Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 951c2e23bd

 

same szutry, bez takiej weny twórczej jaką miałem wczoraj po alkoholu :roll:

hasło 'forum' reduced, jak poprzednie dwa wygasną to wymyślę coś extra :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orlen ukonczony z 1 bledem... obrot w ciasnym miejscu miedzy skarpa a drzewami i cofanie dlugie i strata 15 sekund. Poza tym bledem jazda na 100% szybka i czysta. Rzutem na taśme o 0,36s prowadze w Nce póki co przed Jarkiem Cebulą. Cały się trzęsę :mrgreen: Ide po browar na uspokojenie :cool:

Wełniacz, gratuluję :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mam taką passę, że mam ochotę pogryźć kierownicę. Potrenowałem trochę w weekend i już jako tako zacząłem czuć auto.

 

OS 1 tradycyjnym jak na mnie tempem - strata 11 sek do Wełniacza. Na tym OS mnie to nie dziwi. 7 czas jednak był

OS 2 zaczął się przygodą bo niedohamowałem się do PIERWSZEGO ZAKRĘTU/NAWROTU. Później jazda taka trochę szarpana ale po międzyczasach widzę, że znowu 7 czas by był... gdyby nie to, że na tej fajnej szybkiej hopie auto nie skleiło po lądowaniu, postawiło mnie na dwa koła i generalnie nie byłby to problem gdyby nie to, że musiałem atakować pobocze żeby uniknąć dacha... którego i tak nie uniknąłem. Daszek przy 160 km/h mógł się skończyć tylko w jeden sposób.

 

Po SR wróciłem do jazdy ale znowu kawałek przed mnie podbiło na cięciu i kolejne dachowanie. Do mety dojechałem ale do kolejnego OS już nie wystartowałem bo zabrakło chęci i motywacji.

 

 

Przydałaby mi się dłuższa przerwa od RBR. W tym momencie nie mam kompletnie frajdy z jazdy.

 

Gratki Wełniacz za fajny wynik. Ciekawe czy Sławkowi uda się utrzymać Twoje tempo :)

 

Rajd mógłby się już skończyć. Mamy dwóch zawodników w punktowanej ósemce w generalce :twisted: Gratki chłopaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki Wełniacz za fajny wynik. Ciekawe czy Sławkowi uda się utrzymać Twoje tempo :)
Dzięki, myślę że Sławek nie da rady bo tempo musiałby mieć mocno ryzykowne :roll: Trochę szkoda, że obróciłem się na 2 oesie i straciłem naście sekund bo walka z Łukaszem Góralikiem byłaby ciekawa, chociaż może dzięki temu dzwonowi zrozumiałem, że jadę o 1% za szybko i to mi dało metę z dobrym wynikiem. Niestety koniec szutrów w tym sezonie więc koniec równej walki z czołówką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem trochę zły więc napiszę wrażenia z opóźnieniem. Cały weekend trenowałem szutry, wyczułem pewien progress w umiejętnościach i znów poczułem samochód na luźnym. Zdawałem sobie sprawę, że do rekordów odcinków jeszcze mam daleko ale wydawało mi się, że o 8 miejsce powoli możnaby zacząć walczyć :)

 

Generalnie połowę rajdu przejechałem czystym, dynamicznym tempem. Jestem bardzo zadowolony z wyników na SS2. Potem gdy drugi raz jechałem New Bobs II zaliczyłem 2 spektakularne wyloty z trasy ale nawet ryski nie zrobiłem. No ale straciłem sporo, potem zrobiło sie nerwowo i starałem się uspokoić jazdę aby dotrzeć do mety. Na przedostatnim odcinku (którego nota bene zupełnie nie czuje i nie lubię) przy niewielkiej prędkości uderzyłem bokiem w skarpę... i koniec... 200 metrów do mety odcinka.

Teraz patrząc na wyniki niesmak jest mniejszy bo z moimi czasami i tak byłbym daleko.

Mały filmik zrobiłem z Orlenu ->

 

Koniec szutrów na ten sezon. Dziś jeszcze poleciałem NewBobs II na pełnej paszczy i miałem banana na ryju. Wziąłem się już dziś na asfalt - póki co zapoznawałem się z nawierzchnią driftując trochę po francji i czeskich OS'ach. Znów mam ciśnienie, żeby się dobrze przygotować choć rajd szykuje się deszczowy.

 

Gratulacje Panowie Wełniacz i kapic za świetną postawę i dobrze rokujące wyniki, oby już nie uległy zmianie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen::mrgreen:

takie testy sobie robię jednodniowe w arcade i biję swoje pb :razz:

wreszcie są efekty :lol: chyba dzięki działającemu wreszcie force feedback :roll: na razie powoli i odcinki znane ale na frajerze najpierw 3 sekundy :shock: potem jeszcze 1 :shock:

co oczywiście i tak nie przełoży się na wrsmp :mrgreen: ale jest przyjemnie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wirtualne warunki na trasie odpowiadają tym rzeczywistym, które były gdy rajd Dolnośląski rozgrywany był " na żywo". Nie wiem czy ktoś dotrze do tych 2 ostatnich mokrych pętli w ogóle patrząc na liczbę i układ odcinków :roll: Mi termin operacji na przepukline na styczeń się przesunął a że mam urlop 2 tygodnie (spokojnie Pablonas bez nerwów :mrgreen: :wink: ) to coś tam potrenuję w wolnych chwilach :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zainstalowanego rbra, mam rozpieprzone DVD w lapie, nie mam zainstalowanej kierownicy, nie mam swoich setów do p106, jutro jade do Wrocławia...chyba od razu odpuszczę Dolnośląski... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mega zajob na uczelni. Może w weekend pojadę bez napinania się. Jestem zaskoczony ze tak wiele odcinków jest po suchym :) Nie będzie łatwo bo odcinków sporo ale powalczymy. :) Może znów zachce mi się sklecić jakiś filmik :) Spodobało mi się, szkoda tylko, ze FRAPS mnie trochę ogranicza. ;)

 

Tak sobie pomyślałem, że na kolejny sezon fajnie byłoby zrobić nowe wypasione oklejenie. A już byłoby gites majonez jakby w końcu wyszła N14. Jak tam nasza strona internetowa ?? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga - historyczna chwila - ukończyłem rajd dolnośląski :mrgreen::mrgreen:

powoli i z kupą błędów ale choć przez parę minut będę się cieszył 2 miejscem w klasie (na razie jechało sześciu :razz: )

dwa dachy :cool: brak chłodnicy na ostatnich trzech oesach, dwa odcinki superally, przejazd dwóch i pół oesu z rąbniętym drążkiem kierowniczym - force feedback chciał ręce urwać :cool: ale nic to :roll:

momentami osiągałem nawet niezłą prędkość - problem leży w tym jak ją utrzymać :mrgreen::mrgreen:

 

rada - ten czeski z szykaną z beczek w lesie - na intermediatach (takie założyłem na pętlę dry/damp/wet) to nieporozumienie - na szutrowych łącznikach ciągnie autem we wszystkie strony (bym lepiej znał i wiedział, że to ten, to bym wybrał mokre gumy :wink: na ostatniej pętli dały radę - tylko, że cięcie pozbawiło mnie chłodnicy :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slesz petla 11-13 tylko na Wetach, mogłeś zapytać a byśmy podpowiedzieli chociaz i tak tam nie dostałeś SR :cool: Oglądałem Twój przejazd i dzielnie walczyłeś, 17 SS tego dawno nie było. Gratuluje, że już masz to za sobą a my będziemy musieli się męczyć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...