Graf von Burat Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 kalendarz już jest http://e-rajdy.pl/index.php/wiadomosci- ... ndarz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 yhym, właśnie miałem wkleić to info. No to niedługo zaczniemy zabawę 8) Info z e-rajdy.pl Managerowie wirtualnych zespołów mogą już przesyłać informacje prasowe dotyczące zespołu przed sezonem. Można pisać w nich o planach na bieżący sezon, taktyce czy też zmianach personalnych jakie zaszły przez sezonem w teamie. Informacje "zespoły przed sezonem" należy przesłać najpóźniej do środy 12 maja do godziny 23:59. Informacje mają mieć charakter informacji prasowych i nie mogą przekroczyć 2.000 (dwóch tysięcy) znaków ze spacjami. Można dodać do niej 1 (jeden) screen w rozdzielczości 1024x768 pikseli (format pliku jpg max 500 kb.) Informacje należy wysłać na skrzynkę: zespoly(at)e-rajdy.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Poczytałem, zastanowiłem się i ... chyba bym chciał dołączyć 30zl przeboleję, choćbym miał nawet nie brać udziału we wszystkich rundach (co, biorąc pod uwagę brak pewności co do moich planów na następne parę miesięcy, jest możliwe). Pozwolicie, że dołączę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graf von Burat Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 to proponuje ci coś spokojnego na początek i do walki tylko się nie zniechęcaj szybko i najważniejsze co możesz zrobić to być na mecie a potem będziesz walczył z czasem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 tak też myślę Ale wiesz, z jednym muszę zaryzykować i pójść od razu w N4, bo jakby politycznie niepoprawnym byłoby dla mnie używanie czegoś innego niż Subaru Jestem jeszcze przez weekend poza domem, wrócę w tygodniu do krk to wszystko skonfiguruję i dam znać Z tego co rozumiem, dla teamu są liczeni dwaj najwyżej punktujący zawodnicy, więc im więcej nas w zespole tym większe szanse na punkty, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graf von Burat Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Ja jeżdżę teraz A6 Kaliną ,a w tamtym sezonie praktycznie cały przejeździłem Pugiem 106 bo jak miałem jeździć N4 tylko po drzewach to bez sensu. Co do punktowania to kiedyś było tak ,że punktowało dwóch kierowców w klasie tak ,że u nas praktycznie w N4 to Pablonas i Wełniacz. Więc jak siądziesz do innej klasy i uda ci się zdobyć punkty to będzie na plus dla teamu :wink: Teraz znowu jest tak ,że przed rajdem manager nominuje kierowców w danej klasie (o ile dobrze to rozumiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 a w innych klasach jest jakieś Subaru? Justy chociażby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graf von Burat Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jest Kalina w barwach forum i Clio też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 No nie da rady, musi być Subru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jest ignis.. myślę, że Oskar dałby radę logo przerobić bez problemu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Na oficjalnym tescie WRSMP wypadłem jak nowicjusz na spadaniu w lesie na Zadnim Poricim Złe dohamowanie na 1 przejezdzie i spin, a na 2 przejeździe spin ale połączony ze spotkaniem z lasem Chyba teraz to miejsce będzie mnie prześladowało jak kiedyś skok w las po 1 splicie na Oslim :roll: ThanJ wsiadaj w Nkę bo w co nie wsiadziesz to i tak rzucisz tą gre po 20 minutach Później do niej wrócisz i może 30 minut przetrwasz i znowu rzucisz Jak nie jesteś mocno zdeterminowany i nie masz dużo czasu to niestety ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Wełniacz, teraz toś mi wlazł na ambicję PS akcja ze zmianą loga dobra Justy S1600 To co, Oskar, dasz radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 no problemo 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Mlynky można upalać offline -> http://www.sendspace.com/file/c8ajoh - na forum E-Rajdy jest napisane jak zainstalować bo to OES bez instalatora. Dziś pojadę test nr 15. Zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 [moderator czuwa]....jechalem skonczylem oes i pod namiotem sie zatrzymuje i pulpit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 okazało się, że dziś wyjeżdżam na prawdziwy rajd ... Lotos więc dopiero dam radę wszystkim się zająć od wtorku. Czy są jakieś konkretne procedury albo komisje czy egzaminy wstępne do FSVRT? innymi słowy: od kiedy mógłbym być członkiem zespołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Musisz umyć i zatankować wszystkim członkom zespołu samochody. A mnie jako, że jestem prezesem to musisz zatankować dwa razy Pasuje Ci taki układ? Pojechałem ten rajd testowy ale nie bardzo mi się chciało kombinować z setupem tego starego wurca i wypakowałem na OSie bodaj 5. Czekam na sezon i powrót do eNki bo cholera te wurce za szybkie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Musisz umyć i zatankować wszystkim członkom zespołu samochody. A mnie jako, że jestem prezesem to musisz zatankować dwa razy Pasuje Ci taki układ? Eh... pamiętam jak ja tak zaczynałem w FSVRT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Panowie, rozmawiałem kilka dni temu z Oskarem o sponsorach. Doszliśmy do wniosku, że byłoby miło mieć wsparcie. Obaj uznaliśmy, że idealnym wyjściem byłoby mieć "za plecami" Subaru Import Polska. A jakie są Wasze opinie ?? FIA i ekipa E-Rajdy strasznie naciska by zespoły pozyskiwały sponsorów, aby ich istnienie było ściśle związane z faktycznie istniejącymi firmami. Nie do końca to rozumiem bo co taki sponsor ma im "stawiać" ?? Przecież nie kupią dla każdego G25 No ale w naszym wypadku na pewno mielibysmy +100 do respektu i +50 do lansu Jedynym tematem wymagającym pieniędzy w naszym zespole jest opłacenie hostingu i domeny, ale to nie są jakieś straszne pieniądze. Dla SIPu na pewno byłaby to jakaś reklama, może nawet całkiem niezła jak na poniesione inwestycje. Gdybyśmy się decydowali uderzać do SIP'u to Oskar deklarował nawiązanie kontaktu. Ja myślałem o wykonaniu swego rodzaju prezentacji w Powerpoint będącej swego rodzaju "ofertą". Miałaby ona przedstawić o co tutaj chodzi, kim jesteśmy, czego potrzebujemy i co może dać współpraca. Myślę, że mógłbym to ogarnąć, choc zbliża się sesja czyli kompletny brak czasu. Chyba, że ktoś ma talent i chce się tym zająć A jeśli nie SIP to ?? Czy w ogóle gra warta zachodu ?? Czekam na opinię i liczę, że więcej osób się wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graf von Burat Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Pomysł dobry ,a nawet bardzo. Wiadomo ,że był by to tylko taki "patronat" medialny ale tak jak Tomek mówi 100P dla respektu jak nic mam nadzieję ,że tylko najsłabszych kierowców nie będziecie wywalać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 po pierwsze primo - są już zapisy na elmot po drugie primo - FIA i ekipa E-Rajdy strasznie naciska by zespoły pozyskiwały sponsorów w celu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graf von Burat Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 bo to fajnie jest być szefem w organizacji gdzie ludzie mają "oryginalnych" sponsorów ,toż to prawie jak Jean Todd (+70 do lansu) ,a nie "wymysły" internetowych małolatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ja myślałem o wykonaniu swego rodzaju prezentacji w Powerpoint będącej swego rodzaju "ofertą" żeniale ajdija :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 cholera, licencja niewykupiona, kierownica lezy w kącie, Elmot chyba przeleci bez mojego udziału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Panowie - studiujcie nowy regulamin -> http://e-rajdy.pl/download/wrsmp2010/wr ... ramowy.pdf Oskar - są numery startowe i szczegółowe wytyczne co do oklejenia auta naklejkami organizatora. Również odnośnie nazwisk na szybach itp. Także, możesz przystąpić do ostatniego etapu oklejenia. Zapisy na Elmot jak pisał slesz. Ważna uwaga: w shakedown można jechać tylko i wyłącznie tym samym autem co w rajdzie. Zmiana auta = wykluczenie. DNL - wyślij mi dane potrzebne do zakładki TEAM. slesz - nie wiem co ma na celu pozyskiwanie sponsorów. Niektóre firmy pewnie uważają to za świetną reklamę np.: strony o rajdach czy z rajdami związane. Ale zawodnicy raczej niewiele z tego skorzystają. Pewnie żaden sponsor nie wyłoży kilka tysięcy złotych na 10 kierownic najwyższej klasy. Dlatego ja to raczej traktuję jako dodatek. Bez tego też przeżyjemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się