Skocz do zawartości

UPPIPE usunięcie precata


R1damii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Słyszałem, ze mozna w jakiś sposób usunąć precata czyli katalizator z Up-Pipe.  

Zdemontowałem UPPIPE , próbowałem wybijać katalizator z środka ale tak się trzyma , że nie jestem w stanie go wybić.

Ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby jak to zrobić?   Pacjent to  WRX turbo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikomu nie udało się wydłubać kata bez cięcia? 

DP kiedyś zawiozłem  chłopakom którzy zajmują się naprawą wydechów i wydłubali kata z niego za 30 PLN.   Bez cięcia i spawania.  Zrobili w ten sposób mi przelotowy DP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, brzęczy mi uppipe, prawdopodobnie osłona termiczna. Wywalenie tej osłony to bezpieczny manewr? ;) aftermarketowe  wsumie jej nie mają ;)

Druga sprawa jak już będę miał uppipe na stole to może wybić ten wstrętny precat?  

Wyjąć uppipe chyba za duzego problemu nie ma? odkręcić osłonę turbo, ic, downpipe, część kolektora, odkręcić poduszki, silnik do góry a uppipe w dół ;)  do składania zapewne nowe uszczelki by się przydało, żeby nic nie gwizdało później?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak zdejmiesz oslone, to zrobi Ci sie cieplej pod maska. Jak nie jest przerdzewiala, a tylko sie gdzies poluzowala, to mozesz sprobowac jak chwycic migomatem. A jak nie ma juz czego chwytac, to moze warto czyms owinac?

Uszczelki bym dal nowe, ale remapem bym sie nie przejmowal (jesli downpipe masz seryjny) - obserwuj tylko czy nie przeladowuje turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie jeszcze się nie zabrałem za robotę, czekam na zimowe wieczory :p wyjmę uppipe i jeśli środek nie będzie latał to nie będę ruszał. Wydaje mi się, że to osłona i chyba ją po prostu wypierniczę w cholerę :p 

A z używką z sti podobno wystarczy sondę wywalić i wpiąć rezystor w kostkę, w ogóle  uppipe sti i gt się czymś różnią?  bo chyba ani w tym ani w tym nie ma precata 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy w swoim 2002 WRX wymienialem uppipe na taka bez kata to borykalem sie z kilkoma problemami - swierszcz - nieszczelna rura, lub uszczelka (bylo i tak i tak), oraz po jakims czasie byl problem z uszczelka pod pokrywa zaworow - brak oslony skrocil jej zywot - takze oslona na plus.  Sonde chyba wkrecilem na przedluzeniu i nie bylo problemu - remap byl bo zmienialem tez downpipe w tym samym czasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2018 o 15:53, bartek1989 napisał:

Narazie jeszcze się nie zabrałem za robotę, czekam na zimowe wieczory :p wyjmę uppipe i jeśli środek nie będzie latał to nie będę ruszał. Wydaje mi się, że to osłona i chyba ją po prostu wypierniczę w cholerę :p 

A z używką z sti podobno wystarczy sondę wywalić i wpiąć rezystor w kostkę, w ogóle  uppipe sti i gt się czymś różnią?  bo chyba ani w tym ani w tym nie ma precata 

Tak wpinasz rezystor żeby się check nie świecił, ja tak jeżdże 3.5 roku i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...