rotti Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Na zimnym jest ok, na rozgrzanym dodajac gazu zdarza sie strzal z rury na luznym biegu skacza obroty od 100 do 800 i smachod prawie przygasa. Jakies pomysly? Wymienielem juz swiece przeplywomierz czyscilem przepustnice, sprawdzilem podcisnienia. Zmienilem filt powietrza. O co kaman?! Cewka zaplonowa abdz przewody zaplonowe moga byc przyczyna? Sa stare czerwone yazuki zalozone. O przewody ciezko nowe, wiec bede staral sie odrestaurowac te stare. Ktos mial taki problem? 99 218 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Posprawdzaj wszystkie wezyki podcisnienia dobrze raz jeszcze - tak na dobry poczatek. Przewody od swiec - moze w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym nie kupisz, ale nie wydaje mi sie, zeby byl jakis strasznie duzy problem. Moze jedynie cenowy. Przeplywomierz wymieniles na nowy? Edytowane 24 Listopada 2014 przez AMI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Przewody możesz łatwo sprawdzić. Spryskaj je wieczorem wodą, jeżeli mają przebicie, będziesz widział iskrę. Check Engine się nie zapala? Ja bym jeszcze sprawdził szczelność układu dolotowego. Rury, intercooler, zawór upustowy. Może któraś opaska się poluzowała, i na wolnych obrotach ciągnie lewe powietrze. Edytowane 24 Listopada 2014 przez quba_vip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 masz blow offa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 A nie czas na regulację zaworów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 może to przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Wyczyść jeszcze czujniki wałka i wału. bo koszty zerowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 przeplywomierz nowy. Nie mam blow offa. - kiedys zamierzam miec Regulacja zaworow - moze byc cos na rzeczy. Check nie wyskakuje. To tak jakby lapal lewego powietrza gdzies... Jutro wyczyszcze czujniki walka. Problem z przewodami jest, ciezko je dostac nawet te z intercarsu nie pasuja dlugosciami Dzieki za podpowiedzi jutro bede meczyl dalej by chodzilo jak w zegarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kramar Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Mam to samo, sporadycznie na gorącym silniku obroty mocno falują, prawie gaśnie, ale naprawde sporadycznie, tyle że coraz częsciej, przepustnica, przepływka umyta, EGR umyty, podcisnienia sprawdzone, blowoff wyczyszczony, podmieniany z drugiego subaraka to samo cewka przewody, czujnik wału i wałka, po ostatnim, dwa dni spokoju, wczoraj znowu sie pojawiło, czasami dochodzi że z dolnych obrotów jak przyspieszam to szarpie, ale ładuje normalnie, czuć niedopalone paliwo i mam wrażenie że wydech trochę czarny się zrobił, na wyższych jest ok, świece wymieniane jakieś 6000km temu nowe podciśnienia i umycie całego dolotu spowodowały że chodzi jak zły, chyba że to wplyw awarii :-) Edytowane 24 Listopada 2014 przez Kramar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Dzieki za podpowiedzi jutro bede meczyl dalej by chodzilo jak w zegarku Daj znać jak poszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Dalem sobie spokoj sam, oddaje go do serwisu w Jozefowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 przepustnica, przepływka umyta, EGR umyty, "Umycie" nie daje gwarancji prawidłowego działania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Za nim poszedl do serwisu to wymienilem filtr paliwa i obroty ustapily. Mam zamiar jeszcze zmienic cewke zaplonowa - sporadycznie jeszcze szarpie silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 update - Wymienilem cewke zaplonowa na nowa i moje obroty silnika wynosza na rozgrzanym 1600 - 2000 na jalowym biegu ?!! Jak sie przejechalem to dalej szarpie Dzis bede regulowal silniczek krokowy. Ma ktos jakies pomysly co moze byc dalej przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trombololo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Sprawdz czujnik temperatury wody, miałem podobne objawy jeszcze w poprzednim japończyku. wymieniłem na uzywke i pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 niby czemu czujnik temp. wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Bo ecu robi korekty na temperature plynu chlodzacego tez - jesli sa bledne wskazania, moga byc bledne korekty i powodowac to bedzie bledne dawkowanie paliwa, a w efekcie moga pojawic sie problemy z praca silnika. Ale tutaj to jest tylko gdybanie i zgadywanka. Oddaj auto do jakiegos speca, niech przepusci auto przez jakas diagnostyke, moze wtedy cos wyjdzie. A moze nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 I doszedles co bylo przyczyna? U mnie dzis zaobserwowalem takie same objawy. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Nie chcieli go wziasc na serwis %%^^. Moze dodam jeszcze, ze z rury niezle sie dymi na szaro i tak jakby woda sie skrapla z wydechu normalne?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mialem identyczne objawy w mazdzie.winny byl czujnik temp plynu który dawal sygnał do ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wymienilem czujnik temperatury nic nie zmienilo sie. Chce ktos kupic impreze? Wiec zostaja tylko zawory do wyregulowania... Wymienione byly: przeplywomierz, swiece, filr paliwa, powieietrza, czujnik temperatury, cewka zaplonowa. Operacja za 1000 zl ^&^ z tytulem Darek sam z samochodem. Teraz okaze sie, ze wystarczylo zawory wyregulowac i drugie tyle wydac trzeba bedzie To teraz mam pytanie. Mam silnik ej 20 z turbo Czy zawory reguluja sie hydraulicznie czy recznie trzeba?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 To byly zawory i chinska przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 To jakie silniki maja ręcznie regulowane a jakie chydrauliczne. Ej 20 to wrx czy ej 205 a sti to 207 jak to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Tu można się co nieco dowiedzieć http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/7644-rozrzad-bezkolizyjny-w-subaru/?hl=%2Bhydrauliczna+%2Bregulacja+%2Bzawor%C3%B3w#entry227793 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się