phox Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Hej, Mam taki problem, ostatnio dzwoni do mnie sąsiad i mówi, że mi auto cyka. Spławiłem go tekstem "to stygnący kolektor, subaru tak ma" - po ok 3 h idę do auta a tam jak dzięcioł w puszkę piwa rytmiczny dzwięk spod maski no i smród gazu wokół auta. Żegnając się z życiem otworzyłem maskę i okazało się, że cyka (chyba!) wtrysk gazu BRC. Dodam tylko, że kluczyk miałem w kieszeni a auto był zgaszone od dobrych kilku godzin... Próbowałem go odpalić i odpalił dopiero za 3 przekręceniem (normalnie pali od strzała). Dodam, że było dosyć gorąco tego dnia... Wyskoczył błąd silnika - p0442 Error Codes===================Pending CodesP0442Evaporative Emission System Leak Detected (small leak) - nie wiem czy to nie ma raczej związku z tym, że mam wersję USA i ostatnio tankowałem bajurę... jednak po przełączeniu na benzynę i zgaszeniu problem już się nie pojawił a check engine zgasł. Następnego dnia sytuacja się powtórzyła - tym razem udało mi się nagrać dzwięk telefonem.... Byłem u gazownika i wymienił całą centralkę- oczywiście nie pomogło, problem sporadycznie wraca. Dodam tylko, że ostatnio miałem problem z czujnikiem wałka położenia rozrządu, zaczyna szwankować (wywala błąd silnika) ale jeszcze go nie wymieniłem. Macie jakieś pomysły? Boję się zostawić auto na parkingu bo jak wtryskiwacz znowu zacznie magicznie pracować to wysadzę w powietrze pół parkingu... Tutaj link do filmiku który nagrałem https://www.youtube.com/watch?v=sr_WxSvxA3E&feature=youtu.be HILFE! od czego zacząć ? Wtrysk się zaciął? To czemy na wyłączonym silniku pracuje. Dodam tylko, że dzwięk na filmiku jest nieregularny, a za peirwszym razem był regularny (jak praca wtryskiwaczy ale wolniej dużo) Auto- forester 2.5 automat bez turbo. LPG instalacja BRC Sequent 24, przejechane ok 2000 mil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehu Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Zmień zakład obsługujący Cię w zakresie LPG, jeżeli masz 2000 mil nalatane, to zakładam, że jest to świeża instalacja na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phox Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Mogę zmienić ale to nie jest rozwiązanie problemu cykającego forestera Oczywiście będę reklamował instalację ale muszę mieć jakiś zasób argumentów... Edytowane 9 Czerwca 2014 przez phox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Oczywiście będę reklamował instalację ale muszę mieć jakiś zasób argumentów Nieprawidłowo działająca instalacja jest wystarczającym powodem. Jeśli dobie nie radzą to ich a nie Twój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehu Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Mam taki problem, ......... - po ok 3 h idę do auta a tam jak dzięcioł w puszkę piwa rytmiczny dzwięk spod maski no i smród gazu wokół auta...... To jak dla mnie wystarczy... P.S. mam dwa samochody z instalacją BRC, w Maździe prawie 100 kkm nalatane, fakt, ostatnio chłopaki musieli zmienić jakiś przewód - pół godziny grzebali, zapłaciłem 40 pln-ów, jedyny niezaplanowany koszt, poza tym regularne przeglądy i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1020 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jezeli sie obawiasz o innych to zakrec poprostu zawor w butli?Jak dla mnie jest to gdzie blad w instalacji albo samym podlaczeniu lub tez elektrycze/elektronice auta.Poprostu nie odcina pradu i wtrysk chodzi (moze jakis blad na kompie i daje caly czas sygnal? sciezka spalona badz zalany?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Źle wzięty "+" po stacyjce czyli sygnał dla centralki gazu do startu. Podstawowa diagnostyka i podłączenie pod centralkę gazu powinna rozwiać wszystkie wątpliwości. Zmień gazownika bo podmieniać "komputery" to każdy umie. Widać, że wysterowane są wtryski gazowe i zalewa Ci silnik gazem, stąd ciężko pali. Odłącz wtyczki od wtrysków po jeździe dla próby - powinien odpalić od strzała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Wg. mnie to jest to, co piszą Artur1020 i Soltys. A próbowałeś odczytać tą wiadomość za pomocą alfabetu Morse'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się