Skocz do zawartości

Kramar

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kramar

  • Urodziny 23.05.1978

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Płock
  • Auto
    Subaru Impreza GT NARDI TORINO
  • Zainteresowania
    Samochody Motocykle Zagle i Adrenalina

Osiągnięcia Kramar

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Kramar

    Nierowna praca silnika 99

    Mam to samo, sporadycznie na gorącym silniku obroty mocno falują, prawie gaśnie, ale naprawde sporadycznie, tyle że coraz częsciej, przepustnica, przepływka umyta, EGR umyty, podcisnienia sprawdzone, blowoff wyczyszczony, podmieniany z drugiego subaraka to samo cewka przewody, czujnik wału i wałka, po ostatnim, dwa dni spokoju, wczoraj znowu sie pojawiło, czasami dochodzi że z dolnych obrotów jak przyspieszam to szarpie, ale ładuje normalnie, czuć niedopalone paliwo i mam wrażenie że wydech trochę czarny się zrobił, na wyższych jest ok, świece wymieniane jakieś 6000km temu nowe podciśnienia i umycie całego dolotu spowodowały że chodzi jak zły, chyba że to wplyw awarii :-)
  2. rozwin proszę temat " problem zaworkowy " bo mam podobny objaw tylko dzieje się na ciepłym i sporadycznie, ale coraz częściej, pare zabiegów wykonałem ale bez efektu
  3. ponad 190tkm z zapchanym katalizatorem pewnie bym tych kilometrów nieprzejechał, niewiem jakie objawy były u Ciebie ale problem z obrotami itp i niedopalanie paliwa troche mi do kata nie pasują
  4. nie wiem, niby serwisowany, a ten rok nie jest już na hydraulice?
  5. Pacjent Forek 2.0 automat 158KM 2008 rok zagazowany fabrycznie model od 2008-> objawy nierówna praca na wolnych obrotach, na zimno gaśnie, czuć paliwo, katalizator czerwony po paru minutach, na ciepło nadal problem z obrotami jakieś 600obr/min i szarpie, w górnym zakresie jakby lepiej ale chyba braki w mocy, sprawdzlem oporność na cewkach i wychodzi ze jest ok, taka samana wzystkich, wszystkie świece czarne ale nie okopcone, czujnik położenia wału wyczyszczony i pokazuje taką samą oporność jak w drugim wolnym ssaku, komp pokazał błedy czujnika położenia wału ale chwilowe i po skasowaniu żadne nie wracają Jakieś pomysły? dodam że przyjechałem samochodem 700km i na gazie i benzynie i objawy cały czas takie same
  6. Kramar

    Angel eye (światła)

    Dam jeszcze taki argument ... nie mają homologacji drogowej, można je stosować na zlocie a nie na drodze i uwierz mi lub nie jakość światła porażka, trwałość marna, jazda w nocy, lub co gorsza deszcz mgła, kup latarke bedzie na takie okazje jak znalazł lepiej kup blow offa
  7. Ciekawi mnie jak się sprawa rozwiązała????
  8. Zdradzisz do czego jest przykręcona, dziś dumałem nad tym przy montażu zawiechy i hebli ale jakoś nie do końca jasne to jest... płyte robiłeś czy kupowałeś?
  9. Zawias nie seria KYB AGX i Eibach prokit, dziś będzie (-: Górna już jest dzięki koledze 'simeone" płyta tęż będzie bo plastik jakoś do mnie nie przemawia
  10. Czy ktoś stosował czy macie wiedze czy warto montować żeby usztywnić budę?
  11. ja bym został przy 205/50/17, teraz jeżdze na takich i 7 calowej feldze O2 4x4 na zawieszeniu z RSa i w porównaniu do 225/45 na 7.5 cala jest o niebo róznica, auto lżejsze w prowadzeniu,lepiej się zbiera, mniej pali, komfort lepszy, bardziej przewidywalne w skrajnych sytuacjach, na 225 lepiej hamowało lepiej trzymało na bardzo szybkich łukach, ale mniej przewidywalne i nerwowe w zakresie granicznym napewno zamuli Ci auto przy tych Nm` C o do auto VS moto to auto jest bez szans
  12. Co do oklejenia to polecam Omnidruk z Łodzi konkretni, duże doświadczenie, dobra folia, przystępna cena pare aut mi zrobili i zadowolony jestem co do zmiany koloru a szczególnie na mat to polecam plastidip, od 1200 do 2000 całe auto w zależnosci od koloru, jak coś moge dać namiary w Płocku robią
  13. ok, wyczyszcze powierzchnie i złożę jeszcze raz, jeśli nie jest to tajemnica to jakim momentem dokręcić, na co zwrócić uwage przy montażu...? kurcze a wydaje się, że taka drobna sprawa
  14. Masz racje, foresterem dieslem jeźdźiłem tylko na jezdźie próbnej i z tego co pamietam troche trzeba go było krecić bo z dołu cieżko sie zbiera, CRV jeździ plynnie na predkości manewrowej, mozna jezdzic bez gazu i nie gaśnie, tak subaru nie testowałem ale niezgasł mi przy starcie :smile:
  15. Ja masy czysciłem pod maską na obydwu kielichach na fartuchu od strony kierowcy od strony pasazera masz mase na silniku. Wiedziałem ze nie bedzie łatwo, "zwarcie do plusa" a moze masz pomysł czego szukać, lub gdzie, co może robić zwarcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...