ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 tragedii jeszcze nie ma ale na jednym z amortyzatorów powiększa mi się plama oleju, dokładnie chodzi o prawy tył, reszta sucha poszukuje informacji i jakiś niefabrycznych amortyzatorach do XV jakby ktoś coś wiedział to polecam się pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 ciezka sprawa z zamiennikami bo auto jest "swieze" na rynku... Na portalach aukcyjnych wyskakuja tylko "sprawne uzywki". Z uzywanymi wiadomo jak jest mozesz kupic i zrobic na nich jeszcze 100k km a mozesz kupic i za tydzien bedziesz miał to samoco teraz - jest to loteria. Dopoki nie rzygaja olejem jakos strasznie to bym smigal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 używane mnie nie interesują jeśli zmiana to "in plus" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 ile masz przejechane? nie ma gwarancji? aż tak tragiczna jest obecnie jakość nowych wyrobów Subaru ze w nowym aucie amor leje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 ile masz przejechane? około 51,5 tys km pierwsze 20 tys los auta mi nie znany gdyż była to demówka nie ma gwarancji? nawet o tym nie pomyślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 ketiv dlaczego? nawet nie strasz ze w 3 letnim aucie jest juz do wymiany... nic złego się nie dzieje pomijając jednego z tyłu o czym wspominałem w tym wątku, przychodzi czas na dalsze zmiany skoro mam z tym "paściem" zostać na dłużej na chwilę obecną przyszedł czas na zawieszenie, jeśli to się uda przyjdzie czas na układ hamulcowy i tak dalej aż do jak jedyne co go będzie łączyło z dieslem to napis na klapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 nieśmiało wrócę do tematu, spotkał się już ktoś z jakimiś "aftermarketowymi" amortyzatorami do Subaru XV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 niesmiało odpowiem http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/_cusco_xvgpe_street_zero_a_str.html http://global.rakuten.com/en/store/yatoh/item/bilstein-damper-set-gp7/ http://www.coozauto.com.my/product/tein-street-flex-adjustable-high-low-soft-hard-suspension-absorber-damper-kit-subaru-sh5sh9/ koszta pewnie zabijaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 niesmiało odpowiem http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/_cusco_xvgpe_street_zero_a_str.html http://global.rakuten.com/en/store/yatoh/item/bilstein-damper-set-gp7/ http://www.coozauto.com.my/product/tein-street-flex-adjustable-high-low-soft-hard-suspension-absorber-damper-kit-subaru-sh5sh9/ koszta pewnie zabijaja... Środkowa pozycja jak najbardziej warta polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 niesmiało odpowiem http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/_cusco_xvgpe_street_zero_a_str.html http://global.rakuten.com/en/store/yatoh/item/bilstein-damper-set-gp7/ http://www.coozauto.com.my/product/tein-street-flex-adjustable-high-low-soft-hard-suspension-absorber-damper-kit-subaru-sh5sh9/ koszta pewnie zabijaja... to wszystko to znam niewarte zainteresowania (może z wyjątkiem Bilsteina) w tych pieniądzach lub niewiele większych można dobrać coś innego niemalże "na miejscu" chodziło mi o zwykłe zamienniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) a kyb czy tokico nie produkują??? tak jak juz pisalem na portalach aukycjnych masz oem amorki wyciagniete z rozbitków z 2013 czy 14 roku w smiesznych piniadzach... Do Xv niczego lepszego czy nowego bym nie szukal bo nie nie jest tego wart Edytowane 31 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Do Xv niczego lepszego czy nowego bym nie szukal bo nie nie jest tego wart odpowiem dyplomatycznie - jest i nie jest w moim konkretnym przypadku gdyby nie silnik, sprzęgło i skrzynia zainwestowałbym jak najbardziej między innymi w dobry zawias bo w tym aucie tkwi potencjał do zrobienia naprawdę świetnego samochodu, nie bez powodu pytam o "tanie aftermarkety" bo niestety wiem, że XV to projekt niemalże już przegrany i chodzi tylko o zachowanie jego sprawności technicznej w KYB pojawiły się amortyzatory na tył dedykowane do XV, nie wiem czy są już dostępne, pewnie przód pasuje z Forka SH wtedy mamy komplet o teoretycznie tej samej charakterystyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) co to znaczy "dobry zawias"? Bo ten w XV przynajmniej z 2014 r po lifcie wcale zly nie jest tzn jest sztywny (nawet czasami troche za bardzo) ,spreżysty, z wybieraniem nierówności problemu nie ma, auto na zakretach nie przechyla sie. Nie wiem czego wiecej można by oczekiwac od zawieszenia w tym aucie i wogole w autach tego typu/segmentu Z doswiadczenia z poprzednimi japońcami kyb czy tokico były mieksze od serii Tak jak koledzy napisali warty zainteresowania jest bilstein. Ale b6 to amorek usportowiony jest i w aucie bedzie twardo. A XV na sportowa czy tuningowa maszyne nie za bardzo sie nadaje bo to zwykle miejskie srednio komfortowe auto jest Co innego np taki civic. Lekko obniżysz, zainwestujesz w ładną 19 calową felge i auto zaczyna przynajmniej prezentowac sie naprawde niezle. A w takim XV? Obniżysz i auto straci swój urok i funkcjonalnosc. dlatego naprawde nie wiem czego wiecej można oczekiwac od zawieszenia w XV Edytowane 31 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 spokojnie nie obniżę chodzi tylko o aftermarketowy zamiennik bądź OEM raczej na tył bo pewnei czeka mnie wymiana gdybym miał robić drastyczną zmianę to mniej więcej wiem co by to było (nie Bilstein, nie Cusco i nie Tein) A XV na sportowa czy tuningowa maszyne nie za bardzo sie nadaje bo to zwykle miejskie srednio komfortowe auto jest nie wiem czemu miałby się nie nadawać tunning to strojenie, dostosowanie do potrzeb, XV nadaje się do tego jak wiele innych aut (niemalże każde) ja odpuściłem tylko dlatego, że nie wierze już w finalny projekt właściwie to powoli szukam następcy a to pewnie chwilę potrwa i w tym czasie XV winien być sprawny, szkoda tego auta bo koncepcja wydawała się dobra ale cóż "zderzenie z rzeczywistością" zweryfikowało plany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się