gourmet Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 (edited) niby proste, ale czytam od rana i dalej nie wiem: 1. dyferencjał tylny - +/- 0,8 l, płyn 75 - 80W/90 2. skrzynia biegów - przy wymianie statycznej +/- 4 litry, ATF II lub III, plus ew. filtr jeżeli jest 3A. dyferencjał przedni, skrzynia AT - płyn ten sam co do skrzyni, dolewany przez ten sam otwór po bagnecie od skrzyni? 3B. dyferencjał przedni, skrzynia MT - jaki płyn i którędy dolewany? Edited April 3, 2014 by gourmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 3A. dyferencjał przedni, skrzynia AT - płyn ten sam co do skrzyni, dolewany przez ten sam otwór po bagnecie od skrzyni? 75w90 to po pierwsze, a po drugie dyfer przedni ma swój bagnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 już poprawiam. Kto odpowie na 3B? 1. dyferencjał tylny - +/- 0,8 l, płyn 75 - 80W/90 2. skrzynia biegów - przy wymianie statycznej +/- 4 litry, ATF II lub III, plus ew. filtr jeżeli jest 3A. dyferencjał przedni, skrzynia AT - +/- 1,2 l, płyn 75 - 80W/90 3B. dyferencjał przedni, skrzynia MT - jaki płyn i którędy dolewany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 1. Dyfer tył, w praktyce wyjdzie litr, więc baniak 5l (+4 do skrzyni) to dobra opcja 2. chyba mowa o czymś nowocześniejszym niz u mnie, ATFy to raczej do hondy lub automatu, w klasyku jest gestszy. 3. nie znajet sie na AT 3B. Dyfer przedni i centalny zawierają sie w skrzyni razem = wymieniając olej w skrzyni wymieniasz we wszystkim. Do 752 i 754 leje sie sie przez bagnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 (edited) # 2 oczywiście źle napisałem 1. dyferencjał tylny - +/- 0,8 l, płyn 75 - 80W/90 2A. skrzynia biegów automatyczna - przy wymianie statycznej +/- 4 litry, ATF II lub III, plus ew. filtr jeżeli jest 2B. skrzynia manualna - przy wymianie statycznej +/- 4 litry, 75 - 80W/90 3A. dyferencjał przedni, skrzynia AT - +/- 1,2 l, płyn 75 - 80W/90 3B. dyferencjał przedni, skrzynia MT - wymiana wraz z olejem ze skrzyni, w sumie +/- 4 litry 75 - 80W/90 Edited April 3, 2014 by gourmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 (edited) Gourmet: do Twojego wolnossaka MT polecanym olejem do skrzyni i dyfra był nieprodukowany już Shell Gear Oil SL GL-5 80w90. Zamiennikiem, który osobiście przetestowałem jest Shell Spirax S5 ATE 75W90. IMO wrażenia po zmianie tego oleju na plus (skrzynia lepiej pracuje). IMO przeszacowałeś ilość oleju w wolnymssaku MT: jakieś 3,5- 4 litry skrzynia i dyfer przód + 0,8 litra dyfer tylny. Edited April 3, 2014 by Qba25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 5l anyway. Mi w ostatniej butece zostalo moze pół szklanki Link to comment Share on other sites More sharing options...
suselek17 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 a GT 00 sktzynia/dyfer ktos moze cos polecic i jak pojemnoscia? pozd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 (edited) Skrzynia ok.4 litrów,dyfer ok.0,5 litra.Olej 75W90 najlepiej GL-5,markę wybierz sam według upodobań i dostępności. Edited May 17, 2014 by cybel Link to comment Share on other sites More sharing options...
suselek17 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Oki dzieki:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 dyfer ok.0,5 litra dokładnie to 0.8- tak u mnie , ale lejesz pod korek i ni ema problemu.Cybel mysli o 0.5 bo jest sobota wieczorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Cybel mysli o 0.5 bo jest sobota wieczorem W sobotę to 0.7 wchodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now