kwak93 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Witam,Niedawno sprzedałem mojego gnijącego Opla i teraz planuje zakup jakiegoś samochodu. Moją uwagę przykuło Subaru Impreza III 2.0 150km oraz najlepiej z LPG na wydanie mam jakies 25-30tyś. Raczej nie podróżuje dużo bo autko będzie służyć do przemieszczenia się raczej do pracy, natomiast więcej jeźdzę w zimie dlatego szukam czegoś z 4x4.Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru oraz jak na chwilę obecną wyglądają koszty napraw oraz czesci do słynnego silnika subaru ? Edytowane 7 Października 2014 przez kwak93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Niedawno sprzedałem mojego gnijącego Opla i teraz planuje zakup jakiegoś samochodu. Fajnie, kierunek słuszny:) do słynnego silnika wankla ? Tylko nie wiem czy ten, co chciałeś obrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) ja bym bral legacy 2003-2009 na Twoim miejscu, za +-20 tysi bedziesz mial 2.5 litra, w ladnej i wygodniejszej budzie, prawdopodobnie z gazem, reszte zostaw sobie na start.Mam nadzieje ze te legasie sa rownie bez awaryjne jak starsze wersje, ja swoim juz prawie 100 tysi zrobilem, zawsze dojezdzal do celu o wlasnych silach Edytowane 7 Października 2014 przez diabel_215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Kolega chciał innego,ale też Japonczyka,z też ciekawym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwak93 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 wizualnie bardziej preferuje Imprezę do komfortu jazdy nie przywiązuje wielkiej uwagi..może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ?oraz czy faktycznie ceny czesci do subaru są niebotycznie wyższe niz do innych samochodów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ? Mamy temat opisujący koszty utrzymania: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/4838-wyliczenie-koszty-utrzymania-subaru-imprezy-wrx/ Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru Oraz temat na co zwrócić uwagę: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/11191-na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie/#entry354037 Miłej lektury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwak93 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ? Mamy temat opisujący koszty utrzymania: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/4838-wyliczenie-koszty-utrzymania-subaru-imprezy-wrx/ cały czas opisywane jest WRX może sie ktos tutaj wypowiedzieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 czy faktycznie ceny czesci do subaru są niebotycznie wyższe niz do innych samochodów ? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwak93 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 jakieś porównania cen części ktoś coś ? nikt w okolicy nie miał samochodu z takim silnikiem więc stąd te obawy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 jakieś porównania cen części ktoś coś ? nikt w okolicy nie miał samochodu z takim silnikiem więc stąd te obawy.. Subaru się nie psuje chyba, że bardzo tego chcesz czyli - olej wymieniasz co 100 tys. km przy okazji wymiany rozrządu - chyba że - rozrząd wymieniasz co 500 tys. km co automatycznie powoduje przesunięcie okresów wymiany oleju - próbujesz do pracy dotrzeć w 10 min mimo że Oplem zajmowało Ci to 1,5 h - wierzysz w napęd 4x4 jak w Boga, Buddę, Jahwe, Allaha, Kamasutrę, Prezesa Jarosława - i dajesz po lodzie jak po suchym. Najczęściej psujące się części w Subaru to - przedni zderzak - atrapa chłodnicy - przednie błotniki - pokrywa silnika - zespół przednich lamp lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej. matka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 jakieś porównania cen części ktoś coś ? tu masz porównanie ceny trąbika, Impreza wychodzi taniej, kupuj Imprezę http://allegro.pl/klakson-sygnal-trabik-opel-astra-h-3-gtc-i4596069937.html http://allegro.pl/subaru-impreza-klakson-sygnal-2006-2007-rok-i4670605729.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Najczęściej psujące się części w Subaru to - przedni zderzak - atrapa chłodnicy - przednie błotniki - pokrywa silnika - zespół przednich lamp lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej. reszta to zwykła eksploatacja, jakieś panewki, tłoki, smok, czy UPG ... same drobiazgi ale zaraz, zaraz, kolega chce wolnegossaka kupić .. one się nie psują, nuda Panie, lejesz paliwo i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccwrc Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 one się nie psują, nuda Panie, lejesz paliwo i tyle ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/#entry972268 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 one się nie psują, nuda Panie, lejesz paliwo i tyle ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/#entry972268 Przestań szerzyć defetyzm! Dławienie to nie awaria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się