Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

Ufff. Ledwo żyję :D Do 5 rano montowałem pierwszy filmik z Burnsa. Zoptaymalizuję go do jakiejś rozsądnej wielkości i wrzucę na YT po wyścigu dzisiejszym :)

 

Jak Wam się spodoba to będę robił kolejne z udziałem wszystkich.

 

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 12:16 pm ]

Oglądać dzieciaki i oceniać :)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=r-4yCZlbx7A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michael filmik daje radę :cool:

W jakiej formie chcesz repy od nas? Mamy to na avi przerabiać czy chcesz pliki z rozszerzeniem z gry.

Trochę roboty będziesz miał bo żeby repy działały, musisz mieć zainstalowane dane auto w konkretnym slocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michael

Trochę roboty będziesz miał bo żeby repy działały, musisz mieć zainstalowane dane auto w konkretnym slocie.

 

O tym nie pomyślałem. Ale na przesyłanie sobie AVI raczej nie ma szans - za dużo miejsca zajmuje. Ew. wraz z repami przesyłajcie dokładne info jakie auto, i w którym slocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny filmik. Takie krótsze ujęcia są fajne. Ten długi przejazd z Mineshaft bardzo ładnie pojechany ale jak dla mnie za długi, ten "medium left long" wyszedł super w zwolnionym tempie :D

 

Jak przechwytujesz obraz z replay'a i w czym potem montujesz film ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu tak tylko na momencik, w sumie był dylemat tu, czy może w "Ćoś nietegs".

Wczoraj zainstalowałem RBR i popróbowałem "jeżdzić". Mistrz CMR, najlepszy kierowca świata, ach i och Rajdowych Mistrzostw Kirgizji i Tadzykistanu...nie umie, pomidor, jeżdzić.

 

DRAMAT i hańba na resorach :cry:

 

Popełnię samobójstwo. :mrgreen:

 

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu tak tylko na momencik, w sumie był dylemat tu, czy może w "Ćoś nietegs".

Wczoraj zainstalowałem RBR i popróbowałem "jeżdzić". Mistrz CMR, najlepszy kierowca świata, ach i och Rajdowych Mistrzostw Kirgizji i Tadzykistanu...nie umie, pomidor, jeżdzić.

 

DRAMAT i hańba na resorach :cry:

 

Popełnię samobójstwo. :mrgreen:

 

G.

 

Trenuj Grzesiu, trenuj :) RBR to szkoła mistrzów :)

 

BTW - pablonas co to za obijanie się? Prosimy następny rajd!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW - pablonas co to za obijanie się? Prosimy następny rajd!

A daj Pan spokój... taki ostatnio zapierdziel, że nie ma czasu taczki załadować :evil: A jeszcze od piątku idę na urlop i śmigam na ponad tydzień w góry.

 

Zaatakowałem Wełniacza. Dam mu moje hasełko do czeskiej strony. Jeśli się zgodzi to on będzie w najbliższym czasie stawiał rajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem chwilowo ale nie wiem na jak dlugo bo mamy w robocie prawie 2 wojna swiatowa i kontrola sie jej przyglada i w kazdej chwili moga mnie sciagnac :evil: Ale w wekekend sie chyba wszystko uspokoi i bez problemow moge zakladac rajdy i posmigamy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Ostatni rajd w tym tygodniu ode mnie :) Następny stawia Wełniacz.

"Forum Subaru: znowu asfalcik"

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 03fa284530

 

Asfalty. Dopuszczone wszystkie auta. Hasło do rajdu "lancer". Początek rajdu mokry więc uwaga :twisted:

 

Powodzenia :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chyba muszę pojeździć sam i protestować te nowe nastawy samochodów. Mam odczucie że, wszystkie 4wd nagle się zrobiły mocno przednionapędowe. Czesi namieszali delikatnie i nagle zaczęło mi się strasznie jeździć. Wcześniej na asfaltach sie czułem nieźle, a to co dziś zrobiłem to była jakaś masakra i mocno odechciało mi się jeździć. Muszę jakieś ośki poćwiczyć w zaciszu domowego rajdowania. Jeszcze jedno pytanie, obejrzałem dziś nastawy pugaS2000- centr.dyf. 5000N ?? vs przód 300-400 i tył 800-900 o co chodzi z tymi 5000N?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem przed chwilą arbuzy wurcem dla porównania. I powiem Wam, że chwilami ten samochód się tak dziecinnie prowadzi, że aż gra robi się nudna. Owszem, pewnie gdy walczy się ze światową czołówką to nie jest już tak kolorowo ale są zakręty, które N4ką jest potwornie ciężko przejść gładko. Gładko w sensie, że szybko i dobrze technicznie. N4 lubi się zdławić, często mam sytuację, że muszę zluzować, dołożyć do pieca i strzelic ze sprzęgła bo inaczej turbo dmucha, a samochód nie jedzie. No i wurca trudniej opanować gdy w grę wchodzą szybsze odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal_,

w pliku physics.rbz podmień zawartość odpowiedniego katalogu. czyli jak zamieniasz na slocie 2 w cars.ini to w fizyce podmień zawartość katalogu dla mg itd... poszukaj wcześniej, Pablonas chyba pisał instrukcje.

 

hmmm pojechałem dyszlem,

powiem tak- warto spróbować. Chyba ktoś przesadził z fizyką, bo (chyba) ciężko pogodzić wysoki moment- fajnie sie rozpędza i jedzie już od samego dołu (miły na nawrotach) z niewyjeżdżaniem przodu na zakrętach. Przejechałem brytyjski szuter i prowadził się jak czterołap...(dwa razy sprawdzałem czy dobrą fizykę podpiąłem)

chyba, że czegoś nie wiem bo np golfkitcar jest 4wd :D

btw, chyba nowe fizyki spowodowały wzrost uszkodzeń. właśnie udało mi sie po raz pierwszy na reduced rozwalić miskę olejową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...