Snt Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 One more time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Moim skromnym zdaniem Wspaniały samochód Nie tylko Twoim... Bardzo fajny ten Twój nowy niebieski nabytek blackhawk :wink: Jedynie co, to jesli mozesz to zmien naklejki na drzwiach bo te sa jakies takie za duze... :| bo 2.5 trzeba odrazu zakuwać , I przez to jest lepszy... 8) A czy przypadkiem nie jest tek ze wersje STI 2.0/2.5 T maja juz seryjnie zakuty silnik :?: :roll: Tylko 2.5 niezbyt udolnie... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 A czy przypadkiem nie jest tek ze wersje STI 2.0/2.5 T maja juz seryjnie zakuty silnik :?: :roll: mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 No! Nie wiem... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute Jak to :?: :?: :shock: Przecież kiedyś mówiłeś, że masz takie w foresterze i bez problemu wytrzymują 400 koni :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute Jak to :?: :?: :shock: Przecież kiedyś mówiłeś, że masz takie w foresterze i bez problemu wytrzymują 400 koni :!: okazało się że jednak nie są kute i te nie wytrzymują 400koni tylko 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: nie kute, a chemoutwardzane - lekka roznica jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :wink: nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki... nie kute, a chemoutwardzane - lekka roznica jest adamusmax masz racje roznica jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki...ale wzmacniane nie znaczy od razu że kute, o to mi chodziło w znaczeniu wzmacniane, bo że w jakimś stopniu są wzmacniane w porównaniu z przykładowo wolnossakiem to oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki... ale wzmacniane nie znaczy od razu że kute, No przeciez kolega adamusmax mnie sprostowal... Silniki z STI 2.0 maja kute tloki, natomiast 2.5 maja tloki wzmocnione ...bo że w jakimś stopniu są wzmacniane w porównaniu z przykładowo wolnossakiem to oczywiste Porownanie wolnegossaka do topowej odmiany jest troche niezbyt trafne :? No to powiedz mi czy tloki w WRXe sa takie same jak w STI :?: Bo z tego co mi wiadomo to wlasnie tloki w STI sa wzmocnione wzgledem tych w 2.5 WRX ale... ...moge sie mylic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Porownanie wolnegossaka do topowej odmiany jest troche niezbyt trafne :? a co w tym niezbyt trafnego, bo nie ma dmuchawki to od razu jakiś złom i w ogóle po co to produkują No to powiedz mi czy tloki w WRXe sa takie same jak w STI :?:Bo z tego co mi wiadomo to wlasnie tloki w STI sa wzmocnione wzgledem tych w 2.5 WRX ale... z tego co mi się kojarzy to tak, ale nie jestem do końca pewny więc nie chcę wprowadzać kogoś w błądNo przeciez kolega adamusmax mnie sprostowal... chyba jednak nieSilniki z STI 2.0 maja kute tloki, natomiast 2.5 maja tloki wzmocnione skąd niby znów Ci się wzięło że 2.0 mają w serii kute :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 a co w tym niezbyt trafnego, bo nie ma dmuchawki to od razu jakiś złom i w ogóle po co to produkują A to, to juz Ty to napisales... 8) Skoro tak twierdzisz no coz :roll: Dla mnie wszystkie (no prawie) Subaru sa fajowe Nie trafne, bo ja caly czas mialem na mysli silniki z turbo :wink: skąd niby znów Ci się wzięło że 2.0 mają w serii kute :roll: Piszac 2.0 w serii mam nadzieje ze masz na mysli seryjna nie dlubana STI 2.0 turbo a nie wolnegossaka A wzielo mi sie to z info o imprezie STI :wink: Zmiany dokonane w silniku Subaru Impreza WRX STI 2.0 turbo nie ograniczają się do banalnego "podrasowania" istniejącej jednostki napędowej, lecz dotyczą podstawowej jego konstrukcji. Nowy blok silnika charakteryzuje się znacznie sztywniejszą konstrukcją, umożliwiającą bezpieczne przenoszenie znacznie większych sił, bez żadnych kompromisów w zakresie niezawodności. Zdecydowanie szybsze reakcje na zmianę położenia pedału gazu zostały m.in. osiągnięte przez zastosowanie elementów ruchomych silnika o mniejszej masie : kute tłoki, lżejsze korbowody, czy drążone zawory ssące to tylko niektóre z nich. Podwyższona do 265 KM moc silnika wymagała zmian w układzie ssącym, w którym zastosowano większy przekrój przewodów dolotowych, dostosowany do większego wydatku nowej turbiny współpracującej z powiększoną chłodnicą powietrza dolotowego. Krótkotrwałe uzyskiwanie jeszcze lepszej dynamiki samochodu jest możliwe dzięki zastosowaniu sprawdzonego w rajdach natrysku wody na intercooler podczas wykorzystywania maksymalnego potencjału silnika. Maksymalny moment obrotowy to 343 NM . Ważniejszy jeszcze niż cytowane maksimum jest charakter krzywej momentu - dzięki zastosowaniu zmiennych faz rozrządu uzyskano wartości przekraczające 300 NM w zakresie od 2800 do 6200 obrotów / min ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 mit o kutych tlokach w STi powstal wg mnie z doslownego tlumaczenia z angielskiego - forge - kuc, ale uzywa sie go tez w odniesieniu do rzeczy wzmocnionych - niekoniecznie kutych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A to, to juz Ty to napisales... Skoro tak twierdzisz no coz to nie ja, mnie tam nawet nie było Dla mnie wszystkie ... Subaru sa fajowe Nie trafne, bo ja caly czas mialem na mysli silniki z turbo róznica jest tak samo w porównaniu z turbinką czy bez, nie wiem tylko jak w porównaniu z WRXem, ale chyba WRX ma to samo co inne uturbione Subaraki.Piszac 2.0 w serii mam nadzieje ze masz na mysli seryjna nie dlubana STI 2.0 turbo a nie wolnegossaka tak piszę o 2.0 STiZdecydowanie szybsze reakcje na zmianę położenia pedału gazu zostały m.in. osiągnięte przez zastosowanie elementów ruchomych silnika o mniejszej masie : kute tłoki, lżejsze korbowody, czy drążone zawory ssące to tylko niektóre z nich. :shock: sądzę że chodzi o błąd w tłumaczeniu o którym pisze grubaśny giejek bo kute tłoki na pewno nie były montowane seryjnie w STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A czy przypadkiem nie jest tek ze wersje STI 2.0/2.5 T maja juz seryjnie zakuty silnik :?: :roll: You wish... Nie, nie mają kutych elementów i basta. Zresztą ktoś, kto w życiu słyszał pracę silnika seryjnego i z kutymi elementami nie ma wątpliwości, że żadnym cudem kucizna do serii się nie dostała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 że żadnym cudem kucizna do serii się nie dostała. Chyba, że drogą płciową... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Panowie, a prosze powiedzcie mi, dajcie jakis dowod ze informacje podane przez Fuji Heavy Ind sa nieprawdziwe i od przeszlo 9lat wprowadza swoich klientow w blad piszac ze w topowych wersjach imprez sa kute tloki i ze tak naprawde STI ich nie ma :roll: Ja jednak dalej pozostane przy opini ze jakies tam w STI "forged pistons" jednak sa... :wink: http://answers.yahoo.com/question/index ... 412AAdHJEG Co do roznic pomiedzy silnikami z imprezy WRX i STI to tez obstaje przy tym ze sa rozne tloki. Prosze zwródzcie uwage na rysunki przekrojowe tych silnikow... W silniku z STI tlok wyglada innaczej niz w WRX-e :roll: Zresztą ktoś, kto w życiu słyszał pracę silnika seryjnego i z kutymi elementami nie ma wątpliwości, że żadnym cudem kucizna do serii się nie dostała. A moze to kwestia ukladu wydechowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 OWOC, proszę, nie brnij. Obecny wydech mam dłuższy czas; po zmianie gratów na kute, przy tym samym wydechu (oraz innych rzeczach wpływających na dźwięk, w tym głównie kolektorze), dźwięki silnika jest inny. Dlatego nie chodź i się nie chwal, że STI ma kuciznę w serii, bo zamiast zabłysnąć, wyjdziesz na totalnego lamera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 OWOC, proszę, nie brnij. Obecny wydech mam dłuższy czas; po zmianie gratów na kute, przy tym samym wydechu (oraz innych rzeczach wpływających na dźwięk, w tym głównie kolektorze), dźwięki silnika jest inny. Dlatego nie chodź i się nie chwal, że STI ma kuciznę w serii, bo zamiast zabłysnąć, wyjdziesz na totalnego lamera . Przemeq dobrze, nie bede 8) Ja tylko chce sie dowiedziec prawdy... :roll: Oj Przemeq Ja tak jak Ty chwalipieta nie jestem... :wink: I prosze Cie nie badz taki lotny, bo gdyby nie to ze zakuwales swojego boxera to tez bys myslal ze skoro w info o STI napisali 'kute tloki" to masz kucizne w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 to jest wlasnie problem z informacjami tylko i wylacznie z netu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 to jest wlasnie problem z informacjami tylko i wylacznie z netu Nie Adaś, to jest problem z informacjami...Skąd: z drzewa:-D Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 to jest wlasnie problem z informacjami tylko i wylacznie z netu Nie Adaś, to jest problem z informacjami...Skąd: z drzewa:-D Pozdrawiam Grzegorz Dokladnie Grzesiek_67 i adamusmax ze wszystkich stron naplywaja te bledne informacje. I z netu, gazet, folderow, ludzi i nawt z drzewa Dlatego warto o tym rozmawiac z ludzmi ktorzy takie silniki osobiscie rozbieraja i ponownie w wersji ulepszonej skladaja... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 OWOC, nie do końca tak jest, że gdybym nie zakuł, to bym nie wiedział. Rzecz w tym, że ponad pięć lat temu podjąłem decyzję o kupieniu STI 2006 i przysięgam Ci, że przeczytałem w necie chyba wszystko, co napisali o tym modelu. I wiarygodne źródła od początku dementowały informację o zastosowaniu kutych elementów. Ot i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się