yoink Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie??? http://satistechpolska.pl/oferta/subaru-zamykanie-blokow-tuning-silnika-subaru/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 ciekawe ile takie coś kosztuje i przy jakiś mocach zaczyna to mieć sens Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 I ciekawe czy już ktoś jeździ na tym i jak z chłodzeniem silnika i głowic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Ciekawe jak to kosztowo wychodzi w porównaniu z tulejami Darton MID... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolo Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Myślę ze ma to sens przy mocach 350+ Koszt strzelam pewnie od 1000 do 3000 zł. Ale Fanie ze ktoś zaczął robić w Polsce takie rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Tutaj też coś podobnego robią: http://krasnobrodzka-racing.com/pl/subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 I ciekawe czy już ktoś jeździ na tym i jak z chłodzeniem silnika i głowic? Mysle ze takie same chłodzenie toc to nie jest zalene wszystko tyko z obu stron na końcach cylindrów podejrzewam ze środek jak pusty jak w originale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoink Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 w 2.0 się sprawdza w 2.5 problemy z chłodzeniem, czyli u mnie odpada koszt 1200pln netto do zamknięcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 W 2.0 nie widzę sensu, o ile ktoś nie idzie grubo ponad 400. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 W 2.0 nie widzę sensu, o ile ktoś nie idzie grubo ponad 400. ale już w WRXie to może mieć sens np. przy remoncie silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Na otwartym bloku spokojnie można zrobić 300KM+,dobra mapa i można spokojnie śmigać. Przy takich "operacjach" zamykania bloków,warto dobrze dobrać materiały,sposób i miejsce ich rozmieszczenia,dobrze policzyć rozszerzalność cieplną w różnych warunkach i obciążeniach. Nie jest to takie proste i łatwe.Co bardziej wgryzieni w temat,już rozbierali takie silniki z zamkniętymi blokami sposobami podanymi wyżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 no moje maleństwo raczej takich mocy nie będzie miało, więc niech sobie ten otwarty grzecznie siedzi na miejscu i ładniutko pracuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Na otwartym bloku spokojnie można zrobić 300KM+,dobra mapa i można spokojnie śmigać. Przy takich "operacjach" zamykania bloków,warto dobrze dobrać materiały,sposób i miejsce ich rozmieszczenia,dobrze policzyć rozszerzalność cieplną w różnych warunkach i obciążeniach. Nie jest to takie proste i łatwe.Co bardziej wgryzieni w temat,już rozbierali takie silniki z zamkniętymi blokami sposobami podanymi wyżej. Dokładnie. Poza tym jest inna kwestia, o której nikt nie wspomina. Bloki zamknięte były zamknięte bo taka była technologia, nie umiano ich robić inaczej. Niestety to zawsze powodowało problemy z chłodzeniem i dlatego wprowadzono blok, który miał zapewniać wytrzymałość zamkniętego i chłodzenie otwartego, czyli półzamknięty. Pomysł sam w sobie bardzo dobry, a że 2.5 ma problemy to jakby efekt uboczny całej konstrukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 w 2.5 problemy z chłodzeniem, czyli u mnie odpada pisałem o tym , chyba jakieś trzy lata temu , jak pierwsze wynalazki powstawały Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now