Dzixd Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Mam kompletny silnik 125KM z subaru imprezy MY 99' z zatartym wałem (panewka) Chciałbym zamienić blok silnika na inny z niezatartym wałem Mam parę pytań związanych z wymianą: 1. Czy osprzęt będzie pasować na otwory (kolektory itp.)? 2. Czy elektryka jest podobna (wtyczki czujniki itp.) 3. Czy silniki z następnej generacji po 2001 roku będą pasować (oznaczenie takie samo, moc taka sama)? Z tego co zaobserwowałem na internetowych katalogach to te silniki różnią się szczegółami związanymi z elektryką, a blok silnika wygląda na identyczny, mocowania takie same, stąd moje pytania dotyczące zamiany tych silników, czy ktoś już takowy temat przerabiał. Jeżeli temat był wałkowany, lub ktoś go przerabiał u siebie to proszę o linka lub wypowiedzenie się w tym temacie. Za wszelkie sugestie lub linki z góry dziękuję Edytowane 26 Maja 2014 przez Dzixd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 To są dwa inne silniki i nie uruchomisz tego 125km na osprzecie i elektronice 115km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 z mojego doświadczenia wiem tyle że na pewno czujnik spalania stukowego ma inną wtyczkę, po za tym w 115km jest jedna sonda lambda a w 125 są chyba dwie, po za tym to inne są głowice,i inny komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 jak przełoży sam shortblock to chyba uruchomi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 jak przełoży sam shortblock to chyba uruchomi? W sumie to autor wątku nie wypowiedział się konkretnie czy chodzi o zamianę bloku i przełożenie osprzętu,czy wymianę całego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Chodziło mi o sam blok silnika bez osprzętu zapomniałem dodać czy będzie pasować osprzęt z silnika 125KM do bloku silnika 115KM Z GL'a lub bloku silnika 125KM z imprezy po 2001 roku (bugeye np) 1szy post zedytowany i problem bardziej sprecyzowany Edytowane 26 Maja 2014 przez Dzixd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaRX Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Pomysl przy zmianie silnika rowniez o zmianie pompy oleju. Pisalem kiedys z Lucza i mowil ze spokojnie mozna zalozyc taka 10mm z WRX. Jest duzo wydajniejsza a to ochroni Cie przed piston slapem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 U mnie w 125km jest jedna Lamb(a)da. Dzixd, na pewno nie bedzie prościej znalesć 125km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się