carfit Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Jest to zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego dolej kazdy płyn chłodniczy oprócz borygo i volkswagenowskiego G8 ( poznasz je bo są czerwone) .Nie zapomnij też sprawdzić w chłodnicy bo też raczej brakuje PZDRE12 G8 :shock: chyba G12 :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Aflinta, dzięki. Niestety instrukcę mam po szwabsku, nie wszystko z niej kumam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 leonID, to tak jak ja Przytoczyłem z wersji angielskiej (jest dostępna on-line). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Zanabyłem rzeczony coolant i mam uno problemo. Czy cały układ płukać przed wymianą? Jeżeli tak, to czym? Samą wodą, czy jakimś szuwaksem do tego przeznaczonym? Jeżeli już, to jakim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Octem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Odświeżę nieco temat... SI GT 97 rok. Jaki powinien być poziom płynu chłodzącego w tym metalowym zbiorniczku nieco po lewej stronie silnika? Instrukcja pisze aby zalać do pełna ale pytam ponieważ ostatnio tak zrobiłem i pękła mi chłodnica... nie wiem czy to nieszczęśliwy zbieg okoliczności czy też poziom był za duży... w plastikowym po prawej stronie wiem co i jak. Dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 PLayer, nie mógł być poziom za duzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Czyli napełniać do pełna i się nie martwić niczym? Po rozgrzaniu wytwarza się ciśnienie, jeśli nie ma gdzie pójść to idzie w najsłabszy punkt, u mnie to była akurat chłodnica (prawdopodobnie jakieś mikropęknięcie przestało być mikro...). Dlatego wolę się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 PLayer, masz przecież zawór przelewowy w korku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 oki. No more questions. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 po odkręceniu odpowietrzenia co ? gdzie ? u mnie nie ma czegoś takiego ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Bergen, po drugiej stronie chłodnicy względem korka nie masz odpowietrznika? Przecież konstrukcja 1.8 podobna do 2.0 wolnossącego a nie turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 a u mnie np. jak doleje do pomiedzy min a max i chwile pojezdze to mi plyn wycieka pod blotnikiem (przez dziurke w zbiorniku wyrownawczym, nie przez coolant). Czy to jest normalne i jest zwiazane z podnoszacym sie cisnieniem? Swoja droga jak troche szybko pojezdze to bardzo szybko mi plyn znika :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Bergen, po drugiej stronie chłodnicy względem korka nie masz odpowietrznika? Przecież konstrukcja 1.8 podobna do 2.0 wolnossącego a nie turbo. Po drugiej stronie względem jakiej osi symetrii ? U góry po prawej czy u dołu po lewej ? U dołu po lewej jest korek spustowy. U góry po prawej nic nie ma. W 2.0 Sebastiana także nic nie widziałem takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Grzesiek_67 witam a jak tam skrzynia ? już stresu czy dalej masz ten dreszczyk emocji, załapie czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Bergen, koreczek do odpowietrzania (sorry, za nędzną fotkę): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 aflinta, koreczek do odpowietrzania, wersja w Imprezie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Bergen, wydaje mi się, że konstrukcja jaka jest u Ciebie eliminuje konieczność tego dodatkowego odpowietrznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 aflinta, też tak myślę. Zauważ, że korek wlewowy jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia. Ale kto pyta, nie błądzi (podobno), dzięki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 jak jest z doborem coolant'u do Subaru? moge lac dowolny, czy raczej tylko firmowy? (np. Tojota zaleca stosowanie tylko firmowego coolant'u) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ja osobiście wlałem nie oryginalny i nie mam problemów . Aso pewnie poleca swój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się