rotti Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czy do wyregulowania zaworow trzeba nowy rozrzad kupic czy wystarcza same rolki napinacza wymienic ? - tak zeby nowego temastu nie tworzyc Czy w ogole cos z tych rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie trzeba rozrządu nowego , sciagasz dekiel i regulujesz ja tez mam EJ20 ale popychacze mam hydrauliczne to nie wiem czemu ty masz regulowane ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 ja tez mam EJ20 ale popychacze mam hydrauliczne To oznacza,że masz starszy silnik pochodzący Imprezy albo Legacy do roczników 97-98,bo w tych latach FHI zaprzestało stosowania takiego rozwiązania w silnikach EJ turbo. Albo przerzucone same głowice z tych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 No to teraz mam dylemat bo ciśnienie ma dobre chciałem zapodać do niego Głowice z sti a teraz to h.... Ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Ogarnales ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 za dwa tyg. bedzie ogarniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 I co w koncu było przyczyna? czy dopiero dowiemy sie za 2 tyg? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Postoi 2 tyg odpocznie i bedzie jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Subaru same sie naprawiaja? Przyczyny dwie Przeplywomierz i zawory. Delphi'n wykryl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 ja tez mam EJ20 ale popychacze mam hydrauliczne To oznacza,że masz starszy silnik pochodzący Imprezy albo Legacy do roczników 97-98,bo w tych latach FHI zaprzestało stosowania takiego rozwiązania w silnikach EJ turbo. Albo przerzucone same głowice z tych modeli. Czyli jak ja mam GT z 98 rocznikowy model 97 to mam hydro? Bo tez zamierzam regulować zawory ale na wyjętym silniku i nawet nie chcę opisywać co się stanie jak po wyjęciu silnika i zdjęciu pokryw okaże się, że mam hydro ;-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ja nie wiem jak to jest ale jak masz jeden wałek na głowicy to zawory ręcznie ustawiasz dwa walki to hudrauliczne są Jak są nie szczelne zawory to regulacja nie pomoże. Chyba ze klekoczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Czyli jak ja mam GT z 98 rocznikowy model 97 to mam hydro? Bo tez zamierzam regulować zawory ale na wyjętym silniku i nawet nie chcę opisywać co się stanie jak po wyjęciu silnika i zdjęciu pokryw okaże się, że mam hydro ;-P Jak nie jesteś pewny to najpierw ściągnij którąś z pokryw a potem ewentualnie wyciągaj silnik. Wtedy wszystko stanie się jasne czy hydro czy szklanka+podkładka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Tu jest całe zestawienie silników z serii EJ,można się paru rzeczy dowiedzieć http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotti Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Wzialem sie dzisiaj za subu i okazalo sie, ze silnik mam ej 20 g z zakutym dolem. (silnik z 96 r.) Przyczyna nie byly zawory bo te sa ustawiane hydraulicznie a problemem byl jeden z napinaczy, ktory sie poluzowal i to bylo powodem przestawienia rozrzadu o jeden zabek i cala o to afera. Ps. w serwisie chceli 2000 zl mnie wyszlo 300 zeta (nowe plyny i pare drobnych dla kolegi na dobre piwerko )^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Chyba na palcach ręki można policzyć starsze Imprezy z produkcji sprzed 2000 roku,które mają oryginalne silniki.Z rozpoznaniem typu silnika,bloku,głowic jest wtedy spory problem,zwłaszcza jeśli przekładał go poprzedni właściciel. Problem okazał się tani w naprawie,choć nie błahy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Cybel - blok akurat prosta sprawa po kratce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Kratka tez Ci raczej wszystkiego o bloku nie powie. A na pewno nie ogolnie o short-bloku/silniku i tym, co w nim siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się