Skocz do zawartości

Impreza 1.6 1997


DanioRS

Rekomendowane odpowiedzi

Jedynym opłacanym zabiegiem jaki możesz wykonać to sprzedaż imprezy i kupno gotowego auta. Z takim swapem wiąże się wymiana prawie wszystkiego a koszty będą porównywalne do GT.

Edytowane przez ADK90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o koszty tylko o to czy technicznie da się to wykonać P&P :) Chcę wiedzieć czy 2.2 wejdzie do mojego auta i co trzeba przerabiać.

Myślałem też o przełożeniu skrzyni i dyfra 4.44

Edytowane przez DanioRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

Chcę wiedzieć czy 2.2 wejdzie do mojego auta i co trzeba przerabiać.

Wejdzie.Silnik z Ecu i przeróbka wiązki.

 

 

Myślałem też o przełożeniu skrzyni i dyfra 4.44

Też da się zrobić.

W sumie sporo pracy i kasy pójdzie na takie przeszczepy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cybel, dzięki za odpowiedź!

Czy ktoś mógłby pokazać zdjęcia jak wygląda tapicerka bagażnika w sedanie ?

U mnie brakuje osłony zamka. Wszystkie znalezione na allegro są całe z plastiku a moje boczne wykładziny są pokryte czymś co przypomina materiał lub flok. Dodalem zdjęcie jak to u mnie wygląda.

Kolejne pytanie dotyczy uchwytu na kubek (cupholder)

Czy występowały wersje imprezy z 1997r z cupholderem i czy są szanse żeby kupić i założyć takie cacko bez rzeźby w panelu środkowym?

Kolejne pytanie dotyczy podłokietnika i czy taki występował seryjnie w innym modelu imprezy?

post-12909-0-20005700-1421840107_thumb.jpg

post-12909-0-53205500-1421840553_thumb.jpg

Edytowane przez DanioRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie prawda jest, ze taki swap bedzie porownywalny do zakupu GTka, a moze inaczej, nie kazdy swap.

 

Sprawdz dokladne oznaczenie silnika.

EJXX-literka- phase1

EJXX-cyferka- phase2

 

Silniki phase1 sa wymienialne* ze soba w 95% P&P, mozesz zamienic 1.6, 1.8 np na 2.2 z legacy, 2.5 z outbacka (do '98) P&P, jedyne koszta to silnik, i kasa dla tego, kto Ci to przelozy.

 

*konsultowalem sie odnosnie tego tematu w naprawde konkretnym warsztacie, specjalizujacym sie w budowaniu Subaryn torowych. Robota na jeden dlugi wieczor, dla potwierdzenia kolega belegUS wspomogl naprawde dobrymi linkami.

 

Mnie to czeka w najblizszych tyg, jak bedzie zainetersowanie moge zrobic fotorelacje

Edytowane przez durrrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A że tak się pozwolę podłączyć do tematu - wiadomo jak jest z zamiennością silników Phase2? Czy np w miejsce silnika 2.0 125KM w Imprezie można włożyć silnik 2.5 156KM z Legacy III, pozostawiając całą resztę? (obydwa silniki SOHC, obydwa mają MAP Sensor zamiast przepływki i ogólnie na pierwszy rzut oka pod maskę - nie do odróżnienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie prawda jest, ze taki swap bedzie porownywalny do zakupu GTka, a moze inaczej, nie kazdy swap.

 

Sprawdz dokladne oznaczenie silnika.

EJXX-literka- phase1

EJXX-cyferka- phase2

 

Silniki phase1 sa wymienialne* ze soba w 95% P&P, mozesz zamienic 1.6, 1.8 np na 2.2 z legacy, 2.5 z outbacka (do '98) P&P, jedyne koszta to silnik, i kasa dla tego, kto Ci to przelozy.

 

*konsultowalem sie odnosnie tego tematu w naprawde konkretnym warsztacie, specjalizujacym sie w budowaniu Subaryn torowych. Robota na jeden dlugi wieczor, dla potwierdzenia kolega belegUS wspomogl naprawde dobrymi linkami.

 

Mnie to czeka w najblizszych tyg, jak bedzie zainetersowanie moge zrobic fotorelacje

 

Mój silnik ma oznaczenie EJ16J

 

Ja bardzo chętnie zobaczę fotorelację z takiej przekładki :thumbup:

Edytowane przez DanioRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cupholdera bez rzeźby nie zamontujesz w deskę...do tego potrzebujesz komplet...czyli cały tunel środkowy z holderem miejscem na radio oraz schowek...ale takze cała ramkę która wokół niego idzie aż do drążka zmiany biegów :)

 

Element kokpitu gdzie masz regulację świateł wystepuje w wersji z podłokietnikiem tylko jest strasznie rzadkim rarytasem...ja taki miałem u Siebie...wszsytko pasuje naprzemiennie więc wystarczy tylko kupic taki element :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Element kokpitu gdzie masz regulację świateł wystepuje w wersji z podłokietnikiem tylko jest strasznie rzadkim rarytasem...ja taki miałem u Siebie...wszsytko pasuje naprzemiennie więc wystarczy tylko kupic taki element :)

 

Aha ... czyli to jednak kawior

Edytowane przez DanioRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...