lukciosti Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 nie jeżdźiłem na D2, ale miałem już samochody na zawieszeniu jak taboret i mogę się domyślać jak to wygląda... Jak tylko będę miał gotówkę od razu zamawiam zawias do obecnego auta, a tapicerkę najwyżej wyjmę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Walić tapicerkę . Subaru jest do jeżdżenia, a nie do podziwiania :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Przemeq, :arrow: pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Jest coś takiego jak górne łożysko mcphersona? ...w user&service manual nie mogę znaleźć :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Jest coś takiego jak górne łożysko mcphersona? Jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 dalsze poszukiwania "taniego" zawiasu, które lepsze i dlaczego? http://importimageonline.com/product_in ... cts_id=597 http://importimageonline.com/product_in ... ts_id=1163 http://importimageonline.com/product_in ... ts_id=1541 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Tein bo sprawdzony producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Z tych trzech to zaden. Do STi nie ma sensu zkladac taniego zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Kuba, jak ktoś nie chce wydać blisko 10 tys PLN i ma dość wymian tylnych amortyzatorów co 2 miesiące to jest to sensowna alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dokladnie o to chodzi o czym pisze Azrael, rozumiem że są to podstawowe "teiny" żadnych ustawień i kombinacji. Tylko wkładać i jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 lukciosti, jest regulacja wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Cholera, im więcej szukam tych zawiasów tym mniej jestem pewien co wybrać. Teraz znalazlem taką stronę i zgłupiałem... http://www.hopupracing.com/suspension26.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Azrael, zamiast dziadowskich coilovers lepiej kupic dobre amortyzatory np Koni, KYB, Tokico itd. Dobre coilovers zaczynaja sie od $2k czyli duzo mniej niz 10 tyś PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Z Koni do Azraela nie podjeżdżaj, bo chłopak na to słowo się od razu nerwowy robi Myślę, że dobre amortyzatory to w tym przypadku Bilstein B6, tyle, że do STi ich nie robią (nie ma gotowych). Ponadto, jeśli do tych dobrych coilovers dodasz koszt sprowadzenia do PL to wcale tak dużo mniej niż 10 nie wyjdzie, choć z drugiej strony waluta US mocno dołuje teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Ile kosztują kayaby AGX plus jakieś sensowne sprężyny (pomysł podsunięty przez Carfit) a jeszcze lepiej czy nie można zostawić seryjnych sprężyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 ok 3500 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 radex, Koni daly rade dojechac na biegun wiec chyba nie sa zle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 ok 3500 PLN no to chyba trzeba brać jakiś gwint... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 radex, Koni daly rade dojechac na biegun wiec chyba nie sa zle. Widać mamy w PL warunki bardziej ekstremalne Na poważnie to widzieliśmy już wystarczająco dużo padniętych Koni po minimalnym przebiegu, w sytuacjach, gdy to się stać nie powinno, by preferować wyroby firmy na B. Fakt, droższe, ale do takiego wozu jak STi bym się pokusił. Z kolei Tokico zaliczyło na mojej prywatnej liście doła, kiedy to nowe amory (Tokico blue - są takie niebieskie, prawda?) założone w miejsce oryginalnych, 15 letnich olejowych po 90kkm, w przeciwieństwie do nich nie były w stanie utrzymać auta w stanie innym niż bouncy. Za to z KYB nigdy nie miałem przygód, to chyba niedroga i ciekawa alternatywa dla produktów z wyższej półki. Ale jak to zawsze bywa, każdy ma swoje preferencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 radex, Koni daly rade dojechac na biegun wiec chyba nie sa zle. Ale nie dały rady w Warszawie, w lekkim Daihatsu Charade GTti. I auto wcale nie zaliczyło dzwona, czy jakiejś megadziury. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Za to z KYB nigdy nie miałem przygód, to chyba niedroga i ciekawa alternatywa dla produktów z wyższej półki. Wlaśnie że nie jest wcale taka tania ta alternatywa, trzeba jeszcze do tego jakieś sprężyny dokupić i robi spora suma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Wlaśnie że nie jest wcale taka tania ta alternatywa, trzeba jeszcze do tego jakieś sprężyny dokupić i robi spora suma... Kwota, ktorą podałem zawiera KYB + sprężyny Eibacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Rozumiem że to cały zestaw ale już się dowiedziałem że kupno to dopiero początek zabawy bo do modeli po 03 trzeba coś rzeźbi zeby zamontować tył. Po za tym mam pytanie dlaczego wszyscy proponują od razu wymianę sprężyn? seryjne będą na nic do tych AGX? Xbike, podałeś cenę ok 3500zł , za tyle to można mieć jakiś gwint który wkładam bez kombinacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Xbike, podałeś cenę ok 3500zł , za tyle to można mieć jakiś gwint który wkładam bez kombinacji... Mysle ze zestaw zaproponowany przez Xbike bedzie lepszy niz jakis gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Ale nie dały rady w Warszawie, w lekkim Daihatsu Charade GTti. u mnie w Roverze 200 przejechaly zolte koni 90 tys km (sporo w Warszawie) i nic im nie bylo, u kolegi w Octavii tez sie spisuja dobrze - chyba wszystko zalezy od egzemplarza - albo Koni nie lubi Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się