Skocz do zawartości

LPG - Outback 2,5L, 165KM, 2006, automat


harnas_007

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy poradźcie.

Rozważam założyć instalacje LPG do mojego Legacy Outback, 2,5L, 165km, 2006r. Mam kilka pytań:

- jaka instalacja (i ile może kosztować), byłaby najbardziej wskazana do tego auta aby uniknąć problemów?

- jak to jest z tą regulacja luzów zaworowych. Znalazłem gdzieś artykuł ze w boxerch subaru taki zabieg jest bardzo kosztowny a dodatkowo przy wymianie będą drogie części

- jak uważacie, czy dla kogoś kto sam takich napraw nie wykona tylko zleci do warsztatu, przejedzie 20kkm rocznie będzie to inwestycja opłacalna po podłączeniu wszelkich serwisów?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OUTBACK BIFUEL 2.5

Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony

Nie napisałeś rocznika, marki sterownika wiec dalrj będziesz zielony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OUTBACK BIFUEL 2.5

Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony

 

5 generacja??? czyli ciekły wtrysk? jesteś pewny?

wydaje mi się że fabrycznie były raczej najwyżej 4 gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

OUTBACK BIFUEL 2.5

Witam mam w swoim outback instalację piątej generacji zakladaną na linii produkcyjnej zna ktoś jakieś istotne szczegóły na jej temat bo ja narazie jestem zielony

 

5 generacja??? czyli ciekły wtrysk? jesteś pewny?

wydaje mi się że fabrycznie były raczej najwyżej 4 gen.

 

No właśnie z włoch bywają z wtryskiem ciekłego gazu (V gen) JTG, tylko nie mam pojęcia po co. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników