Skocz do zawartości

Warto montowac taki kolektor do GT


GRAF

Rekomendowane odpowiedzi

Wypruć osłony i nie będzie dzwonił ;-)

 

Nie wiem jaki najlepiej na pewno taki który jak najmniej wystaje pod auto, nie za duża pojemnośc żeby Ci lag nie wzrósł.

 

u mnie tez juz wszystkie oslony dzwonia Kiszka serwisowa nie nadaze heftowac :mrgreen: chyba tez je wywale - chyba niczym to nie grozi co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalilem to:

Obrazek

i zalozylem tego downpipe'a i jest troszke glosniej, ale dalej pozostal mi drugi kat i srodkowa rura:

Obrazek

 

Co radzicie wywalic tez drugi kat? czy konieczne jest strojenie?

 

DP masz supersprinta z tego co pamietam ze zdjec, wiec srednica jest troche wieksza niz reszta ukladu(2,5" do 2,25") czyli reszte wywalic.Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl i mozna przeznaczyc na reszte ukladu, np jeden koncowy tlumik przelotowy na koncu, lub dwa przeloty(bedzie ciszej)

Stroic w MY95 nie ma co-seryjnie sa bogato strojone wiec doladownie na poziomie 0,8 mozna smialo podniesc do 1 bara np(w zasadzie optymalne AFR jest nawet przy 1,18bar z tym ze trzeba se postarac o jakiegos anti boost cuta bo mozes dostac kierownica w zeby :) ) Te roczniki jako HS (93-96) przy sprezarce TD05 to spory zapas mocy ale i laga ;).Wydech napewno sporo zmieni.Cisnienie bardzo latwo podniesc sruba regulacyjna na klapie WG lub za pomoca MBC.Mozesz postarac sie o jakiegos fajnego boost controllera Greddy lub Apexi.JAk cos to pisz na PW - mam taki sam model i tez z CH.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalilem to:

Obrazek

i zalozylem tego downpipe'a i jest troszke glosniej, ale dalej pozostal mi drugi kat i srodkowa rura:

Obrazek

 

Co radzicie wywalic tez drugi kat? czy konieczne jest strojenie?

 

DP masz supersprinta z tego co pamietam ze zdjec, wiec srednica jest troche wieksza niz reszta ukladu(2,5" do 2,25") czyli reszte wywalic.Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl i mozna przeznaczyc na reszte ukladu, np jeden koncowy tlumik przelotowy na koncu, lub dwa przeloty(bedzie ciszej)

Stroic w MY95 nie ma co-seryjnie sa bogato strojone wiec doladownie na poziomie 0,8 mozna smialo podniesc do 1 bara np(w zasadzie optymalne AFR jest nawet przy 1,18bar z tym ze trzeba se postarac o jakiegos anti boost cuta bo mozes dostac kierownica w zeby :) ) Te roczniki jako HS (93-96) przy sprezarce TD05 to spory zapas mocy ale i laga ;).Wydech napewno sporo zmieni.Cisnienie bardzo latwo podniesc sruba regulacyjna na klapie WG lub za pomoca MBC.Mozesz postarac sie o jakiegos fajnego boost controllera Greddy lub Apexi.JAk cos to pisz na PW - mam taki sam model i tez z CH.

 

Pozdrowienia

 

koncowy mam taki:

p1010435vl5.th.jpg

 

PW-poszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalilem to:

Obrazek

i zalozylem tego downpipe'a i jest troszke glosniej, ale dalej pozostal mi drugi kat i srodkowa rura:

Obrazek

 

Co radzicie wywalic tez drugi kat? czy konieczne jest strojenie?

 

DP masz supersprinta z tego co pamietam ze zdjec, wiec srednica jest troche wieksza niz reszta ukladu(2,5" do 2,25") czyli reszte wywalic.Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl i mozna przeznaczyc na reszte ukladu, np jeden koncowy tlumik przelotowy na koncu, lub dwa przeloty(bedzie ciszej)

Stroic w MY95 nie ma co-seryjnie sa bogato strojone wiec doladownie na poziomie 0,8 mozna smialo podniesc do 1 bara np(w zasadzie optymalne AFR jest nawet przy 1,18bar z tym ze trzeba se postarac o jakiegos anti boost cuta bo mozes dostac kierownica w zeby :) ) Te roczniki jako HS (93-96) przy sprezarce TD05 to spory zapas mocy ale i laga ;).Wydech napewno sporo zmieni.Cisnienie bardzo latwo podniesc sruba regulacyjna na klapie WG lub za pomoca MBC.Mozesz postarac sie o jakiegos fajnego boost controllera Greddy lub Apexi.JAk cos to pisz na PW - mam taki sam model i tez z CH.

 

Pozdrowienia

 

koncowy mam taki:

Obrazek

 

PW-poszlo

 

czyli masz juz przelot :)

pozostaje wstawic rure srodkowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl

:shock:

gdzie :?: :mrgreen:

 

no wlasnie :mrgreen:

 

ja tez jestem przed zmiana wydechu. mam koncowy SS a reszte mam serie. chce wywalic wszystko od turbiny (katy precz) i wstawic przelotowy.

 

naczytalem sie o czyms takim jak boost creep - co to kurde jest po ludzkiemu :oops:

 

mam MY97 i jego tez sie nie stroi - chcialbym zamontowac sobie cus takiego jak Wojczek (jakis modul, unichip) i podniesc turbine na 1,1 w piku i 1,0 ciaglego cisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl

:shock:

gdzie :?: :mrgreen:

 

wszedzie-spojrzcie np na allegro.Teraz wszyscy skupuja katalizatory ze wzgledu na platyne.Za malutki kat dostaje sie 150zl.W SI jest jeden wielki i jeden maly=realnie mozna dostac minimum 400zl.

Adamus: Wojczek ma u siebie MBC i anti boost cut tak samo jak Adam. w Legacy.

Ty mozesz zalozyc u siebie jakiegos EBC lub wystroic UNI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl

:shock:

gdzie :?: :mrgreen:

 

http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,68586,3558973.html

 

a gdzie, to wpisz w googla "skup katalizatorow", choc watpie by bylo to wiecej niz 300zl

 

przy dobrym skupie placa 200zl za kg wkladu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za katalizatory dostaniesz w skupie z 500zl

:shock:

gdzie :?: :mrgreen:

 

wszedzie-spojrzcie np na allegro.Teraz wszyscy skupuja katalizatory ze wzgledu na platyne.Za malutki kat dostaje sie 150zl.W SI jest jeden wielki i jeden maly=realnie mozna dostac minimum 400zl.

Adamus: Wojczek ma u siebie MBC i anti boost cut tak samo jak Adam. w Legacy.

Ty mozesz zalozyc u siebie jakiegos EBC lub wystroic UNI.

 

jaki jest mniej wiecej koszt czegus takiego? i kto to ogarnie profesjonalnie tak zeby nie pozbawil zycia mojego Rudzielca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...