć drożej    ale może mnie też kiedyś będzie stać 

 

 

Tak to mniej więcej wygląda :)

 

Fakt przy XT mogłoby być więcej, jak moja kobieta pierwszy raz wsiadła za kierownicę, po wjechaniu na A8 dopiero po mojej uwadze, że już ma 170 na budziku zdjęła ze strachem nogę z gazu  :biglol: z reakcją - O boże ! Już...

 

 

Gratuluje raz jeszcze. Piękna maszyneria! 
 

 

Diabelskieja Maszina   :twisted:  :wrrum:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV)

 

Wszystko masz wyżej.

 

Poza tym wg instrukcji zalecany jest zarówno 5W jak i 10W  

 

No nie wiem ale do 13-letniego Tico mojego syna do ostatka tj. do sprzedaży był lany dobry syntetyk. KM tam chyba było 45 i styl jazdy mało ofensywny :mrgreen: . No ale co kto lubi  :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cale szczęście nie mówimy o Tico :D polecam lekturę Instrukcji ;)

 

 

Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV)

Wszystko masz wyżej.

 

Poza tym wg instrukcji zalecany jest zarówno 5W jak i 10W

No nie wiem ale do 13-letniego Tico mojego syna do ostatka tj. do sprzedaży był lany dobry syntetyk. KM tam chyba było 45 i styl jazdy mało ofensywny :mrgreen: . No ale co kto lubi :yahoo:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kocur! :)  no i z dzikiem, indywidualista :D

Lepiej ująć się nie da  :faja:

Okazało się, że kierownica nie jest idealnie prosta i trzeba wymienić zardzewiałą śrubę zbieżności, a przy okazji tuleję :D

 

Dzisiaj wymienione:

 

  • śruba zbieżności i tuleja prawy tył 
  • zrobiona ponownie geometria laserowa

Oczywiście oryginały

 

WP 20150730 13 40 51 Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...