kashmere Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 czy wam tez znacznie wzrosło spalanie? szczególnie w cieplejsze dni :wink: u mnie po zamontowaniu BOV spalanie wzroslo i potem juz nie moglem nigdy wrocic do wynikow takich jak z DV :cool: Producenci BOV-ów twierdzą, że to wina "zabawy" BOV-em (robienie pssss przy każdej okazji). Ja odnoszę wrażenie, że nie do końca . tez odnioslem takie wrazenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A ja jestem przekonany, ze to jednak sprawka ciezszej prawej nogi i wyzszych niz zazwyczaj obrotow... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 szczególnie w cieplejsze dni :wink: Więcej dziewczynek chodzi w mini przez co bardziej się wyróżniają w tłumie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Czyli przy każdym ciśnieniu BOV powinien upuszczać powietrze w chwili puszczenia gazu ? No właśnie nie - upuszczenie powietrza zależy od twardości sprężynki. Ciśnienie musi być na tyle wysokie, by ją podnieść. A co się dzieje w takim razie z ciśnieniem, które jest ale jeszcze nie podnosi sprężynki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A co się dzieje w takim razie z ciśnieniem, które jest ale jeszcze nie podnosi sprężynki ? To dobre pytanie. Ono se jakoś ucieka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A co się dzieje w takim razie z ciśnieniem, które jest ale jeszcze nie podnosi sprężynki ? Oczywiscie zostaje w układzie. Dzieki temu nie musisz za kazdym razem budować ciśnienia od zera co by ci wydłuzyło turbodziure/laga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A co się dzieje w takim razie z ciśnieniem, które jest ale jeszcze nie podnosi sprężynki na logikę (według mnie) taki poziom ciśnienia jest po prostu nieistotny (lub jak kto woli: nie zmienia w sposób znaczący pożądanego kierunku przepływu mas powietrza wewnątrz intercoolera - nie wpływając dodatnio/ujemnie na zwiększenie performance`u silnika) może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 na logikę (według mnie) taki poziom ciśnienia jest po prostu nieistotny (lub jak kto woli: nie zmienia w sposób znaczący pożądanego kierunku przepływu mas powietrza wewnątrz intercoolera - nie wpływając dodatnio/ujemnie na zwiększenie performance`u silnika) Uczyłeś się u marketoidów? Ale bełkot :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 No a u mnie wszystko wporzadku, zmieniono sprezyne na twardsza, wymieniono srednice tloczka i jest juz wreszcie tak jak powinno byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Mam jeden problem, po zamontowaniu Bov-a czasem zdarza sie ze samochod mi przy wysprzeglaniu gasnie, a notorycznie obroty spadaja do pierwszej kreski, tak ze jest ciut-ciut przed udlawieniem sie, czy ktos wie jak temu zaradzic? mialem tak samo. Uszczelnilem dolot, sprawdzilem czy wszystko jest ok zamontowane, przejechalem ok 100km i problem zniknal. ps. Azrael dzieki za porade w ww przypadku Jak i czym uszczelnić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 No a u mnie wszystko wporzadku, zmieniono sprezyne na twardsza, wymieniono srednice tloczka i jest juz wreszcie tak jak powinno byc. A nie mówiłem? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A nie mówiłem? :cool: A mowiles, raz jeszcze dzieki za dobre rady i pokierowanie na odpowiedniego czlowieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 czy wam tez znacznie wzrosło spalanie? szczególnie w cieplejsze dni :wink: u mnie po zamontowaniu BOV spalanie wzroslo i potem juz nie moglem nigdy wrocic do wynikow takich jak z DV :cool: Producenci BOV-ów twierdzą, że to wina "zabawy" BOV-em (robienie pssss przy każdej okazji). Ja odnoszę wrażenie, że nie do końca . najlatwiej zrzucic wine na uzytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 najlatwiej zrzucic wine na uzytkownika W tym chyba rzecz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ja dziś zamontowałem The Sun"a psyka fajnie zobaczymy po tankowaniu jak wychodzi ze spalaniem,aż jestem ciekaw czy to będzie widoczna różnica???? Kusi faktycznie żeby często psykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ja dziś zamontowałem The Sun"a psyka fajnie zobaczymy po tankowaniu jak wychodzi ze spalaniem,aż jestem ciekaw czy to będzie widoczna różnica????Kusi faktycznie żeby często psykać widoczna na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 ja mam baileysa, ale nie odnotowalem raczej wielkiej roznicy w spalaniu - a kusi, zeby posyczec wiec jezdze i sycze a pali tak samo jak przed montazem, czyli duzo przy okazji pytanie: czy trzeba go smarowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ja mam baileysa pytanie: czy trzeba go smarowac? Nie wiem jak Wy, ale ja tego specyfiku uzywam tylko do smarowania gardla a o smarowaniu jego pierwsze slysze... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Nie wiem jak Wy, ale ja tego specyfiku uzywam tylko do smarowania gardla a o smarowaniu jego pierwsze slysze... Kiedyś dawno temu do smarowania dobry był taki specyfik, w który wyposażona była tlenownia ( dla niewtajemniczonych - taki Ził który ładował tlen do samolotu ) A jak to smakowałooooooo, a jak kopałoooooo ...!!! :wink: oczywiście o smarowaniu gardła piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Przypominam, że jesteśmy w "Technicznym" :neutral:. Kontynuacja off-topa zostanie odzwierciedlona w liczbie pasków na kontach off-topiczących . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja mam baileysa pytanie: czy trzeba go smarowac? Nie wiem jak Wy, ale ja tego specyfiku uzywam tylko do smarowania gardla a o smarowaniu jego pierwsze slysze... :wink: eh, dowcipnisie... drobna literowka dokladnie mam to: http://www.scoobyparts.com/acatalog/BAI ... _DV10.html a moje pytanie o smarowanie bylo jak najbardziej powazne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 a ja mam inny problem chyba ... bov od Michala. jak odpalam samochod sychy pieknie, glosno jak sie silnik rozgrzeje to juz nie tak bardzo, zdecydowanie ciszej. czym to jest spowodowane :?: obroty na jalowym nie faluja, problemy z doladowaniem ? czy cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 imgw, przy odpalaniu Ci syczy? Co ma nagrzanie silnika do syczenia bova, chyba tylko tyle, że jest jak jest zimny to nie powinien syczeć wogóle bo szkoda silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 imgw, przy odpalaniu Ci syczy? Co ma nagrzanie silnika do syczenia bova, chyba tylko tyle, że jest jak jest zimny to nie powinien syczeć wogóle bo szkoda silnika :wink: nie no az zielony to nie jestem chodzi mi o jazde , ale jeszcze z zimnym silnikiem. wtedy syczy bardzo glosno. jak silnik sie rozgrzeje - syczy ale juz nie tak glosno. no i sie zatanawiam dlaczego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 syczy ale juz nie tak glosno. no i sie zatanawiam dlaczego To bardzo dziwny objaw. Może głuchniesz w trakcie jazdy, w wyniku ogłuszającego bulgotu...? :roll: Bo, jak słusznie stwierdził marcinJ, obie te rzeczy nie mają na siebie wpływu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi