harnas_007 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Koledzy poradźcie. Rozważam założyć instalacje LPG do mojego Legacy Outback, 2,5L, 165km, 2006r. Mam kilka pytań: - jaka instalacja (i ile może kosztować), byłaby najbardziej wskazana do tego auta aby uniknąć problemów? - jak to jest z tą regulacja luzów zaworowych. Znalazłem gdzieś artykuł ze w boxerch subaru taki zabieg jest bardzo kosztowny a dodatkowo przy wymianie będą drogie części - jak uważacie, czy dla kogoś kto sam takich napraw nie wykona tylko zleci do warsztatu, przejedzie 20kkm rocznie będzie to inwestycja opłacalna po podłączeniu wszelkich serwisów? Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 OUTBACK BIFUEL 2.5 Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 OUTBACK BIFUEL 2.5 Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony Nie napisałeś rocznika, marki sterownika wiec dalrj będziesz zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamson Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Harnas, 2,5 to dobry silnik pod LPG. Silnika nie trzeba wyciągać, a i koszt regulacji znikomy...Zakładaj w dobrym warsztacie instalkę IV gen. ( koszt ok 3800-4000pln) i będziesz Pan zadowolony;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Rocznik 2006 ale numeru sterownika nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 OUTBACK BIFUEL 2.5 Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony 5 generacja??? czyli ciekły wtrysk? jesteś pewny? wydaje mi się że fabrycznie były raczej najwyżej 4 gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joozwa Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 OUTBACK BIFUEL 2.5 Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony 5 generacja??? czyli ciekły wtrysk? jesteś pewny? wydaje mi się że fabrycznie były raczej najwyżej 4 gen. No właśnie z włoch bywają z wtryskiem ciekłego gazu (V gen) JTG, tylko nie mam pojęcia po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Raz jeszcze, tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68228-lpg-w-subaru/page-253 jest właściwe miejsce dla tego typu pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi