niebieski708 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Trochę mało miaro dajny test STI 400KM, 22B 300KM i dwa GTki Kiedyś napaliłem się na evo i chciałem kupić, ale po sprincie z fq320 zmieniłem zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Filmik fajny, ale o co chodzi i czego to dowodzi? Co siedzi w tych autach i kto siedzi? Czy oba to seria? Milion pytań bez sensownej odpowiedzi Możemy się tutaj licytować do końca świata co jest lepsze a i tak nic sensownego nie wymyślimy. Różnice w samych ustawieniach tego samego samochodu potrafią zrobić ogromną różnicę. Dla przykładu jak mam spieprzone nastawy zawiasu to ten sam slalom mogę zrobić drugim biegiem nie dochodząc do odcięcia bo mnie nosi po całym torze, albo ustawić wszystko cacy i przejść go pełnym ogniem trzecim biegiem. Kolejny przykład dwa Evo IX w podobnym setupie mój + znajomek. Oba na Ohlinsie tyle że na różnej geometrii i ustawieniach. Jeden przyklejony do toru a drugi zwiedza zielone. Kolejna sprawa która mnie doprowadza czasem do rozpaczy to np. temp oliwy. Muszę odpuścić po kilku okrążeniach pełnym ogniem żeby się studzić. Wtedy każdy mnie objedzie = Evo jest do d*** Problem zostanie jednak mam nadzieję niedługo rozwiązany WRX ma tą przewagę że nie mam wskaźnika temperatury oleju i wmawiam sobie że tutaj olej się nie grzeje i można pałować Wracając do tematu Type R, to zazdraszczam silnika N/A który kręci się jak szalony. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Filmik fajny, ale o co chodzi i czego to dowodzi? Przynajmniej rozwiałem Twoje przeświadczenie, że był to Lancer 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Filmik fajny, ale o co chodzi i czego to dowodzi?Przynajmniej rozwiałem Twoje przeświadczenie, że był to Lancer 1,6 No tak, to się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jakiś czas temu był fajny dziadek legacy do sprzedania, konkretny model, ciekawe czy o tego chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) A tak w kwestii co kogo objedzie to gdzieś na forum był filmik jak bębnowóz został objechany przez Clio Wnioski po analizie forum przychodzą mi do głowy takie: - Subaru i Evo są do kitu - kozacka fura powinna mieć wolnossącą dwulitrówkę pod maską - najlepiej gdyby była to Skoda Edytowane 8 Grudnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Skoda lepsza od Subaru już gdzieś to widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jakiś czas temu był fajny dziadek legacy do sprzedania, konkretny model, ciekawe czy o tego chodzi? To nie ten. Mój ma oryginalny silnik (zmieniłem tylko uszczelki głowic na stalowe) inny zawias i zmodyfikowane napędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Swoją drogą jakby się taki jeszcze raz trafił na pewno bym go kupił, naprawdę super autko ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witajcie! Panowie potrzebuje Waszej pomocy i opinii w kwestii "UFO* " * Honda Civic VIII generacji (FN3) w wersji Type-S. Pojechałem dziś ot tak zobaczyć potencjalny nabytek dla mojego Taty. Miał to być zwykły Civic UFO w dieslu od znajomej.... ku moim oczom ukazał się nie brzydki (jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tej stylistyki ) Civic z emblematami Type.S Jeździ się tym wybornie bo już na praktykach takim jeździłem tylko w wersji 1.8, dziś tylko się w tym utwierdziłem Wiem wiem, że to forum subaru, ale też wiem, że na tym forum jesteście Wy miłośnicy i fani większości dobrych samochodów którzy moją do czynienia z innymi fajnymi autami, a co za tym idzie mają wiedzę lub wiedzą gdzie jej szukać, aby szybko bez przekazać/podzielić się wiedzą m/in na temat tego modelu Hondy. Mam dać odpowiedź czy kupuje to auto do poniedziałku. Chciałbym się o nim do tego czasu co nieco dowiedzieć bo nie lubię kupować tzw" kota w worku", ba chce wiedzieć jak najwięcej Tak więc kto mi powie czym różni się wersja Type.S od zwykłej wersji? Bo ja tylko znalazłem ba to widać, że auto ma pakiet stylizacyjny zbliżony do topowej odmiany Type-R A co z resztą? Czy ktoś ma możliwość rozkodowania nr VIN SHHFN33607U001796 Czy po rozkodawaniu wyjdzie mi jaki szczegółowe wyposażenie jest w tym egz? Otrzymałem tylko lakoniczne informacje że samochód jest z ziemi włoskiej i przyjechał 3.5 roku temu do ziemi polskiej. Macie pomysł jak mogę zweryfikować przebieg? Czy da się to zrobić bez kontaktowania się z włoskim dealerem? Z racji tego iż jest to diesel a mój tata traktuje samochody bardziej przedmiotowo niż... Ja i jeśli auto okaże się godne zakupu chce mu zamontować turbo timer. Jaki polecacie i czy upora się z tym "pierwszy lepszy" elektronik samochodowy? Aha i jakie forum poświęcone m.in temu modelowi Hondy polecacie? Takie żeby chodź było zbliżone do poziomy the forum To na razie tyle Dziękuję i pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Jakby co, to zrobiłem ufo pewnie jakieś 50 kkm, więc jakieś tam zdanie mam, ale niestety aż takich szczegółów nie znam, bo zdecydowanie bardziej wolę CTR EP3, ITR I ATR . Więc gdybyś miał pytania natury eksploatacyjnej, to wal śmiało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Tak jak napisałeś Type S to stylistyka, 1.8 140 KM, wiem że taki samochód miał od nowości mój przełożony, jeździł nim 7 lat. Powiedział że to był jeden z najlepszych samochodów jakim jeździł, 0 awarii weź to pod uwagę. Części są tanie, do tego masa zamienników dobrej jakości. Jedyny problem to skrzypiący pedał sprzęgła, u mnie pomogło przesmarowanie smarem do motocykli Jak każdy samochód ma wady i zalety, Generalnie polecam, ale jak z włochów auto to sprawdź go 2 razy, tam nie dba się o samochody zazwyczaj... Moja zona nie była pewna tego auta do tej pory jeździła forkiem w automacie, po miesiącu eksploatacji stwierdziła że to był strzał w 10 Zapomniała już o foresterze całe szczęście Tylko w tym wypadku Type R Bo Honda to Honda dobrze mieć taki samochód, z bardzo prostego powodu musi zaopatrywać w części do Subaru Co do forów nie wiem, ale wejdź w google i wpisz honda civic ufo opinie forum, jest mnóstwo wypowiedzi. Pozdrawiam i życzę udanego wyboru Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Częstą przypadłością jest skrzypienie przy skręcaniu - do wymiany łożysko amortyzatora. Skoro jeździłeś, to pewnie wiesz, jaki komfort prezentuje ten samochód. Na równych drogach jest w porządku, ale po tych gorszej kategorii masakra(na 205/55/16). Niby od kompaktu nie można zbyt wiele wymagać, ale ciotki corolla e12 jest dużo bardziej komfortowa(ale to chyba jedyna zaleta, oprócz jakości plastików, bo te w hondzie też nie są mistrzowskie). No i ja po dłuższej jeździe marzę o poduszce pod kręgosłup, bo na odcinku lędźwiowym niestety nie ma żadnego wyprofilowania. Ale poza tym to naprawdę fajny sprzęt, szczególnie z i-cdti . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Bardzo Wam dziękuje za odpowiedzi. Ahh przyznam się Wam w sekrecie że najgorzej jest wybrać/znaleść samochód dla siebie/najbliżej osoby Chyba pozwolę sobie otworzyć wątek na ten temat. Może coś forumowicze podpowiedzą jakie alternatywne auto wybrać i takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 wszystko zalezy od tego do czego to auto ma sluzyc. Type-S jest ok jezeli chodzi o miasto, na trasy slabo bo silnik 1.8 w dosc ciezkim aucie jest na tyle slaby ze wiatr od czoła potrafi go niezle spowolnic (testowane własnoręcznie na autostradzie). poza tym nie ma sie czego czepic, audio fajnie gra, stylistyka rzecz gustu oczywiscie, ale starzeja sie te auta z godnoscia (m.zd. lepiej wyglada niz IX generacja). megawielki bagażnik jak na kompakt, bije na glowe pod wzgledem ladownosci wiele innych aut. niestety przynajmniej w warszawie i okolicach poszukiwany przez zlodziei (pomijajac mojego VIII gena, kojarze jeszcze 2 przypadki w tym roku skradzionych aut). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zawsze kradną co dobre, ja ubezpieczyłem go w AC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 AC nie powoduje ze nie ukradną tez mialem AC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 tak tylko dostaje odszkodowanie na tyle ile ubezpieczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 tak tylko dostaje odszkodowanie na tyle ile ubezpieczyłem A o tym to się przekonasz w razie W.Tfu,tfu.....Obyś nie musiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) tak tylko dostaje odszkodowanie na tyle ile ubezpieczyłem A o tym to się przekonasz w razie W.Tfu,tfu.....Obyś nie musiał. Dokładnie tak lepiej nie gadać o tym głośno Poinformowało mnie o tym Honda Szczecin by auto ubezpieczyć i założyć dodatkowy alarm, nie wiedziałem że Type R są tak na chodzie. Podobno w Szczecińskim zgłoszono 5 prób włamań do CTR Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 wszystko zalezy od tego do czego to auto ma sluzyc. Type-S jest ok jezeli chodzi o miasto, na trasy slabo bo silnik 1.8 w dosc ciezkim aucie jest na tyle slaby ze wiatr od czoła potrafi go niezle spowolnic (testowane własnoręcznie na autostradzie). poza tym nie ma sie czego czepic, audio fajnie gra, stylistyka rzecz gustu oczywiscie, ale starzeja sie te auta z godnoscia (m.zd. lepiej wyglada niz IX generacja). megawielki bagażnik jak na kompakt, bije na glowe pod wzgledem ladownosci wiele innych aut. niestety przynajmniej w warszawie i okolicach poszukiwany przez zlodziei (pomijajac mojego VIII gena, kojarze jeszcze 2 przypadki w tym roku skradzionych aut). O bardzo cenna opinia Dziękuje! Oglądany przeze mnie Type S jest z silnikiem 2.2 Diesel.Auto ponad połowe rocznego przebiegu spędzie na autostradzie. AlphaOne dzięki Tobie mam jakiś pozytywny argument przemawiający za Dieslem a nie Otto Tylko potrzeba mi więcej takich argumentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 wszystko zalezy od tego do czego to auto ma sluzyc. Type-S jest ok jezeli chodzi o miasto, na trasy slabo bo silnik 1.8 w dosc ciezkim aucie jest na tyle slaby ze wiatr od czoła potrafi go niezle spowolnic (testowane własnoręcznie na autostradzie). poza tym nie ma sie czego czepic, audio fajnie gra, stylistyka rzecz gustu oczywiscie, ale starzeja sie te auta z godnoscia (m.zd. lepiej wyglada niz IX generacja). megawielki bagażnik jak na kompakt, bije na glowe pod wzgledem ladownosci wiele innych aut. niestety przynajmniej w warszawie i okolicach poszukiwany przez zlodziei (pomijajac mojego VIII gena, kojarze jeszcze 2 przypadki w tym roku skradzionych aut). O bardzo cenna opinia Dziękuje! Oglądany przeze mnie Type S jest z silnikiem 2.2 Diesel.Auto ponad połowe rocznego przebiegu spędzie na autostradzie. AlphaOne dzięki Tobie mam jakiś pozytywny argument przemawiający za Dieslem a nie Otto Tylko potrzeba mi więcej takich argumentów 2,2 d fajne auto ale początkowe egzemplarze miały problem z dpf - jazda miejska to zabójstwo. Miałem... już nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 wszystko zalezy od tego do czego to auto ma sluzyc. Type-S jest ok jezeli chodzi o miasto, na trasy slabo bo silnik 1.8 w dosc ciezkim aucie jest na tyle slaby ze wiatr od czoła potrafi go niezle spowolnic (testowane własnoręcznie na autostradzie). poza tym nie ma sie czego czepic, audio fajnie gra, stylistyka rzecz gustu oczywiscie, ale starzeja sie te auta z godnoscia (m.zd. lepiej wyglada niz IX generacja). megawielki bagażnik jak na kompakt, bije na glowe pod wzgledem ladownosci wiele innych aut. niestety przynajmniej w warszawie i okolicach poszukiwany przez zlodziei (pomijajac mojego VIII gena, kojarze jeszcze 2 przypadki w tym roku skradzionych aut). O bardzo cenna opinia Dziękuje! Oglądany przeze mnie Type S jest z silnikiem 2.2 Diesel.Auto ponad połowe rocznego przebiegu spędzie na autostradzie. AlphaOne dzięki Tobie mam jakiś pozytywny argument przemawiający za Dieslem a nie Otto Tylko potrzeba mi więcej takich argumentów 2,2 d fajne auto ale początkowe egzemplarze miały problem z dpf - jazda miejska to zabójstwo. Miałem... już nie mam... To auto to jedna wielka próba dla mnie i moich zasad.... Ale o tym w innym wątku No autko jest z 2007 roku czyli Obecna właścicielka, znajoma od której rodzice kupili już 3lata temu Civica EP2 A/T mówi że z autem przez trzy lata nic się nie działo a jeździła tylko Ona do pracy. Tak to bydlątko wygląda Wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) Mam pytanie czy ktoś zakładał do Type R turbo? gdzie najlepiej i u kogo to robić i ewentualny koszt ? Moc do 300 KM, czytałem że to bez problemu da się zrobić na zwykłym kompresorze, jak to się ma do rzeczywistości? Edytowane 24 Grudnia 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Do Type-R dużo lepszym pomysłem niż turbo jest Rotrex, a gdzie zrobić zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się