Jump to content

[Legacy 2.0] Radio i tajemniczy przycisk "T.I."


Godlik

Recommended Posts

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Legacy kombi i już mam kilka pytań :)

 

Do czego służy funkcja "T.I." w radiu? Nad przyciskiem jest jeszcze napis "VOL ADJ".

W instrukcji szukałem, ale nie ma tam w ogóle informacji nt. radia.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem to Traffic Info... Czyli w normalnym kraju przełacza się automatycznie na stację która nadaje komunikat drogowy. Ale to intuicja bo instrukcji brak

 

 

A ten drugi, to nawet najstarsi górale na forum (patrz vert) nie wiedzą :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tez intuicyjnie odpowiadam..

Jak juz jest taka stacja nadająca informacje drogowe to radio automatycznie "podgłaśnia" się do dość wysokiego pozimu nawet wtedy gdy jest przyciszone na minimum.

To jest właśnie regulacja tego poziomu.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Panowie za szybką reakcję.

Ja po napisie "VOL ADJ" kombinowałem, że to może taki bajer co robi sam głośniej w miarę szybszej jazdy (i co za tym idzie większego hałasu). Ale jak widać źle kombinowałem... :oops::mrgreen:

 

A przy okazji... Nie mieliście problemów z przednimi amortyzatorami? Coś mi łomocze z przodu przy większych nierównościach...

Umówiłem się na poniedziałek na przegląd 60kkm u Pana A.Kopera, to poproszę o sprawdzenie. Mam nadzieję, że da się to naprawić na gwarancji :)

Link to comment
Share on other sites

DZIĘKI!

Uśmiałem się do łez!

Poczytaj moje wypociny na forum to zrozumiesz dlaczego...

 

Czytałem, czytałem :) Pamiętam, że pisałeś o stukającej przekładni i "siadającym" tyle.

Pytam więc eksperta :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jak dotąd, u mnie przez prawie dawa lata, "tajemniczych" stuków na nierównościach przy skręconych kołach nie udało się usunąć!

Wybieram się tak jak Ty do Pana Andrzeja, jednak bez specjalnego przekonania, że coś sie uda zmienić.

Jeżdził już nawet ze mną "fachowiec" z krakowskiego SIP-równiez bez efektów..

Tak więc witaj w klubie!

Link to comment
Share on other sites

Jak u mnie przez prawie dawa lata, tajemniczych stuków na nierównościach przy skręconych kołach nie udało się usunąć!

Wybieram się tak jak Ty do Pana Andrzeja, jednak bez specjalnego przekonania, że coś sie uda zmienić.

Jeżdził już nawet ze mną "fachowiec" z krakowskiego SIP-równiez bez efektów..

Tak więc witaj w klubie!

 

Na razie jestem optymistą :) W końcu jeżdżę nim dopiero tydzień :)

Przy skręconych kołach nic mi nie stuka, więc to chyba nie to.

 

Proponuję nie off-topiczyć już na technicznym, bo nas wywalą :mrgreen: Jakbym miał jeszcze jakieś pytania, pozwolę sobie Cię pomęczyć na PW.

Link to comment
Share on other sites

Godlik, po 60 tys km bardziej sa prawdopodobne łączniki stabilizatorów. Jeżeli odgłos jest taki jakby krasnal ogrodowy walił młotkiem w podłużnice z okazji pokonywania (na prostych kołach) nierówności na drodze to czeka cię mała wymiana. Ale chyba nie na gwarancji, bo jest to normalne zużycie (znaczy nienormalne, ale u nas ze względu na drogi niestety standard).

Link to comment
Share on other sites

Godlik, po 60 tys km bardziej sa prawdopodobne łączniki stabilizatorów. Jeżeli odgłos jest taki jakby krasnal ogrodowy walił młotkiem w podłużnice z okazji pokonywania (na prostych kołach) nierówności na drodze to czeka cię mała wymiana.

 

Być może to ten krasnal :) Dzięki.

Poproszę na przeglądzie o dokładne sprawdzenie zawieszenia.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem to Traffic Info... Czyli w normalnym kraju przełacza się automatycznie na stację która nadaje komunikat drogowy. Ale to intuicja bo instrukcji brak

 

 

A ten drugi, to nawet najstarsi górale na forum (patrz vert) nie wiedzą :cool:

 

To jest traffic info. Po wciśnieciu zapala sięna chwilę inforacja na wyślwietlaczu ( tak jest u mnie ) a potem w lewym górnym rogu jest podświetlone T.I.

Sprawdza sie w Niemczech. W polsce chyba nikt nie nadaje takich komunikatów.

Link to comment
Share on other sites

VOL ADJ to volume adjustment.

 

Ten napis jest nad potencjometrem... :mrgreen:

 

No dobra... Ale co on robi? :mrgreen: Kontynuowałem dzisiaj śledztwo nad przyciskiem i on ma 2 funkcje :!: :razz:

 

Po normalnym naciśnięciu włącza/wyłącza się "T.I.", a dłuższe przytrzymanie włącza właśnie "VOL ADJ". Tylko nie wiem, co to jest :oops: :roll: :grin:

Link to comment
Share on other sites

No dobra... Ale co on robi? :mrgreen: Kontynuowałem dzisiaj śledztwo nad przyciskiem i on ma 2 funkcje :!: :razz:

 

Po normalnym naciśnięciu włącza/wyłącza się "T.I.", a dłuższe przytrzymanie włącza właśnie "VOL ADJ". Tylko nie wiem, co to jest :oops: :roll: :grin:

 

A może by tak czytać uważnie kolego Godlik? Przecież krzysiom w 3 poście wyjaśnił to.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...