Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

Śmignąłem z marszu rajd założony przez Łukasza. Jechało się fajnie ale bez błędów się nie obyło. Co ciekawe, na oslim zobaczyłem pulpit, a nigdy mi się to nie zdarzało. Ustawiłeś Łukasz coś nadzwyczajnego na tym OSie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełniacz, Pablonas, lub ktos inny bywający na e-rajdy, potrzebuje podpowiedzi, gdzie na forum e-rajdy można rzucić propozycję umożliwienia startów w WRSMP 2011 samochodami klasy historycznej?

 

Coś mi sie wydaje, że frekwencja w klasach jest już na tyle duża, że w każdej klasie znajdzie się odpowiednia ilość zawodników.

Przestaje mnie bawić jazda przednim napędem. Niestety w WRSMP startuje cała masa ludzików, którzy poświęcają 23h dziennie na jazdę. Ostatni rajd pokazał, że w S1600 trzeba być jakimś cholernym cyborgiem, żeby wejść do pierwszej dziesiątki ;) Szedłem wszystko co potrafiłem Clio, jechałem na niezłych setach, ale koniec drugiej dziesiątki i dzika napinka...to nie to. Wolę przejechać bokiem i z przyjemnością Volvem szutrowe rajdy, a na asfalty zasiąść w Lancerze Evo6,5 Agrupy.

 

tyle ode mnie.

Karkonoski jadę w Clio, ale spacerowym tempem, bo nic nie zwojuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z moją obecną formą nie wiem czy też nie przesiadłbym się na jakieś takie kosmiczne wozidło. Szkoda, że bmw jeszcze się na pluginie nie pojawiło :)

 

Co do propozycji na forum e-rajdy. Gdzie to pisać nie mam pojęcia bo na forum e-rajdy jestem jeszcze rzadziej niż na OSesach. IMO warto z taką prośbą warto wyjść jako team, a nie osoba prywatna. Spróbuję zagadać do FIA w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaskoczę Was. Chęć wbicia się do czołówki wciąż mnie motywuje do treningów i chwilami wydaje mi się, że powoli się zbliżam. Mimo to są chwile kiedy mam ochotę na efektowną jazdę, a nie napinkę na czas z kolesiami, którzy przejechali każdy oes 10000 razy. Klasa historyczna to moim zdaniem świetny pomysł - na pewno będą chętni, sam myślę, że od czasu do czasu bym skorzystał z tej możliwości. Jak wchodzą nowe OS'y typu Sumburk to nagle okazuje się, że tylko kilka osób potrafi pojechać szybko słuchając opisu z błędami, wtedy widać kto jest naprawdę dobry, a wszelakiej maści upalacze zjadają ogony stawki.

 

Pojechałem wczoraj szkolny rallysprint i rajdzik Wełniacza. Szkolny poszedł dobrze, ale poniżej 1.19 nie umiem narazie zejść. A u Wełniacza byłem już po piwku, a to nic dobrego nie wróży :mrgreen: Ale wciąż tęsknię za forumowymi turnijami, gdzie startowało 10-12 osób. To była naprawdę fajna zabawa. :)

 

Osobiście przyjemnie mi się jeździ w Asfaltowym Pucharze Polski - jest tam kilku zawodników, z którymi nawiazuję walkę i wtedy emocje są duże i miło się jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z klasą historyczną jest moim zdaniem świetny. Sam zaczynam się zastanawiać, jak będzie wyglądał nastepny sezon, w czym tak na prawde chce wystartować, żeby rywalizacja była zdrowa, a nie jak nadmienił kolega, walka z cyborgami, którzy walą na pedał po 27 godzin dziennie. Wogóle to ciekawe jak będzie wyglądał następny sezon, bo WRC oficjalnie kończy kariere :D Wszyscy sie przesiądą do S2000 i N4 LOL .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogóle to ciekawe jak będzie wyglądał następny sezon, bo WRC oficjalnie kończy kariere :D Wszyscy sie przesiądą do S2000 i N4 LOL .

Po którymś rajdzie w tym roku FIA dziamgolił coś o wycofaniu klasy WRC tylko dlatego, że rajd w generalce wygrało auto S2000.... Co ma piernik do wiatraka ja pytam ? Takie rzeczy się zdarzają, chłopaki w WRC mieli gorszy dzień, pojechali słabo, wydzwonili, kolega w S2000 pojechał perfekcyjnie i wygrał rajd. Tylko się cieszyć, że rywalizacja jest ciekawa, że nawet słabsze auto może wygrać rajd.

Moim zdaniem wycofanie WRC w realu nie powinno w żaden sposób wpływać na rywalizację wirtualną. W moim odczuciu im więcej klas, im więcej aut, im bardziej te auta są wobec się konkurencyjne i im bardziej są specyficzne tym rywalizacja ciekawsza. Jak wywalą WRC to część chłopaków zmuszona będzie jechać w innej klasie, a część pójdzie się bawić do innej piaskownicy... po co ?? WRC jest fajne, piekielnie szybkie, super się prowadzi, ale też wymaga naprawdę dużych umiejętności. To klasa naprawdę dla mistrzów.

 

Zapomniałem dodać, że DF GT sprawuje się niesamowicie dobrze. To zupełnie inna bajka. Trochę mi hamulec hałasuje, ale w sumie niewielki feler, w rajdówce musi być głośno. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak FIA wycofa WRC to może się liczyć z tym, że częśc ludzi odejdzie z WRSMP - a to oznaczało by konkretny deficyt budżetowy dla E-RAJDY.PL . Tak więc nie sądzę. Zgodzę się z Tomkiem, że im więcej klas, tym rywalizacja staje się ciekawsza (na pewno nie dla chłopa co jeździ WRC i objeżdża go A5 :) ) i dlatego tymbardziej powinna być poszerzona o klasę historyczną. Jeżeli Pablonasowi uda się nawiązać dialog z FIFĄ to będzie git fasolka - bo sam chyba zapodam jakiegoś historyka do garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faldżip, ano nie przewidzieli. Ale to nie znaczy, że się nie da. Jeździłeś Volvo 242 na pluginie ?? Jeżeli nie to instaluj obowiązkowo, genialnie wykonany model, wręcz bajecznie, twórcy dołączyli programik gdzie można sobie wybrać lampy z różnych okresów produkcji, różne spoilery na klapie czy elektrownie. A do tego auto prowadzi się bardzo przyjemnie, prawdziwe rasowe, mocne RWD, jest bardzo nerwowe, trzeba się zdrowo nakręcić żeby jechało prosto.

 

Jeżeli Pablonasowi uda się nawiązać dialog z FIFĄ to będzie git fasolka

Udać się na pewno uda, FIA to nie papież żeby sie trzeba było umawiać na audiencję. :mrgreen: Ja bardziej zastanawiam się ile fochów w tej rozmowe strzeli wyżej wymieniony... Z jednej strony chłopaki robią kawał dobrej roboty i bardzo to doceniam, szanuję, ale są chwile kiedy zachowują się albo jak dzieci albo jak organizacja typu PZM... Bardzo dążą do urealnienia rozgrywek i fajnie, tylko dlaczego do tej pory nie ma możliwości modyfikacji zarówno opisu jak i głosu pilota ?? To moim zdaniem największa wada ich postępowania. Mają duży wpływ na rozwój Pluginu a mimo to temat pilota pozostaje zamknięty. Argument, że nie każdy sobie poradzi z modyfikacjami do mnie nie przemawia. Tekstury też trzeba umieć robić, podobnie jak setupy. Nie wspomnę, że dobra kierownica to podstawa. Lepiej natomiast zająć się produkcją hiper broszurki, 100 punktowym regulaminem, który większość nie przeczytała albo zrobiła to bardzo pobieżnie. Przez te kilka kartek WRSMP wystartowało tak późno... Jak brakuje kasy to trzeba podnieść wpisowe, większość zapłaci, a jak paru 10 latków przez to nie wystartuje to się tragedia nie stanie.

To ma być zabawa, jeżdżenie, rywalizacja. Reszta moim zdaniem jest bardzo fajna ale niech będzie sprawą drugorzędną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy nie jest to tez sprawa tego, ze w RBR chyba nie przewidzieli aut RWD, co moze sprawiac pewne trudnosci :P

 

 

Volvo jest zrobione odwrotnie :) to FWD jeżdżące na 5 wstecznych :) Dlatego ręcznego nie ma.

Tym autkem jeździ się fantastycznie, i jak napisał Tomek, to jest pozycja obowiązkowa w RBR. Da się nawet bardzo szybko i efektownie pokonywać szutry. Niestety na asfalt to się nie nadaje, a przynajmniej nie potrafiłem zrobić sensownego seta.

 

Co do urealnienia rozgrywek. Jeśli szanowni organizatorzy chcą realizmu, to niech każą zbierać realne budżety na wirtualne starty :) oczywiście wpisowe za każdy rajd (takie samo jak w RSMP) wpłacane na konto organizatora ;)

Likwidacja WRC byłaby kosmiczną wręcz głupotą, bo jest cała masa ludzi, którzy tylko tym latają i w S2000 chętnie się nie przesiądą, bo po co się downgrade'ować.

 

 

temat pilota pozostaje zamknięty.

 

była taka fajna aplikacyjka na bhm, która pozwoliła modyfikować opis trasy, bardzo żałuję, że nie można tego używać, bo czasem to, co komputer mi przekazuje, bywa niezrozumiałe (jeżdżę już ładne pare lat, ale ostatnie czego chce, to jazda zupełnie na pamięć). Więc ta modyfikacja powinna być wg mnie dopuszczona.

 

Myślę ża Pablo spokojnie może sie do Papieża vel FIA, udać na audiencję i przekazać zdanie FSVRT. Myślę też, że przyrost liczby stale startujących zawodników między rokiem 2009 i 2010 jest dobrym argumentem na uruchomienie innych klas. Znalazłem na e-r wątek o rozgrywkach WRSMP 09 i 10, i tam był temat poruszany, ale właśnie możliwe rozdrobnienie klas, było powodem odmowy FIA.

 

Uciekam na Mazury, więc znów nie pojeżdżę cały tydzień :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogóle nie wiem czy też macie problem z tym co ja. Do rzeczy , ostatnio nie upalałem A8 Miśka 6.5 , więc chciałem sobie wsiąść i przypomnieć pare trików na szosie , bo auto mnie zabrało kilka razy do mety - nawet na podium wjechałem :D Lipa, bo nie moge wybrać Misia. Pojawiła się jakaś nowa fizyka do w/w autka, załadowałem i dalej nic. Nie mieszałem nic w garazu, wiec nie wiem o co kaman. Możecie to sprawdzić u siebie ?

 

Dzisiaj spróbuje zainstalować Volvo i mam taki pomysł, żeby wrzucić jakiś testowy rajdzik i tylko na szwedzkiego maka przydział (czytaj volvo). Może być ciekawie , co Wy na to ?

 

No i może zabierzemy sie za jakieś treningi do Karkonoskiego. Ktoś pamięta odcinki z zeszłego roku ?

 

Pozdro :)

 

-- 24 wrz 2010, o 16:29 --

 

sorry, za taki nawał informacji, ale mam taki burdel w głowie po całym tygodniu, że szał normalnie. A tu jeszcze 2 godziny trzeba tyrac !!! Arrghhhhhh !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można by było napisać FIA ,że klasa Open w RSMP jest H zresztą też ,a jest spora grupa ludzi którzy nie ma 13 lat ,i tak jak piszecie RBR to nie jest dla nich cały świat i możliwość takiej jazdy dla samej przyjemności jest jak najbardziej wskazana bo nie każdy ma ambicje i czas żeby walczyć o mistrza polski WRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki pomysł, żeby wrzucić jakiś testowy rajdzik i tylko na szwedzkiego maka przydział (czytaj volvo). Może być ciekawie , co Wy na to ?

Ja jestem za, proponuję zaczekać aż DNL wróci z Mazur, wtedy założe jakąś pojeżdżawkę. W międzyczasie niech sobie każdy zainstaluje i pojeździ trochę :mrgreen: Auto jest trudne, N14 to przy nim ostoja spokoju.

 

Jakiś WRSMP Manager wyszedl i jest niezbedny do gry... http://www.e-rajdy.pl/index.php/wrsmp-manager.html

W pierwszej chwili myślałem, że potrzebują kogoś do pomocy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest aplikacja do obsługi modów typu "Barbórka 2009". Chodzi o to, że za pomoca tego programu instalujesz mod, jedziesz rajd, a zaraz po rajdzie możesz ten mod wyłączyć i grać normalnie. Nie ma wtedy konieczności robienia kopii zapasowych i innych cyrków. E-Rajdy twierdzi, że program jest sprawdzony i nie będzie z nim problemów, ale ja przed zainstalowaniem jednak zrobię sobie kopię zapasową :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...