Godlik Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Legacy kombi i już mam kilka pytań Do czego służy funkcja "T.I." w radiu? Nad przyciskiem jest jeszcze napis "VOL ADJ". W instrukcji szukałem, ale nie ma tam w ogóle informacji nt. radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Moim zdaniem to Traffic Info... Czyli w normalnym kraju przełacza się automatycznie na stację która nadaje komunikat drogowy. Ale to intuicja bo instrukcji brak A ten drugi, to nawet najstarsi górale na forum (patrz vert) nie wiedzą :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Tez intuicyjnie odpowiadam.. Jak juz jest taka stacja nadająca informacje drogowe to radio automatycznie "podgłaśnia" się do dość wysokiego pozimu nawet wtedy gdy jest przyciszone na minimum. To jest właśnie regulacja tego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Dzięki Panowie za szybką reakcję. Ja po napisie "VOL ADJ" kombinowałem, że to może taki bajer co robi sam głośniej w miarę szybszej jazdy (i co za tym idzie większego hałasu). Ale jak widać źle kombinowałem... A przy okazji... Nie mieliście problemów z przednimi amortyzatorami? Coś mi łomocze z przodu przy większych nierównościach... Umówiłem się na poniedziałek na przegląd 60kkm u Pana A.Kopera, to poproszę o sprawdzenie. Mam nadzieję, że da się to naprawić na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 DZIĘKI! Uśmiałem się do łez! Poczytaj moje wypociny na forum to zrozumiesz dlaczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 DZIĘKI!Uśmiałem się do łez! Poczytaj moje wypociny na forum to zrozumiesz dlaczego... Czytałem, czytałem Pamiętam, że pisałeś o stukającej przekładni i "siadającym" tyle. Pytam więc eksperta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jak dotąd, u mnie przez prawie dawa lata, "tajemniczych" stuków na nierównościach przy skręconych kołach nie udało się usunąć! Wybieram się tak jak Ty do Pana Andrzeja, jednak bez specjalnego przekonania, że coś sie uda zmienić. Jeżdził już nawet ze mną "fachowiec" z krakowskiego SIP-równiez bez efektów.. Tak więc witaj w klubie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jak u mnie przez prawie dawa lata, tajemniczych stuków na nierównościach przy skręconych kołach nie udało się usunąć!Wybieram się tak jak Ty do Pana Andrzeja, jednak bez specjalnego przekonania, że coś sie uda zmienić. Jeżdził już nawet ze mną "fachowiec" z krakowskiego SIP-równiez bez efektów.. Tak więc witaj w klubie! Na razie jestem optymistą W końcu jeżdżę nim dopiero tydzień Przy skręconych kołach nic mi nie stuka, więc to chyba nie to. Proponuję nie off-topiczyć już na technicznym, bo nas wywalą Jakbym miał jeszcze jakieś pytania, pozwolę sobie Cię pomęczyć na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Godlik, po 60 tys km bardziej sa prawdopodobne łączniki stabilizatorów. Jeżeli odgłos jest taki jakby krasnal ogrodowy walił młotkiem w podłużnice z okazji pokonywania (na prostych kołach) nierówności na drodze to czeka cię mała wymiana. Ale chyba nie na gwarancji, bo jest to normalne zużycie (znaczy nienormalne, ale u nas ze względu na drogi niestety standard). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 aflinta mnie wyprzedzil. Łączniki trzeba wymieniać regularnie co 30tys! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Godlik, po 60 tys km bardziej sa prawdopodobne łączniki stabilizatorów. Jeżeli odgłos jest taki jakby krasnal ogrodowy walił młotkiem w podłużnice z okazji pokonywania (na prostych kołach) nierówności na drodze to czeka cię mała wymiana. Być może to ten krasnal Dzięki. Poproszę na przeglądzie o dokładne sprawdzenie zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Łączniki trzeba wymieniać regularnie co 30tys! Racja, ale teraz mam powerflexy zamiast oryginałów i zastanawiam się czy uciągną nieco dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Whiteline robi coś co ma w opisie w katalogu dopisek "extra heavy duty alloy" ;-) (mowa o łącznikach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Azrael, jeszcze zostaje kwestia ceny czasem opłaca się wymieniać co 30 tys razem z co 3 wymianą oleju niż co 60 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Ile kosztuje seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Nie pamiętam Ale chyba było cos w okolicach 150 zł za sztukę do przodu i nieco drożej za sztukę do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Sztukę czy parę? Jeżeli sztuke to różnica w cenie żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Sztukę, przeca pisałem Jak mi powrflex zacznie stukać to się może tym white-line zainteresuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Moim zdaniem to Traffic Info... Czyli w normalnym kraju przełacza się automatycznie na stację która nadaje komunikat drogowy. Ale to intuicja bo instrukcji brak A ten drugi, to nawet najstarsi górale na forum (patrz vert) nie wiedzą :cool: To jest traffic info. Po wciśnieciu zapala sięna chwilę inforacja na wyślwietlaczu ( tak jest u mnie ) a potem w lewym górnym rogu jest podświetlone T.I. Sprawdza sie w Niemczech. W polsce chyba nikt nie nadaje takich komunikatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 W polsce chyba nikt nie nadaje takich komunikatów. Radio Gdańsk nadaje. Nawet mi się z CD na radio przełącza, jak mówią o korkach przy zjeździe z obwodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 VOL ADJ to volume adjustment. Ten napis jest nad potencjometrem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 VOL ADJ to volume adjustment. Ten napis jest nad potencjometrem... blysnal jak meteoryt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 VOL ADJ to volume adjustment. Ten napis jest nad potencjometrem... No dobra... Ale co on robi? Kontynuowałem dzisiaj śledztwo nad przyciskiem i on ma 2 funkcje :!: :razz: Po normalnym naciśnięciu włącza/wyłącza się "T.I.", a dłuższe przytrzymanie włącza właśnie "VOL ADJ". Tylko nie wiem, co to jest :roll: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 No dobra... Ale co on robi? Kontynuowałem dzisiaj śledztwo nad przyciskiem i on ma 2 funkcje :!: :razz: Po normalnym naciśnięciu włącza/wyłącza się "T.I.", a dłuższe przytrzymanie włącza właśnie "VOL ADJ". Tylko nie wiem, co to jest :roll: :grin: A może by tak czytać uważnie kolego Godlik? Przecież krzysiom w 3 poście wyjaśnił to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Godlik, z jakiegoś starszego soniaka pamiętam, ze to volume adjust to była regulacji głośności do jakiej przechodzi radio po wykryciu sygnału T.I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi