yoink Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie??? http://satistechpolska.pl/oferta/subaru-zamykanie-blokow-tuning-silnika-subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 ciekawe ile takie coś kosztuje i przy jakiś mocach zaczyna to mieć sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 I ciekawe czy już ktoś jeździ na tym i jak z chłodzeniem silnika i głowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ciekawe jak to kosztowo wychodzi w porównaniu z tulejami Darton MID... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Myślę ze ma to sens przy mocach 350+ Koszt strzelam pewnie od 1000 do 3000 zł. Ale Fanie ze ktoś zaczął robić w Polsce takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Tutaj też coś podobnego robią: http://krasnobrodzka-racing.com/pl/subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 I ciekawe czy już ktoś jeździ na tym i jak z chłodzeniem silnika i głowic? Mysle ze takie same chłodzenie toc to nie jest zalene wszystko tyko z obu stron na końcach cylindrów podejrzewam ze środek jak pusty jak w originale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 w 2.0 się sprawdza w 2.5 problemy z chłodzeniem, czyli u mnie odpada koszt 1200pln netto do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 W 2.0 nie widzę sensu, o ile ktoś nie idzie grubo ponad 400. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 W 2.0 nie widzę sensu, o ile ktoś nie idzie grubo ponad 400. ale już w WRXie to może mieć sens np. przy remoncie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Na otwartym bloku spokojnie można zrobić 300KM+,dobra mapa i można spokojnie śmigać. Przy takich "operacjach" zamykania bloków,warto dobrze dobrać materiały,sposób i miejsce ich rozmieszczenia,dobrze policzyć rozszerzalność cieplną w różnych warunkach i obciążeniach. Nie jest to takie proste i łatwe.Co bardziej wgryzieni w temat,już rozbierali takie silniki z zamkniętymi blokami sposobami podanymi wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 no moje maleństwo raczej takich mocy nie będzie miało, więc niech sobie ten otwarty grzecznie siedzi na miejscu i ładniutko pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Na otwartym bloku spokojnie można zrobić 300KM+,dobra mapa i można spokojnie śmigać. Przy takich "operacjach" zamykania bloków,warto dobrze dobrać materiały,sposób i miejsce ich rozmieszczenia,dobrze policzyć rozszerzalność cieplną w różnych warunkach i obciążeniach. Nie jest to takie proste i łatwe.Co bardziej wgryzieni w temat,już rozbierali takie silniki z zamkniętymi blokami sposobami podanymi wyżej. Dokładnie. Poza tym jest inna kwestia, o której nikt nie wspomina. Bloki zamknięte były zamknięte bo taka była technologia, nie umiano ich robić inaczej. Niestety to zawsze powodowało problemy z chłodzeniem i dlatego wprowadzono blok, który miał zapewniać wytrzymałość zamkniętego i chłodzenie otwartego, czyli półzamknięty. Pomysł sam w sobie bardzo dobry, a że 2.5 ma problemy to jakby efekt uboczny całej konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 w 2.5 problemy z chłodzeniem, czyli u mnie odpada pisałem o tym , chyba jakieś trzy lata temu , jak pierwsze wynalazki powstawały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się