Skocz do zawartości

Kupno Imprezy co i jak ?


kwak93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Niedawno sprzedałem mojego gnijącego Opla i teraz planuje zakup jakiegoś samochodu. Moją uwagę przykuło Subaru Impreza III 2.0 150km oraz najlepiej z LPG na wydanie mam jakies 25-30tyś. Raczej nie podróżuje dużo bo autko będzie służyć do przemieszczenia się raczej do pracy, natomiast więcej jeźdzę w zimie dlatego szukam czegoś z 4x4.Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru oraz jak na chwilę obecną wyglądają koszty napraw oraz czesci do słynnego silnika subaru ? 

Edytowane przez kwak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym bral legacy 2003-2009 na Twoim miejscu, za +-20 tysi bedziesz mial 2.5 litra, w ladnej i wygodniejszej budzie, prawdopodobnie z gazem, reszte zostaw sobie na start.
Mam nadzieje ze te legasie sa rownie bez awaryjne jak starsze wersje, ja swoim juz prawie 100 tysi zrobilem, zawsze dojezdzal do celu o wlasnych silach

Edytowane przez diabel_215
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ?

 

Mamy temat opisujący koszty utrzymania:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/4838-wyliczenie-koszty-utrzymania-subaru-imprezy-wrx/

 

 

 

Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru

 

Oraz temat na co zwrócić uwagę:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/11191-na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie/#entry354037 

 

 

Miłej lektury  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ?

 

Mamy temat opisujący koszty utrzymania:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/4838-wyliczenie-koszty-utrzymania-subaru-imprezy-wrx/

 

 

 

cały czas opisywane jest WRX może sie ktos tutaj wypowiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś porównania cen części ktoś coś ? 

 

nikt w okolicy nie miał samochodu z takim silnikiem więc stąd te obawy..

Subaru się nie psuje chyba, że bardzo tego chcesz czyli

 

- olej wymieniasz co 100 tys. km przy okazji wymiany rozrządu - chyba że

- rozrząd wymieniasz co 500 tys. km co automatycznie powoduje przesunięcie okresów wymiany oleju

- próbujesz do pracy dotrzeć w 10 min mimo że Oplem zajmowało Ci to 1,5 h

- wierzysz w napęd 4x4 jak w Boga, Buddę, Jahwe, Allaha, Kamasutrę, Prezesa Jarosława - i dajesz po lodzie jak po suchym.

Najczęściej psujące się części w Subaru to

- przedni zderzak

- atrapa chłodnicy

- przednie błotniki

- pokrywa silnika

- zespół przednich lamp

lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej.

 

matka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś porównania cen części ktoś coś ? 

 

 

tu masz porównanie ceny trąbika, Impreza wychodzi taniej, kupuj Imprezę ;)

 

http://allegro.pl/klakson-sygnal-trabik-opel-astra-h-3-gtc-i4596069937.html

 

http://allegro.pl/subaru-impreza-klakson-sygnal-2006-2007-rok-i4670605729.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej psujące się części w Subaru to - przedni zderzak - atrapa chłodnicy - przednie błotniki - pokrywa silnika - zespół przednich lamp lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej.

 

reszta to zwykła eksploatacja, jakieś panewki, tłoki, smok, czy UPG ... same drobiazgi

 

ale zaraz, zaraz, kolega chce wolnegossaka kupić .. one się nie psują, nuda Panie, lejesz paliwo i tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...