Jump to content

Impreza 1.6 1997


DanioRS
 Share

Recommended Posts

Witam.

Jestem posiadaczem Imprezy 1.6 manual z 1997 roku.Interesował by mnie Swap na 2.0 125 km.

Jak wygląda sprawa wiązki,skrzyni biegów,mocowań silnika itp.

I czy jest to wogóle opłacalny zabieg?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jedynym opłacanym zabiegiem jaki możesz wykonać to sprzedaż imprezy i kupno gotowego auta. Z takim swapem wiąże się wymiana prawie wszystkiego a koszty będą porównywalne do GT.

Edited by ADK90
Link to comment
Share on other sites

Nie chodzi o koszty tylko o to czy technicznie da się to wykonać P&P :) Chcę wiedzieć czy 2.2 wejdzie do mojego auta i co trzeba przerabiać.

Myślałem też o przełożeniu skrzyni i dyfra 4.44

Edited by DanioRS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

Chcę wiedzieć czy 2.2 wejdzie do mojego auta i co trzeba przerabiać.

Wejdzie.Silnik z Ecu i przeróbka wiązki.

 

 

Myślałem też o przełożeniu skrzyni i dyfra 4.44

Też da się zrobić.

W sumie sporo pracy i kasy pójdzie na takie przeszczepy. 

Link to comment
Share on other sites

cybel, dzięki za odpowiedź!

Czy ktoś mógłby pokazać zdjęcia jak wygląda tapicerka bagażnika w sedanie ?

U mnie brakuje osłony zamka. Wszystkie znalezione na allegro są całe z plastiku a moje boczne wykładziny są pokryte czymś co przypomina materiał lub flok. Dodalem zdjęcie jak to u mnie wygląda.

Kolejne pytanie dotyczy uchwytu na kubek (cupholder)

Czy występowały wersje imprezy z 1997r z cupholderem i czy są szanse żeby kupić i założyć takie cacko bez rzeźby w panelu środkowym?

Kolejne pytanie dotyczy podłokietnika i czy taki występował seryjnie w innym modelu imprezy?

post-12909-0-20005700-1421840107_thumb.jpg

post-12909-0-53205500-1421840553_thumb.jpg

Edited by DanioRS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nie prawda jest, ze taki swap bedzie porownywalny do zakupu GTka, a moze inaczej, nie kazdy swap.

 

Sprawdz dokladne oznaczenie silnika.

EJXX-literka- phase1

EJXX-cyferka- phase2

 

Silniki phase1 sa wymienialne* ze soba w 95% P&P, mozesz zamienic 1.6, 1.8 np na 2.2 z legacy, 2.5 z outbacka (do '98) P&P, jedyne koszta to silnik, i kasa dla tego, kto Ci to przelozy.

 

*konsultowalem sie odnosnie tego tematu w naprawde konkretnym warsztacie, specjalizujacym sie w budowaniu Subaryn torowych. Robota na jeden dlugi wieczor, dla potwierdzenia kolega belegUS wspomogl naprawde dobrymi linkami.

 

Mnie to czeka w najblizszych tyg, jak bedzie zainetersowanie moge zrobic fotorelacje

Edited by durrrr
Link to comment
Share on other sites

A że tak się pozwolę podłączyć do tematu - wiadomo jak jest z zamiennością silników Phase2? Czy np w miejsce silnika 2.0 125KM w Imprezie można włożyć silnik 2.5 156KM z Legacy III, pozostawiając całą resztę? (obydwa silniki SOHC, obydwa mają MAP Sensor zamiast przepływki i ogólnie na pierwszy rzut oka pod maskę - nie do odróżnienia)

Link to comment
Share on other sites

 

Nie prawda jest, ze taki swap bedzie porownywalny do zakupu GTka, a moze inaczej, nie kazdy swap.

 

Sprawdz dokladne oznaczenie silnika.

EJXX-literka- phase1

EJXX-cyferka- phase2

 

Silniki phase1 sa wymienialne* ze soba w 95% P&P, mozesz zamienic 1.6, 1.8 np na 2.2 z legacy, 2.5 z outbacka (do '98) P&P, jedyne koszta to silnik, i kasa dla tego, kto Ci to przelozy.

 

*konsultowalem sie odnosnie tego tematu w naprawde konkretnym warsztacie, specjalizujacym sie w budowaniu Subaryn torowych. Robota na jeden dlugi wieczor, dla potwierdzenia kolega belegUS wspomogl naprawde dobrymi linkami.

 

Mnie to czeka w najblizszych tyg, jak bedzie zainetersowanie moge zrobic fotorelacje

 

Mój silnik ma oznaczenie EJ16J

 

Ja bardzo chętnie zobaczę fotorelację z takiej przekładki :thumbup:

Edited by DanioRS
Link to comment
Share on other sites

Cupholdera bez rzeźby nie zamontujesz w deskę...do tego potrzebujesz komplet...czyli cały tunel środkowy z holderem miejscem na radio oraz schowek...ale takze cała ramkę która wokół niego idzie aż do drążka zmiany biegów :)

 

Element kokpitu gdzie masz regulację świateł wystepuje w wersji z podłokietnikiem tylko jest strasznie rzadkim rarytasem...ja taki miałem u Siebie...wszsytko pasuje naprzemiennie więc wystarczy tylko kupic taki element :)

Link to comment
Share on other sites

Element kokpitu gdzie masz regulację świateł wystepuje w wersji z podłokietnikiem tylko jest strasznie rzadkim rarytasem...ja taki miałem u Siebie...wszsytko pasuje naprzemiennie więc wystarczy tylko kupic taki element :)

 

Aha ... czyli to jednak kawior

Edited by DanioRS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...