damianowy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam Słychać jęczącą pompe wspomagania. Szczególnie głośno przy max skręcie . Wymiana oleju wspomagania nie poprawiło sytuacji. w aso twierdzą że pompa pada. Czy szukać używanej czy może regeneracja starej będzie lepszym wyjściem ?. bo zakup nowej odpada W ASO nowa 3tyś netto. W carfit 2,5 tyś . Może ktoś pomóc gdzie mogę kupić używkę ? Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jeśli twoja nadaje się do regeneracji to lepsza droga, ja kupiłem jedną używaną, po miesiącu zaczęła wyć, teraz druga po pół roku też już "jęczy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 kupowałeś używki w Pl? Możw użwyki w usa będą lepsze ,znalazłem jakieś na ebayu za 500zł z opłatami. Regeneracje gdzie można zrobić >? ktoś wie ? okolice Radomia lub podkarpackie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Tak kupiłem w Polsce. Regenerowałem w Poznaniu sprężarkę klimatyzacji, zdaje się robią też pompy wspomagania. Jak chcesz to daj znać i puszcze tobie na PW adres, zawsze możesz wysłać kurierem (dostaniesz rok gwar.) Edytowane 19 Lutego 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 To ja ponownie napiszę (ponownie bo w wątku o Legacy już napisałem) zanim wyłożysz kasę na pompę kup uszczelkę (wlot pompy) i ewentualnie wymień węże. Koszt 10-15 za uszczelkę i 120 za jeden wąż (zasilanie pompy) ceny z ASO. Mi i paru innym osobom pomogło. No chyba, że na 110 procent jesteś pewien, że to pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Ja już niczego nie jestem pewien z tym autem... pada wszystko po kolei... pytałem się czy to może uszczelki i wężyk .ale w aso twierdzą że to pompa. Sami są zdziwieni bo u nich to pierwszy przypadek... może w takiej kolejności : Najpierw wymienię uszczelkę i wężyk - jeśli to nie pomoże to zregeneruje pompę. a jeśli i to nie pomoże to kupię używaną. No coś się musi udać ... Za bardzo nie wiem która to uszczelka i wężyk ,może na rysunku to numer 7 czy 11 ? a wężyk to 10 ? czy 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Ja już niczego nie jestem pewien z tym autem... pada wszystko po kolei... pytałem się czy to może uszczelki i wężyk .ale w aso twierdzą że to pompa. Sami są zdziwieni bo u nich to pierwszy przypadek... może w takiej kolejności : Najpierw wymienię uszczelkę i wężyk - jeśli to nie pomoże to zregeneruje pompę. a jeśli i to nie pomoże to kupię używaną. No coś się musi udać ... Za bardzo nie wiem która to uszczelka i wężyk ,może na rysunku to numer 7 czy 11 ? a wężyk to 10 ? czy 6 Może to pomoże Ci bardziej. Uszczelka jest zaznaczona na czerwono. Numer 34621AC023. Jeżeli chodzi o węże, to oczywiście ciśnieniowe, zarobione na końcach oznaczone 34610AG11A. Nigdy nie rozbierałem takiej pompy, ale czy tam nie ma łożyska, które może być powodem "wycia"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Dzięki wojo . Mam do kupienia używaną pompę z subaru legacy 2,5 GT 2005r i teraz pytanie czy będzie ona pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Dzięki wojo . Mam do kupienia używaną pompę z subaru legacy 2,5 GT 2005r i teraz pytanie czy będzie ona pasować? Jak miałbyś VIN tego GT, byłoby łatwiej. Numer Twojej pompy 34430AG03A. Biorąc VIN np. z tego ogłoszenia: http://www.ebay.com/itm/Subaru-Legacy-GT-5-Speed-2006-subaru-legacy-gt-5-speed-manual-silver-w-black-leather-/331482022052?forcerrptr=true&hash=item4d2dde40a4&item=331482022052&pt=US_Cars_Trucks wychodzi, że pompy mają inne numery OEM: 34430AG040 lub 34430AG041 lub 34430AG0419L Edytowane 20 Lutego 2015 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 wężyk to 34611a ? wężyk od pompy do zbiorniczka oleju. Czyli na rysunku to nr 10 i nr Może lepiej nie bawić się z pompami o innych numerach oem. Z usa można ściągnąć używaną za ok 400 zł. o tym samym numerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBAROMA Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Do "damianowy" : nie kupowac ZADNEJ NOWEJ ALBO UZYWANEJ POMPY WSPOMAGANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Padla na 1000% uszczelka (o-ring) na dolocie weza do pompy!!! Dzisiaj wymienialem w mojej H6.Nie kupowalem oryginalnej uszczelki,tylko kupilem w sklepie z oringami na 99,9% jak w servisie ale za 1zl.!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 ok zawsze można spróbować ,tylko muszę dobrać odpowiedni oring i dam znać jak wyszło. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ja kupowałem do pompy do forka i numer tego oringu to 34439AE020 (nie wiem czy do twojej ten sam). Ktoś wcześniej podał numer miedzianej uszczelki od przewodu ciśnieniowego - to nie ten. A żeby sprawdzić czy to ten oring puszcza albo waz wystarczy odpalić auto i sprawdzić czy w zbiorniczku pojawiają się bąbelki powietrza - wtedy masz nieszczelność. Tylko trzeba go dobrze i ostrożnie zamontować bo u mnie np po włożeniu nowego była nieszczelność. Okazało się ze powtórne wyjecie i włożenie pomogło. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) ok zawsze można spróbować ,tylko muszę dobrać odpowiedni oring i dam znać jak wyszło. dzieki Dobierając nieoryginalny o-ring złamałem przy dokręcaniu aluminiowy króciec (o-ring był minimalnie grubszy od oryginału): http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67024-halasujaca-pompa-wspomagania-h6/page-2#entry2170080 Także polecam zaoszczędzić sobie problemów i udać się od razu do ASO po właściwy o-ring (zwłaszcza, że kosztuje niecałe 10zł). Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się