Os_ Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Szanowne forum, proszę o podpowiedź. Jaką widzieli byście turbosprężarkę w poniższym setupie? Impreza STI 2002 stroker na 2.2 zakuty FMIC wydech 3 cale Ma służyć do zabawy i pojeżdżawek, mile widziany jakiś dół, moc około 400 KM. Wiem, że dołowi FMIC nie pomaga ale tego już nie chcę zmieniać. W tej chwili jest FP Green i podjąłem decyzję przed strojeniem, że dość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) TD5 G20..... z G16 możesz mieć problem z okolica 400km ,ale dół bedzie wyczuwalnie lepszy..... Napisz coś bliżej, jak ci jedzie z Twoim obecnym wiaderkiem? Rozumiem, że nie jesteś zadowolony..? Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Kts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wcześniej, jak był 2.0 to się zaczynało coś dziać od 4.000 obr. Na pojemności 2.2 nie wiem ile się poprawiło, nie wystrojone, nie jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ja bym zostawił FP Green. Jak by miał być na ulicę, to rzeczywiście fajnie jest mieć mocny dół, ale do zabawy...po co? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) FP Green ja mam FP HTA 68 na storkerze 2,2 i wydech 3 cale i powiem Ci że ładnie ciągnie od samego dołu i podejrzewam, że skoro masz FMIC to dużo turbo Cię nie podratuje. Jest myk z odwróceniem kolektora i wtedy są dużo krótsze przewody do intercoolera i wtedy poprawi Ci się dół. Ewentualnie rozważ podtrzymanie turbo Ja bym zostawił FP Green. Jak by miał być na ulicę, to rzeczywiście fajnie jest mieć mocny dół, ale do zabawy...po co? szczerze powiem, że mnie zadziwiłeś powyższym Edytowane 14 Stycznia 2015 przez rybek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) ja mam FP HTA 68 na storkerze 2,2 i wydech 3 cale i powiem Ci że ładnie ciągnie od samego dołu i podejrzewam, że skoro masz FMIC to dużo turbo Cię nie podratuje. Jest myk z odwróceniem kolektora i wtedy są dużo krótsze przewody do intercoolera i wtedy poprawi Ci się dół. Ewentualnie rozważ podtrzymanie turbo Wszyscy mądrzy mówią, że trochę pomoże a ja się raczej upewniam w tym, że mi to wystarczy . Nie chce za bardzo rezygnować z mocy. ALS = komputer = dużo $ i ta opcja odpada. Już mam naprawdę dosyć "modyfikowania', wydawania $ i patrzenia na samochód. Ile masz KM/Nm ? Ja bym zostawił FP Green. Jak by miał być na ulicę, to rzeczywiście fajnie jest mieć mocny dół, ale do zabawy...po co? To chyba na odwrót. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Os_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 To chyba na odwrót. To nie prościej było diesla wsadzić z górą momentu na początku obrotów. Dla mnie kwintesencja samochodu sportowego to jazda do odcinki, gdzie mam moc bez zadyszki i tak najczęściej się konstruuje silniki do sportu. Chyba że jest regulaminowe gardło w dolocie to się jakoś to obchodzi na różne sposoby ale to jest nienaturalne zjawisko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wszyscy mądrzy mówią, że trochę pomoże a ja się raczej upewniam w tym, że mi to wystarczy . Nie chce za bardzo rezygnować z mocy. ALS = komputer = dużo $ i ta opcja odpada. Już mam naprawdę dosyć "modyfikowania', wydawania $ i patrzenia na samochód. Ile masz KM/Nm ? ja mam 344/480 świetnie Cię rozumiem ale boję się, że to nie wystarczy bo jeśli masz taką samą turbinę jak ja to. Przecież do 400 KM wystarczy Ci TIMIC (ewentualnie natrysk wody) i zobaczysz jak jest różowo:-) a jesteś przed remapem więc przemyśl dobrze temat. Chyba forumowicz ferdek w 2,5T przechodził z FMIC na TMIC do upalania. na twoim miejscu skupiłbym się na momencie zamiast na mocy. Dodatkowo tematem jest kolektor równoodległościowy który poza wadą (brak bulgotu) poprawia parametry :-) To chyba na odwrót. To nie prościej było diesla wsadzić z górą momentu na początku obrotów. Dla mnie kwintesencja samochodu sportowego to jazda do odcinki, gdzie mam moc bez zadyszki i tak najczęściej się konstruuje silniki do sportu. Chyba że jest regulaminowe gardło w dolocie to się jakoś to obchodzi na różne sposoby ale to jest nienaturalne zjawisko oczywiście zależy jakie zabawy/pojeżdżawki ale przypuszczam, że o tor tutaj nie chodzi więc ja wolę mocny dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 rybek każdy chce mieć mocny dół, ja również. Ale jak mam to okupić puchnięciem silnika w górnych partiach obrotów to podziękuję za taką charakterystykę silnika w samochodzie sportowym, który ma dawać mi frajdę z szybkiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 A co myślicie o FP HTA 71 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie chce zakladac podobnego tematu, wiec zapytam tu. Szykuje mi sie remap i tak sobie pomyslalem, ze moze wrzucilbym inne turbo. Cos co ladnie wstaje z dolu, ale z wiekszymi mozliwosciami niz TD04. Nie celuje w niewiadomo jakie moce, wszystko seria poza przelotem i walbro. Chcialbym miec w miare szybko dostepne niuty i km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 To zostaw swoją dmuchawkę.Po remapie możesz wyciągnąć zdrowe ~240-250KM i sporo niutków więcej od serii. Będzie wcześniej wstawać,przebieg momentu będzie dużo bardziej korzystny,faktycznie,górny zakres obrotów na tej turbinie,powalać nie będzie. Jak będziesz bardzo uparty,to może VF35 z 2,0 STi,będzie trochę później wstawać,ale góra i możliwości mocowe większe. Tylko czy silnik to wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) a jakies vf28 czy cus? Generalnie chcialbym celwac w okolo 280km, ale zeby wstawalo w miare wczesnie jak td04 albo wczesniej Edytowane 18 Stycznia 2015 przez ggggtt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 vf28 to fajne turbo - ale nadal wszystko zalezy od tego co chcesz osiagnac. Ja bym szczerze mowiac zostal przy tym td04, jesli juz tam jest - okolice 240-260KM i ilustam nm sa dosc realne, a to uczyni GT dosc szybkim autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 rozumiem, ale jakbym chcial wiecej niz te 240-260km ale zeby wstawalo w miare wczesnie to co wybrac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 vf35 albo vf28 - obie sa dosc dobrymi opcjami - wlasciwie to chyba wiekzosc w sumie dosc malych subarowych vf-ek bedzie w miare ok i da szanse na okolice 300, nawet 320-330KM - ale tak szybko jak td04 to raczej wstawac nie beda. Kwestia co jest dla Ciebie priorytetem. Jesli auto ma byc na codzien - zostawilbym tak jak pisalem wczesniej - td04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 A co powiecie na vf30 ? Wpadło mi coś takiego w łapy, i nie wiem czy zostawić na półce czy oddać dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 To odpowiednik vf34 na lozyskach slizgowych, wiec z nieco slabszym spoolem. Tez w sumie fajne turbo, ale z nieco slabszym spoolem. W Japonskich STI byly zdaje sie montowane w latach okolo 2000-2002 czy jakos tak. Nadal wszystko zalezy od oczekiwan i setupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Oczekiwania sa takie, zeby wstawalo w miare wczesnie na ciasnych zakretach i nie puchlo na dlugich prostych. Da sie znalezc zloty srodek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Duze turbo z antylagiem (A za reszte zaplacisz karta MasterCard ) Edytowane 18 Stycznia 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Auto ma też być na codzień Antylag spoko opcja, można postraszyć przechodniów, ale autem tez sie poruszam na codzien. A co siedzi w gc8 sti? ktoras vf czy td05? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak się bawić to TD04L bym przerobił na na 16 albo nawet 19t Wstanie równie szybko jak seria a dmuchnie nawet 300-320KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Szczerze mowiac to pierwsze slysze o przerabianiu td04. Co dokladnie jest tam przerabiane? Kto w pl się tego podejmuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jest kilka miejsc ale tu ich nie zareklamuję z oczywistych względów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 wrzuc na pw kto, a tutaj napisz co dokladnie przerabiane jest w tej td04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się