Skocz do zawartości

pada pompa wspomagania- kupie używaną


damianowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Słychać jęczącą pompe wspomagania. Szczególnie głośno przy max skręcie .

 

Wymiana oleju wspomagania nie poprawiło sytuacji. w aso twierdzą że pompa pada.

 

Czy szukać używanej czy może regeneracja starej będzie lepszym wyjściem ?.

bo zakup nowej odpada W ASO nowa 3tyś netto.

W carfit 2,5 tyś .

Może ktoś pomóc gdzie mogę kupić używkę ?

Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kupiłem w Polsce. Regenerowałem w Poznaniu sprężarkę klimatyzacji, zdaje się robią też pompy wspomagania. Jak chcesz to daj znać i puszcze tobie na PW adres, zawsze możesz wysłać kurierem (dostaniesz rok gwar.)

Edytowane przez gryka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja ponownie napiszę (ponownie bo w wątku o Legacy już napisałem) zanim wyłożysz kasę na pompę kup uszczelkę (wlot pompy) i ewentualnie wymień węże. Koszt 10-15 za uszczelkę i 120 za jeden wąż (zasilanie pompy) ceny z ASO. Mi i paru innym osobom pomogło. No chyba, że na 110 procent jesteś pewien, że to pompa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już niczego nie jestem pewien z tym autem... pada wszystko po kolei...  pytałem się czy to może  uszczelki i  wężyk .ale w aso twierdzą że to pompa.

Sami są zdziwieni bo u nich to pierwszy przypadek...


może w takiej kolejności :

Najpierw wymienię uszczelkę i wężyk - jeśli to nie pomoże to zregeneruje pompę.

a jeśli i to nie pomoże to kupię używaną.

No coś się musi udać ...


Za bardzo nie wiem która to uszczelka i wężyk ,może na rysunku to numer 7 czy 11 ? a wężyk to 10 ? czy 6

 

post-20536-0-40200900-1424424759_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już niczego nie jestem pewien z tym autem... pada wszystko po kolei...  pytałem się czy to może  uszczelki i  wężyk .ale w aso twierdzą że to pompa.

Sami są zdziwieni bo u nich to pierwszy przypadek...

może w takiej kolejności :

Najpierw wymienię uszczelkę i wężyk - jeśli to nie pomoże to zregeneruje pompę.

a jeśli i to nie pomoże to kupię używaną.

No coś się musi udać ...

Za bardzo nie wiem która to uszczelka i wężyk ,może na rysunku to numer 7 czy 11 ? a wężyk to 10 ? czy 6

Może to pomoże Ci bardziej. Uszczelka jest zaznaczona na czerwono. Numer 34621AC023.

Jeżeli chodzi o węże, to oczywiście ciśnieniowe, zarobione na końcach oznaczone 34610AG11A.

Nigdy nie rozbierałem takiej pompy, ale czy tam nie ma łożyska, które może być powodem "wycia"?

post-13696-0-90113000-1424426099_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wojo .

Mam do kupienia używaną pompę z subaru legacy 2,5 GT 2005r i teraz pytanie czy będzie ona pasować?

Jak miałbyś VIN tego GT, byłoby łatwiej. :)

Numer Twojej pompy 34430AG03A.

Biorąc VIN np. z tego ogłoszenia:

http://www.ebay.com/itm/Subaru-Legacy-GT-5-Speed-2006-subaru-legacy-gt-5-speed-manual-silver-w-black-leather-/331482022052?forcerrptr=true&hash=item4d2dde40a4&item=331482022052&pt=US_Cars_Trucks

wychodzi, że pompy mają inne numery OEM:

34430AG040 lub

34430AG041 lub

34430AG0419L

Edytowane przez WOJO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do "damianowy" : nie kupowac ZADNEJ NOWEJ ALBO UZYWANEJ POMPY WSPOMAGANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Padla na 1000% uszczelka (o-ring) na dolocie weza do pompy!!!

Dzisiaj wymienialem w mojej H6.Nie kupowalem oryginalnej uszczelki,tylko kupilem w sklepie z oringami na 99,9% jak w servisie ale za 1zl.!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem do pompy do forka i numer tego oringu to 34439AE020 (nie wiem czy do twojej ten sam). Ktoś wcześniej podał numer miedzianej uszczelki od przewodu ciśnieniowego - to nie ten.

 

A żeby sprawdzić czy to ten oring puszcza albo waz wystarczy odpalić auto i sprawdzić czy w zbiorniczku pojawiają się bąbelki powietrza - wtedy masz nieszczelność. Tylko trzeba go dobrze i ostrożnie zamontować bo u mnie np po włożeniu nowego była nieszczelność. Okazało się ze powtórne wyjecie i włożenie pomogło.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zawsze można spróbować ,tylko muszę dobrać odpowiedni oring i dam znać jak wyszło.

dzieki

 

Dobierając nieoryginalny o-ring złamałem przy dokręcaniu aluminiowy króciec (o-ring był minimalnie grubszy od oryginału):  http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67024-halasujaca-pompa-wspomagania-h6/page-2#entry2170080

Także polecam zaoszczędzić sobie problemów i udać się od razu do ASO po właściwy o-ring (zwłaszcza, że kosztuje niecałe 10zł).

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...