R1damii Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Witam Słyszałem, ze mozna w jakiś sposób usunąć precata czyli katalizator z Up-Pipe. Zdemontowałem UPPIPE , próbowałem wybijać katalizator z środka ale tak się trzyma , że nie jestem w stanie go wybić. Ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby jak to zrobić? Pacjent to WRX turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Rozetnij wywal, zaspawaj tylki czy to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Wszyscy raczej wymieniają na taki z STi albo aftermarketowy,używka z STi wyjdzie taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R1damii Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Ponoć można to jakoś łatwiej zrobić bez cięcia i spawania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 można ciąć ,spawać tylko problem w utrzymaniu kształtu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R1damii Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Czyli nikomu nie udało się wydłubać kata bez cięcia? DP kiedyś zawiozłem chłopakom którzy zajmują się naprawą wydechów i wydłubali kata z niego za 30 PLN. Bez cięcia i spawania. Zrobili w ten sposób mi przelotowy DP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1989 Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Witam, brzęczy mi uppipe, prawdopodobnie osłona termiczna. Wywalenie tej osłony to bezpieczny manewr? aftermarketowe wsumie jej nie mają Druga sprawa jak już będę miał uppipe na stole to może wybić ten wstrętny precat? Wyjąć uppipe chyba za duzego problemu nie ma? odkręcić osłonę turbo, ic, downpipe, część kolektora, odkręcić poduszki, silnik do góry a uppipe w dół do składania zapewne nowe uszczelki by się przydało, żeby nic nie gwizdało później? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Osłona jest po to aby osłaniać. Wywalisz precata to i mapkę trza skorygować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Jak zdejmiesz oslone, to zrobi Ci sie cieplej pod maska. Jak nie jest przerdzewiala, a tylko sie gdzies poluzowala, to mozesz sprobowac jak chwycic migomatem. A jak nie ma juz czego chwytac, to moze warto czyms owinac? Uszczelki bym dal nowe, ale remapem bym sie nie przejmowal (jesli downpipe masz seryjny) - obserwuj tylko czy nie przeladowuje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo81 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Wymień na używkę z sti, remapa nie trzeba robić, wyskoczy Ci błąd ale można go obejść bardzo prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1989 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Narazie jeszcze się nie zabrałem za robotę, czekam na zimowe wieczory :p wyjmę uppipe i jeśli środek nie będzie latał to nie będę ruszał. Wydaje mi się, że to osłona i chyba ją po prostu wypierniczę w cholerę :p A z używką z sti podobno wystarczy sondę wywalić i wpiąć rezystor w kostkę, w ogóle uppipe sti i gt się czymś różnią? bo chyba ani w tym ani w tym nie ma precata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Gdy w swoim 2002 WRX wymienialem uppipe na taka bez kata to borykalem sie z kilkoma problemami - swierszcz - nieszczelna rura, lub uszczelka (bylo i tak i tak), oraz po jakims czasie byl problem z uszczelka pod pokrywa zaworow - brak oslony skrocil jej zywot - takze oslona na plus. Sonde chyba wkrecilem na przedluzeniu i nie bylo problemu - remap byl bo zmienialem tez downpipe w tym samym czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo81 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 W dniu 23.10.2018 o 15:53, bartek1989 napisał: Narazie jeszcze się nie zabrałem za robotę, czekam na zimowe wieczory :p wyjmę uppipe i jeśli środek nie będzie latał to nie będę ruszał. Wydaje mi się, że to osłona i chyba ją po prostu wypierniczę w cholerę :p A z używką z sti podobno wystarczy sondę wywalić i wpiąć rezystor w kostkę, w ogóle uppipe sti i gt się czymś różnią? bo chyba ani w tym ani w tym nie ma precata Tak wpinasz rezystor żeby się check nie świecił, ja tak jeżdże 3.5 roku i nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się