Skocz do zawartości

Nierowna praca silnika 99


rotti

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

ja tez mam EJ20 ale popychacze mam hydrauliczne

To oznacza,że masz starszy silnik pochodzący Imprezy albo Legacy do roczników 97-98,bo w tych latach FHI zaprzestało stosowania takiego rozwiązania w silnikach EJ turbo.

Albo przerzucone same głowice z tych modeli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ja tez mam EJ20 ale popychacze mam hydrauliczne

To oznacza,że masz starszy silnik pochodzący Imprezy albo Legacy do roczników 97-98,bo w tych latach FHI zaprzestało stosowania takiego rozwiązania w silnikach EJ turbo.

Albo przerzucone same głowice z tych modeli. 

 

 Czyli jak ja mam GT z 98 rocznikowy model 97 to mam hydro? Bo tez zamierzam regulować zawory ale na wyjętym silniku i nawet nie chcę opisywać co się stanie jak po wyjęciu silnika i zdjęciu pokryw okaże się, że mam hydro ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 Czyli jak ja mam GT z 98 rocznikowy model 97 to mam hydro? Bo tez zamierzam regulować zawory ale na wyjętym silniku i nawet nie chcę opisywać co się stanie jak po wyjęciu silnika i zdjęciu pokryw okaże się, że mam hydro ;-P

 

 

Jak nie jesteś pewny to najpierw ściągnij którąś z pokryw a potem ewentualnie wyciągaj silnik. :)

Wtedy wszystko stanie się jasne czy hydro czy szklanka+podkładka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wzialem sie dzisiaj za subu i okazalo sie, ze silnik mam ej 20 g z zakutym dolem. (silnik z 96 r.) Przyczyna nie byly zawory bo te sa ustawiane hydraulicznie  :yahoo:  a problemem byl jeden z napinaczy, ktory sie poluzowal  :blink:  i to bylo powodem przestawienia rozrzadu o jeden zabek i cala o to afera. Ps. w serwisie chceli 2000 zl mnie wyszlo 300 zeta (nowe plyny i pare drobnych dla kolegi na dobre piwerko )^^   B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba na palcach ręki można policzyć starsze Imprezy z produkcji sprzed 2000 roku,które mają oryginalne silniki.Z rozpoznaniem typu silnika,bloku,głowic jest wtedy spory problem,zwłaszcza jeśli przekładał go poprzedni właściciel. ;)

Problem okazał się tani w naprawie,choć nie błahy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...