Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie pomyślałem, że na kolejny sezon fajnie byłoby zrobić nowe wypasione oklejenie. A już byłoby gites majonez jakby w końcu wyszła N14

 

Będzie wypasione tylko czekam na mojego wypasionego kompa :twisted: Zainwestowałem jednak w stacjonarke, powinienem mieć w następnym tygondniu :grin: Oklejenie zrobię na S14, też już się nie mogę doczekać N14 ( głupio tak w końcu w FSVRT jeździć Evo :razz:) .

Piękne niby nie jest ale w rajdowej wersji jest coś sexy i ciągnie mnie do niej :mrgreen: jakieś feromony etylinowe ma w sobie :razz:

 

Jak tam nasza strona internetowa ??

 

Wczoraj dostałem mailem pliki, ale brakuje mi części teamu, Ci których brakowało mieli pisać a tu cisza w eterze :mad: Zaraz zobaczę kogo mi tam brakuje :wink:

 

Moim zdaniem to kwestia fizyki

 

to na pewno ale już wszystko podmieniłem i dalej lipa :???:

Mam Subarkę 555 i chyba ona miesza bo mają tą samą nazwę folderu z fizykami, si2003 czy jakoś tak. Ale nawet jak wszystko usunąłem jest to samo. A na 555 koła są dalej tak samo mimo braku fizyk :roll: Ale ciul tam, poczekam na kompa i tak będę na nowo instalował Ryszrda in nie wiem czy się cieszyć czy płakać :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stronka ruszyła www.fsvrt.pl :wink: Niestety nie ja ją robiłem kilku i rzeczy nie mogę zrobić przynajmniej na razie. Większość jest we Flashu i tu jest problem z edytowaniem/dodawaniem zdjęć i osób do teamu. Ja Flasha jeszcze nie ogarnąłem i dlatego nie umiem tego zrobić, może ktoś kuma i uda mu się :?:

Brakuje mi też na niej, newsów przy których byłyby foty, czyli krótkie relacje z WRSMP. Jest to w stanie ktoś ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oskar napisz PW do użytkownika rypley coś tam ma wspólnego z informatyką i mówi, że mógłby pomóc.

 

hehe no jak na wykwalifikowanego inżyniera informatyki muszę przyznać że coś tam trochę wspólnego z nią mam :P:P:P

 

Oskar wal na gg zobaczymy, flasha średnio znam ale może pójdzie sobie poradzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wszedłem w ustawienia N12 i trochę zmieniłem francuskie nastawy pod hradka i strycka/osli i o dziwo na verte 2 zrobiłem 5:00:19 i na Oslim 2 pierwsze splity rekordowe i wydzwoniłem :mrgreen: Ogólnie jestem bardzo zaskoczony jak auto skręca i wybiera nierówności zarówno na Verte2/Plane jak i Stryckach :shock: Ustawienia tutaj wrzuciłem http://www.sendspace.pl/file/a3d8886233d2067762e633b może komuś podpasują.

 

[ Dodano: Sob Lis 07, 2009 7:00 pm ]

Póki co 2 miejsce w Nce w Dolnośląskim. Rajd ciężki, długi i męczący a od 11 odcinka ślisko i zdradliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d7eecaa5.jpg 7e9647d9.jpg 65c33604.jpg 5d75c113.jpg ce1ff4cd.jpg

 

Tak patrzę na te swoje zdjęcia i widzę, że wszędzie idę mocnymi bokami... gdybym ja się skupił i pojechał bez zbędnych slajdów to mógłbym zacząć kręcić konkretne czasy (dzisiaj rano poróbowałem i da się)... ale ile to wymaga skupienia i wkurzania się na niezadowalającą jazdę :wink: Wole bokiem jechać i cieszyć się z zabawy autem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca sezonu pozostały rajdy:

13. RAJD ZAMKOWY 18-24 listopada asfalt

14. RAJD BARBÓRKA CIESZYŃSKA 2-9 grudnia asfalt/śnieg/sn-f

 

B. RAJD BARBÓRKA WARSZAWSKA 16-22 grudnia asfalt/sn-f

 

Mam nadzieję, że Barbórka nie wchodzi do punktacji WRSMP a wtedy wsiadam w WRC i 100% pod kibiców jazda :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porażka i wstyd. :cry:

Wczoraj wieczór usiadłem do RBR'a. Szybko zauważyłem, że 4 godziny snu poprzedniej nocy silnie oddziałowuje na opóźnione reagowanie. Przejechałem więc spacerkiem OS'y w celu przypomnienia i nastawiłem sie na szybki trening dziś rano i potem od razu rajd.

Wstałem, zjadłem śniadanie (mam dziś wolne :mrgreen: ) i usiadłem do treningów. Poszły pięknie, raczej bez błędów i dzwonów, poczułem auto, rozgrzałem się i uznałem, że nie ma sensu marnowac sił na upalanie.

Ruszyłem do 1OS, 1 split przyjemnie tylko 5 sekund straty. 200 metrów dalej... brakło mi kilku centymetrów asfaltu i DZWON. Wkurzyłem się, zaczęły mi latać łapy. Wystartowałem do 11OS z myślą o treningu i zabawie... skończyło się na nerwach i szarpanej jeździe autem na WET'ach po suchym. Na 12OS powtórzyłem przemodelowanie karoserii spektakularnym wylotem przodem w kamień na pierwszym łączniku szutrowym.

Mam ochotę zapomnieć jak najszybciej o tym rajdzie. Dobrze, że niebawem kolejna runda. Może uda mi się trochę bardziej potrenować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokusiłem się o wstępne malowanko na S14. Wiem są jeszcze niedoróbki ale w trakcie ich poprawiania PS zwis i poszły się.... :evil::evil::evil: Dlatego kończyć lub zaczynać inny będę na nowym kompie a ten ma być w nast. tygodniu, laptokowi nie ufam już a w dodatku muli :evil:

Na używanie logo STT Racing i Kuzaj Dreamcars mam zgodę szefa :cool:

Oceniajcie i piszcie :lol:

 

richardburnsrallysse200x.th.jpgrichardburnsrallysse200e.th.jpgrichardburnsrallysse200a.th.jpgrichardburnsrallysse200f.th.jpgrichardburnsrallysse200.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło dżizas co za rajd :roll:

Postawiłem sobie za cel dojechać do mety. Ostatnio jest z tym u mnie trudno :( Treningu oczywiście wcześniej nie było.

Moja strategia wykluczała jakąkolwiek napinkę na dobre czasy. Ot po prostu jedziemy.

Zacząłem na setupie Wełniacza ale po pierwszej pętli wróciłem do swojego. Za mocno mi auto skakało w Czechach na tym secie. Może przy szybszej jeździe tego nie ma ale przy moim tempie był problem. Mój "kanapowy" setup lepiej się sprawdził.

No i tak sobie jechałem tempem emeryta chociaż miałem wiele przygód mniejszych czy większych.

Na drugim przejeździe Plane rajd zakończyłbym dwa razy :lol: Najpierw po zwisie ekranu ledwo się wybroniłem z paskudnej "ryby" przy dużej prędkości. Później w najszybszym miejscu odcinka "na szczycie" coś mnie sponiewierało, auto zaczęło się obracać i przywaliłem tyłem w drzewo. Myślałem, że już po zabawie... o dziwo auto nie zgasło więc nawrót i ogień. Auto się nawet za mocno nie pokrzywiło :shock:

Najwięcej problemów miałem jednak na stryckovym. Na pierwszym przejeździe tego OS na pierwszym szutrowym zakręcie wypluło mnie na pobocze i zabrałem jakiegoś safeciarza :roll:

Na drugim przejeździe, kawałek dalej ale nadal na szutrze mnie dziwacznie sponiewierało... najpierw wypluło mnie i ustawiło tyłem do jazdy na polu po prawej :roll: Nie chciałem cofać bo nie widziałem czy znowu jakiegoś foto czy innego safety nie zgarnę, więc zakręciłem długaśnego bączka do przodu ze stresem czy nie "spadnę" z odcinka w kosmos bo kiedyś takie coś mi się przydarzyło... uciekło z 10 sekund. Ledwo ruszyłem dalej i nie wiem jakim cudem ale zatrzymały mnie te małe kamyczki które leżą na drodze na podjeździe pod górkę. Co nie ruszyłem to auto się odwracało o 180 stopni :shock: Ruszam - puk i znowu mnie obraca. Myślałem, że mnie coś trafi :???: W końcu się wygrzebałem ale uciekło na tym OSie pewnie kolejne 50 sekund. Wściekły byłem więc sobie zrobiłem przerwę.

Dokończyłem dopiero dzisiaj po pracy.

 

Jak mówię - moje czasy to wstyd. Ale jest meta i to cieszy. Przy obecnej formie na więcej nie mam co liczyć. Będzie ok jeśli jakiś punkcik dowiozę (na razie 7 plac).

Gratki Wełniacz. Fajne czasy robiłeś. Ja już do Ciebie nie mam podejścia :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety tego rajdu nie pojadę, trasy w ryśku mi się popieprzyły jak wgrałem ten nowy francuski, poczekam na kompa i tak będę na nowo instalował, nie mam już nerwów na laptoka... Aha i czy ktoś wie co z Carfitem? w sensie czy chce żeby jego logos się pojawił na naszej karoserii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki Wełniacz. Fajne czasy robiłeś. Ja już do Ciebie nie mam podejścia :oops:
Jak sam mówisz nic nie jeździsz a ja średnio 1-3h dziennie, czasem z dzień czy 2 sobie przerwę zrobię a tak to jestem wjeżdżony bo dużo gram. Fajnie, że dojechałeś :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...