arnoldpe Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Trochę po zakupie, ale pochwalić się przyszedł czas Po oddaniu w dobre ręce (pozostał na forum) mojego pierwszego Forka 2.0 158KM w końcu udało mi się zostać właścicielem wymarzonego FXT 2.5 211KM MY05 Aktualny przebieg 201.000 Serwis: W NL przy przebiegu 186.000 wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody (FV) W PL 1 lutym 2015 przy przebiegu 193.000 (na wszystko FV) SLS wymienione na komplet KAYby nowy olej w silniku na MOTUL 6100 Synergie+ nowy olej w napędzie MOTUL 75W90 Gear 300 nowy filtr paliwa / filtr oleju / filtr powietrza 4 świece wymieniony płyn chłodniczy 2 łączniki i 2 tuleje stabilizatora przód Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV) nowe tarcze przód ATE nowe klocki przód TRW olej w silniku na Millers 10w40 filtr oleju filtr powietrza wykonana laserowa geometria kupiona oryginalna płyta z nawigacją PL i działa jakby co mam namiary (koszt 170 zł na AlleDrogo) Aktualne zdjęcia Granatowy metalik + żółta Świnia + żółte nakrętki na wentyle 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herostrates Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Bardzo fajne auto, tak trzymaj i dbaj dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretal Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Fajny egzemplarz, a felgi z nowszej wersji xt fajnie się prezentują, sam mam takie w swoim s-turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Felgi 17" też kupiłem od razu po zakupie + oczywiście nowe opony. Dzięki o poprzedniego dbałem jak trzeba tutaj też mi się na pewno nie znudzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cOijN Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 piękny nie wiem jakoś z poprzeników SH mi ten SG przedliftowy najbardziej podchodzi. tysięcy bezstresowych kilometrów życzę! PS. tak niezręcznie trochę, ale jak tu wygląda z UPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 piękny nie wiem jakoś z poprzeników SH mi ten SG przedliftowy najbardziej podchodzi. tysięcy bezstresowych kilometrów życzę! PS. tak niezręcznie trochę, ale jak tu wygląda z UPG? Dzięki. Wróżby UPG zostawmy w spokoju Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica? Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemo76 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica? Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt. różnica jak między krzesłem a krzesłem elektrycznym 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 (edited) Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica? Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt. 158 nie wypada Męczył się Misiu strasznie, wył i skrzeczał jak wciskałeś pedał. XT to diabeł wcielony, pełna moc z dołu, mega elastyczny, od 90 kmh nie trzeba redukować na 4 przy wyprzedzaniu, no chyba że potrzebujesz wcisnąć w fotel pozostałych pasażerów Edited July 16, 2015 by arnoldpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukp Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Gratuluje zakupu i aby służył dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
cOijN Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Dzięki. Wróżby UPG zostawmy w spokoju nic nie pisałem! 158 nie wypada Męczył się Misiu strasznie, wył i skrzeczał jak wciskałeś pedał. XT to diabeł wcielony, pełna moc z dołu, mega elastyczny, od 90 kmh nie trzeba redukować na 4 przy wyprzedzaniu, no chyba że potrzebujesz wcisnąć w fotel pozostałych pasażerów Do tego jezeli w mieście chcesz pojeździć spokojnie to tez masz taka możliwość, pedal gazu nie jest napalony jak szczerbaty na suchary, także w korku poruszasz sie jak zwykłym autem. Podsumowując przy 2.5 XT For 2.0 158 km nie jedzie jak to piszą hehe fajna recenzja, podobne mam odczucia. co nie zmienia faktu, że ja swoim ssakiem ostatnio zaliczyłem przekroczenie 29kmh plus punkty... w XT mogłoby się to skończyć drożej ale może mnie też kiedyś będzie stać 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Gratuluje raz jeszcze. Piękna maszyneria! Napisz jak wypada forek xt w porownaniu do forka 158km? Duza roznica? Sam miałem forka 2.0 NA i zawsze mnie kusił xt. różnica jak między krzesłem a krzesłem elektrycznym Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 Gratuluje zakupu i aby służył dobrze Musi fajna recenzja, podobne mam odczucia. co nie zmienia faktu, że ja swoim ssakiem ostatnio zaliczyłem przekroczenie 29kmh plus punkty... w XT mogłoby się to skończyć drożej ale może mnie też kiedyś będzie stać Tak to mniej więcej wygląda Fakt przy XT mogłoby być więcej, jak moja kobieta pierwszy raz wsiadła za kierownicę, po wjechaniu na A8 dopiero po mojej uwadze, że już ma 170 na budziku zdjęła ze strachem nogę z gazu z reakcją - O boże ! Już... Gratuluje raz jeszcze. Piękna maszyneria! Diabelskieja Maszina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu91 Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Gratulacje Piękny foryś Już Cię na drogach będę wyszukiwać Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Gratulacje Piękny foryś Już Cię na drogach będę wyszukiwać Do zobaczenia zatem Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 a skąd pomysł na lanie 10w40? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 a skąd pomysł na lanie 10w40? Taki był zalany wcześniej i ani ja ani poprzedni właściciel nie miał zastrzeżeń do pracy silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 no to błąd, olej należy lać wg zaleceń producenta z ewentualną poprawką na styl użytkowania, ale lanie półsyntetyka do takiego auta to jest przegięcie... szkoda silnika :/ jaki ma przebieg w ogóle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV) Wszystko masz wyżej. Poza tym wg instrukcji zalecany jest zarówno 5W jak i 10W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV) Wszystko masz wyżej. Poza tym wg instrukcji zalecany jest zarówno 5W jak i 10W No nie wiem ale do 13-letniego Tico mojego syna do ostatka tj. do sprzedaży był lany dobry syntetyk. KM tam chyba było 45 i styl jazdy mało ofensywny . No ale co kto lubi Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Cale szczęście nie mówimy o Tico polecam lekturę Instrukcji Dzisiaj przy przebiegu 201.000 (oczywiście FV) Wszystko masz wyżej. Poza tym wg instrukcji zalecany jest zarówno 5W jak i 10W No nie wiem ale do 13-letniego Tico mojego syna do ostatka tj. do sprzedaży był lany dobry syntetyk. KM tam chyba było 45 i styl jazdy mało ofensywny . No ale co kto lubi Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Bierze olejum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 18, 2015 Author Share Posted July 18, 2015 (edited) 0,4 l na 9000 km Czyli nie bierze Edited July 18, 2015 by arnoldpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Kocur! no i z dzikiem, indywidualista Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 31, 2015 Author Share Posted July 31, 2015 Kocur! no i z dzikiem, indywidualista Lepiej ująć się nie da Okazało się, że kierownica nie jest idealnie prosta i trzeba wymienić zardzewiałą śrubę zbieżności, a przy okazji tuleję Dzisiaj wymienione: śruba zbieżności i tuleja prawy tył zrobiona ponownie geometria laserowa Oczywiście oryginały Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now