blasterpl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) 1. delikatne ale jednak wyraźne stukanie silnika przy wchodzeniu na obroty (przy stałych obrotach i przy schodzeniu z obrotów cisza). Zdecydowanie bardziej słychać na zimnym silniku , przy ciepłym dużo ciszej. 2. Drugi problem mysle ze zwiazany ze źle zrobionym remapem. Remap robiony we Wrocławiu (narazie może bez nazwy firmy) i jak dla mnie to robota spartolona bo: - zapala się check no i auto przestaje jechać (nieraz wystarczy wyłączyć silnik na chwile i jest ok a innym razem check potrafi świecić 2 dni i nic nie pomaga) . Obecny właściciel nie sczytywał kodów . - Auto po odpaleniu na zimno nierówno pracuje na wolnych obrotach. Nie nazwał bym tego falowaniem obrotów , raczej takie gwałtowne spadki obr. o 100-200 obr i powrót do normalnych obrotów. - Wykres z hamowni pokazuje 260 KM a jak dla mnie to auto b. słabo jedzie. Porównuję do GT-ka seria. Co koledzy myślą na ten temat , chce kupić to auto co czynić Edytowane 10 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Sczytaj kody błędów. Bez tego to raczej do wróżki. Nierówna praca możne być spowodowana wieloma czynnikami - przepływomierz, nieszczelny dolot itd. Takie stuki w 2.0, hmm... to się raczej z jednym kojarzy. Właściciel sam hamował auto czy tylko dostał wykres??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Takie stuki w 2.0, hmm... to się raczej z jednym kojarzy. Czyli z czym ? Auto było na 100% mapowane , poprzedni właściciel (którego również znam) osobiście jeździł do wrocka , miał potem jechać na poprawki ale sprzedał auto obecnemu właścicielowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 panewka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Bez odczytu błędów,porządnej diagnostyki się nie obejdzie. Tutaj możemy tylko gdybać i wróżyć z fusów,nie słysząc silnika i nie znając zakresu modyfikacji. Jeśli auto jeździ już z tym "stukaniem" dłuższy czas,to raczej nie panewka,choć i tej wykluczyć nie można.Ale równie dobrze może być coś innego,piston slap czy napinacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie kupuj samochodu bez dobrej diagnozy. Pierwsza sprawa to diagnoza błędów i ich eliminacja. Może to zwykła nieszczelność a może grubsza sprawa. To stukanie to jak Cybel napisał, może być panewka albo tłok, ale jak to już jakiś czas trwa i nie jest gorzej, to może być równie dobrze jakaś pierdoła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Obecny właściciel twierdzi ze ten dźwięk jest odkąd kupił auto i ze się nie nasila. Przejechał od kupna 9 tys km wiec panewka raczej nie. Modyfikacje jakie są to tylko wydech przelot , reszta seria. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Modyfikacje jakie są to tylko wydech przelot , reszta seria. Jeśli to jedyne modyfikacje to Remap robiony we Wrocławiu był przez kogoś bardzo odważnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Odetkał wydech , zrobił nowa mapkę co w tym odważnego ?? Mapa robiona w podobno poważnej firmie. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Obecny właściciel twierdzi ze ten dźwięk jest odkąd kupił auto i ze się nie nasila. Przejechał od kupna 9 tys km wiec panewka raczej nie. To rewelacyjnie o nim świadczy . Jeździć 9k km i mieć chrobotanie z silnika w 4 literach, pogratulować podejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Modyfikacje jakie są to tylko wydech przelot , reszta seria. Jeśli to jedyne modyfikacje to Remap robiony we Wrocławiu był przez kogoś bardzo odważnego. co odważnego w remapie we wrocławiu? blasterpl, podrzuć nazwę firmy na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Gosc ma 7 samochodów ,5 motocykli i cholera wie ile motorówek wiec kto bogatemu zabroni Co do firmy robiącej mapę to nie chciał bym narazie ujawniać bo sam osobiście nie znam sprawy w 100% . Nie chce żeby się okazało ze mapa jest ok a ja obsmaruje kogoś bezpodstawnie. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Gosc ma 7 samochodów ,5 motocykli i cholera wie ile motorówek wiec kto bogatemu zabroni To widać za dużo, bo o nie nie dba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Lekko stukające imprezy to raczej nie nowość. Sam przy mrozach mam lekkie stukanie na zimnym silniku przy naciśnięciu gazu - zdiagnozowane jako zwykły piston slap. Po max. 2minutach jazdy ustaje. Zmieniłem olej z 15w50 na 5w40 i dźwięku praktycznie brak. Ja wsiadam uruchamian auto zapinam pasy, włączam muzę i dopiero ruszam, także chyba wszystko by nie miał silnik źle. Napinacz raczej by ciągle hałasował wg. filmów na YTube Także pkt 1szym najmniej bym się przejmował. Reszta do wnikliwej oceny przez znającego subaru serwisanta - jak jest check i nine jedzie to wiedz, że coś się dzieje Update: a... Na ciepłym też? Ummm to może już hardcore piston ile ma przebiegu? Edytowane 11 Stycznia 2015 przez SOpEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Na ciepłym znacząco ciszej ale jednak słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Odpuściłem to auto , sprzedający nie bardzo chce sprzedać to i ja go nie będę cisnął. Kupilem WRX 01r ale to już inna historia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Odpuściłem to auto , sprzedający nie bardzo chce sprzedać to i ja go nie będę cisnął. Kupilem WRX 01r ale to już inna historia a co to za auto było? z ogłoszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Nie , auto nie było wystawiane w ogłoszeniach , właścicielem jest mój znajomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolekmm Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 tzw "Piston Slap" - lekko stukające tłoki w cylindrach, normalka przy przebiegu pow 100 tyś, też to mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 z tym można jeździć i jeździć. Prędzej może panewka walnąć niż coś z tłokiem będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 tzw "Piston Slap" - lekko stukające tłoki w cylindrach, normalka przy przebiegu pow 100 tyś, też to mam U mnie stuknęło już 142 tys. km i piston slapu brak. Czyli żadna normalka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się